Kertokaas miten mielipiteenne miten jatkan tätä torkkupeittoa

Monellako eri neuleelle teen torkkupeiton?

  • Kaikki neljä väriä erilaasilla neuleilla

    Ääniä: 7 50,0%
  • Kaksi eri neulemallia

    Ääniä: 5 35,7%
  • Kaikki samalla neulemallilla

    Ääniä: 4 28,6%

  • Äänestäjiä yhteensä
    14
  • Kysely suljettu .
Ent. Ksantippa S.
Ajatus erilaisista pintaneuleista on mielikuvana viehättävä, mutta käytössä neliöt (tai minkä muotoisia tilkuista teetkään) saattavat venähtää kulutuksessa eri tavoin, ja sitten peitto vinksottaa miten sattuu.

Itse tekisin kaikki palat samalla neuleella ja käyttäisin viininpunaista, mustaa ja valkoista. Mutta myönnän kyllä, että en tunne aloittajan sisustusta ja tyyliä, ja tuo neljäs väri, joka näkyy näytölläni pinkin ja marjapuuron välimuotona, voi olla hänelle juuri se piste i:n päälle.
 
Ajatus erilaisista pintaneuleista on mielikuvana viehättävä, mutta käytössä neliöt (tai minkä muotoisia tilkuista teetkään) saattavat venähtää kulutuksessa eri tavoin, ja sitten peitto vinksottaa miten sattuu.

Itse tekisin kaikki palat samalla neuleella ja käyttäisin viininpunaista, mustaa ja valkoista. Mutta myönnän kyllä, että en tunne aloittajan sisustusta ja tyyliä, ja tuo neljäs väri, joka näkyy näytölläni pinkin ja marjapuuron välimuotona, voi olla hänelle juuri se piste i:n päälle.
Tuota venymistä kyllä mietin ittekki. Tuo yks väri ei oo pinkki vaan violetti.
 
Minkä kokoinen tuo valmis osuus on? Tykkäätkö virkata? Jos siihen virkkaisi reunojen ympärille eri väreillä?
Leveys on 44,5cm (mittasin aiemmin vähä väärin) ja korkeus tällä hetkellä 40,5cm. Tykkään kyllä virkatakki, mutta en ny kyllä oikeen tiä tuosta. Tarkootus ku on kuitenki yhdistää kudotut palat toisiinsa.
 
"tii-"
Jatka samalla mallilla koko peitto. Tuo "ruutukuvio" on minusta todella kaunis neulemalli helppouteensa nähden.

Jos päädyt useampaan neulemalliin, niiin ei ainakaan mitään ainaoikeaa, se sopii koululaisten ekoihin neuleisiin, ei oikeen muuhun. :)
 
Ent. Ksantippa S.
[QUOTE="tii-";30197143] Jos päädyt useampaan neulemalliin, niiin ei ainakaan mitään ainaoikeaa, se sopii koululaisten ekoihin neuleisiin, ei oikeen muuhun. :)[/QUOTE]

Mä ajattelin ennen noin, mutta sitten hurahdin ainaoikeaan. Teen sillä esim. villatakkien nappilistat ja hihansuut, jos en jaksa päärmäillä. Samoin raitaneuleisiin saa tekstuuria, kun laittaa väliin ainaoikeaa.
 
[QUOTE="tii-";30197143]ainaoikeaa, se sopii koululaisten ekoihin neuleisiin, ei oikeen muuhun. :)[/QUOTE]
Tästä mä oon kyllä eri mieltä.

Esim. näis sukis on käytetty varres violettien värien kohdalla ainaoikiaa.
 

Yhteistyössä