:O minua syrjitään kyllä nyt.715517 näytetty. Eiku mainittu.
Ei lainkaan, sinä saat myös näyttää 715517.:O minua syrjitään kyllä nyt.
karvaset mänbuubsit?Ei lainkaan, sinä saat myös näyttää 715517.
Jokaisella on omanlaiset boobsit. Ei ole rumia boobseja, on vain liian vähän viinaakarvaset mänbuubsit?
Hienosti ohjattu sivuun btw.Jokaisella on omanlaiset boobsit. Ei ole rumia boobseja, on vain liian vähän viinaa
Oli täällä tänään puhetta nänneistäkinkarvaset mänbuubsit?
Mä olen hyvä puhumaan asian sivusta ja liikuntaharrastuksiini kuuluu asiasta toiseen hyppiminen. Meinasin kirjoittaa aisasta toiseen ja se oisi muuttanut lauseen sisällön.Hienosti ohjattu sivuun btw.
Aina ne voi ottaa puheeksi uudelleen :attn:En mä enää voi kun ne tissipuheet meni jo :xmas:
Eiköhän noilla pärjäisiPitäs pakata. Eikkai kylypyllään tartte ku simmarit ja pieruverkkarit? Ja päiväksi jotain enemmän työkuvioihin sopivaa?
:ashamed:Eiköhän noilla pärjäisi
Kuitenkin otat paljon muutakin
Totta.Mä olen hyvä puhumaan asian sivusta ja liikuntaharrastuksiini kuuluu asiasta toiseen hyppiminen. Meinasin kirjoittaa aisasta toiseen ja se oisi muuttanut lauseen sisällön.
Jotenkin noin ajattelinkin:ashamed:
Puhut ihmiselle jolla oli takavuosina yhden yön urheiluleirillä viidet kengät. Ja vain yhdet liittyi urheiluun.
En mä enää muista mikä se juttu oli mitä meinasin kertoaAina ne voi ottaa puheeksi uudelleen :attn:
tissipuheet siis
Noin.
Liittyikö jotenkin filttereihin?En mä enää muista mikä se juttu oli mitä meinasin kertoa
Mulle tuli nyt mieleen se kohuttu kikkelikortti jonka Marianne Laxen sai takavuosina miespoliitikoiltaTotta.
Ehkä ketjunkin opcorn:
Piti ihan kuuklettaa :snotty:Mulle tuli nyt mieleen se kohuttu kikkelikortti jonka Marianne Laxen sai takavuosina miespoliitikoilta
Eteenpäin, alaspäin, ylöspäin, sisäänpäin, sivuille.... minne milloinkin itse kullakin :xmas:Liittyikö jotenkin filttereihin?
Tai eteenpäin sojottaviin nänneihin :xmas: