Oma kohta 11-vuotias tyttäreni on 160 cm ja 40 kg. On vielä aivan rimpula, mutta niin kuuluukin olla, koska murrosikä on vasta aluillaan. Parin vuoden päästä voi olla jo ihan eri tilanne kun rasvakudoksen määrä lisääntyy hormonien myötä.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Onko tyttö vai poika? Aika isokokoiselta vaikuttaa. Mun kohta 10-vuotiaani on 152 pitkä ja painaa 31 kg. Tyttö. Ei ole liian laiha mielestäni vaan hoikka. Mä vastaisin ap:n kysymykseen että hämää.
Eipä hämää. Itse olin 10 vuotiaana mallia pallo kyllä, 12 vuotiaana kasvoin tähän huimaan 154cm pituuteen ja painoin tämän saman 52 kg kuin nyt aikuisena ja äitinä. Toki olin vielä vähän eri muotoinen enkä ole koskaan ollut oikeasti laiha, mutta normaalipainoinen. Silloin tietty tuntui pahalta (koska toki tällaiset hienot ihmiset kuin ap osasivat kertoa että olin liian iso), yritin teininä moneen kertaan laihduttaa, tuurilla selvisin ilman syömishäiriötä (fyysistä, edelleenvkoen itseni läskiksi). No siis pointti, lapset kasvaa ja kehittyy niin eritavoin ettei voi yleistää, eikä tietämättä muuta kuin pituuden ja painon tuomita ylipainoiseksi.