The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Iltoja..tekis mieli mennä jo nukkumaan. Lapset sain just sänkyihinsä.
Hitto kun nyt useampana aamuna oon heränny liian aikaseen itekseni enkä saa enää unta.
Ja sit jos/kun herään kelloon niin ei millään jaksas nousta..
Mutta, koneelta taijan hipsiä jo poies..öitä vaan miun puolesta kaikille..:kiss:
 
Meni vähän ohi:ashamed: mutta kun nimi kuulu niin korvat hörähti. Ja ekana sä tulit mieleen...on se kans..palsta tai no ketju lähemmin tulee mieleen jo ihan irlissäkin kun kuulee/näkee jotain:D Huolestuttavaa...?
Hahaha, joo taitaa ihmiset ihmetellä epämääräisiä hihittelyjä aina kun puhutaan nukkumatista ja sen kasseista, Erestä, pörröistä... ja mitä ikinä näitä onkaan ollut.
 
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30197106:
Ei oo tullut koskaan kokeiltua, mutta kehuja oon kuullut muiltakin. Teitkö pohjaksi tavallisen munamaidon? Mitä muita mausteita laitoit?
En ikinä laita munamaitoa makaronilaatikkoon, ptui.
Laitoin soijarouhetta, sipulia ja wokkivihanneksia. Soijan ja sipulin maustoin chilikastikkeella, oreganolla, mustapippurilla ja valkosipulijauheella. Sit wokkeihin heitin currya. Sit makaronien kanssa vuokaan ja kermaa päälle :p
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Mulle tulee harvoin palsta mieleen mistään. No ehkä ihmisten ilmoilla kun jotain näkee, niin tulee mieleen ne aloitukset jotka alkaa sanoilla "kaupassa nähtyä".
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä