:wave: hyvät yötyötAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30182656:Houkutteleva tarjous Mut nyt pitää mennä töihin, pitää katella huomenna, jos laatikot kolisis.
Heippa :wave: :kiss:
:wave: hyvät yötyötAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30182656:Houkutteleva tarjous Mut nyt pitää mennä töihin, pitää katella huomenna, jos laatikot kolisis.
Heippa :wave: :kiss:
Noniin, lopetetaas, sitte tollanen itsensä mollaaminen. Sä oot just hyvä noin :kiss:Jaa vai vastavuorosesti, no ei kukaan tätä rumuutta katso vapaaehtoisesti, joten skipataan se sitten
mullaki on palsta hidastellu monta päivääMikä vaivaa palstaa ko jumii, sekoilee ja kettuilee. En saanu yyveetäkään lähetettyä ko väitti ettei ole nettiyhteyttä. Toimiiks noi muut sivustot sitten ilman nettiä vai?? Vit.....
Mikä vaivaa palstaa ko jumii, sekoilee ja kettuilee. En saanu yyveetäkään lähetettyä ko väitti ettei ole nettiyhteyttä. Toimiiks noi muut sivustot sitten ilman nettiä vai?? Vit.....
Niin tekee
Tää palsta jumii. :vampire:
mulla palsta tökkii langallisen laajakaistan perästäei mulla vaan ole mitään hidastellu tai tökkiny palsta*koputtaa puuta*
jos se johtuu ku puhelimella sättäilee?
Höpö höpö :stick:Jaa vai vastavuorosesti, no ei kukaan tätä rumuutta katso vapaaehtoisesti, joten skipataan se sitten
toivon että ukkosenmanaajilta särkyy tv ja pakastin ja että pakasteet sulaaVähänkö hieno ukkonen täällä meneillään :heart:
Jostakin syystä salamat valaisee pilvet ihan pinkiksi, varmaan auringonlasku heijastelee läpi. Siistiä!
toivon että ukkosenmanaajilta särkyy tv ja pakastin ja että pakasteet sulaa
Hieno kuva
Olinko mä nyt ukkosenmanaaja vai |Otoivon että ukkosenmanaajilta särkyy tv ja pakastin ja että pakasteet sulaa
jep, olin aistivinani että suhtaannut myönteisesti ukonilmaan ja sen aiheuttamiin ylijännitteisiin sähkönjakeluverkostossaOlinko mä nyt ukkosenmanaaja vai |O
Jaahas. No, eipä mun pakkasessa ole juurikaan muuta kuin hiiriä, joten olisi sitten käärmeillä onnenpäivät. Ja tv:tä en edes käytä :kieh:jep, olin aistivinani että suhtaannut myönteisesti ukonilmaan ja sen aiheuttamiin ylijännitteisiin sähkönjakeluverkostossa
eläkä käytäJaahas. No, eipä mun pakkasessa ole juurikaan muuta kuin hiiriä, joten olisi sitten käärmeillä onnenpäivät. Ja tv:tä en edes käytä :kieh:
:hug:Pitää kai lähteä pikkuhiljaa nuuskuttelemaan kaukon tuoksuja tyynyssä ja peitossa. Höh,tänä iltana kukaan ei pidä kiinni kun rupee nukkumaan:| Se oli niin kovin mukavaa.Eikä siihen nyt kuka tahansa kelpaa,ei se tunnu samalta.
Juu ette te musta ihan helpolla eroon pääse. Paitsi sit jos tv:ssä näkyy Colin Farrell, niin hylkään teidät ja avaan sen telkun.eläkä käytä
pysy vaan tiiviisti ketjussa
piti oikeen kuuklaa että kuka on farrelin koliniJuu ette te musta ihan helpolla eroon pääse. Paitsi sit jos tv:ssä näkyy Colin Farrell, niin hylkään teidät ja avaan sen telkun.