The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30178560:
Meillä se on kyllä just toisinpäin. Kui hirvee elämä noilla lapsilla olis, jos ne multa näyttäs.. :S :D
Olishan se kauheeta jos joutuisivat hätistelemään kosijoita kaiken aikaa :/

• Tykkää
Reactions: krut
9MM
Kahvi kysäsen et miten siun rööki himo loppuu? vain onko se jotain jonka oot pystyny tavallaan unohtamaan? ite jsut kamppailen vielläkin sitä vastaaan ja läähänt ku koira pitkillä matkoilla. juu oon stalkannu tätä teijän juttuu täällä aina kun oon keränny :)
tsemppiä sulle siihen hommaan

Kahvi kysäsen et miten siun rööki himo loppuu? vain onko se jotain jonka oot pystyny tavallaan unohtamaan? ite jsut kamppailen vielläkin sitä vastaaan ja läähänt ku koira pitkillä matkoilla. juu oon stalkannu tätä teijän juttuu täällä aina kun oon keränny :)
Mä voin vastata omasta puolestani ainakin..
Siis ku mä lopetin sillä Champix-lääkkeellä. Söin sitä sen 4 viikkoa. Mieli teki tupakkaa vielä silloinkin, mutta päätin sitte yrittää jatkaa siitä ilman sitä lääkettä. Voimakasta tahtoa vaan, purkkaa, karkkia, mitä tahansa siihen heikkoon hetkeen, vaikka menis pihalle huutamaan, jos ei muuta.

Toi läähättäminen pitkällä lenkillä, ei luultavastikaan sitte liity röökaamiseen mitenkään, juokset vaan yksinkertaisesti liian lujaa. Se on oma tarinansa se.
Mä oon nyt ollu 1v6kk ilman röökiä ja edelleen tekee mieli toisinaan, mutta harvemmin enää. Sillon kun ollaan porukassa, jossa itse on ainut joka ei polta, tekee mieli, kyllä mä meen edelleen röökipaikoille mukaan jne. Päätä se vaatii ja paljon. Kuinka helppoa olis alottaa uusiks koska vaan...

kahvikirahvi
Mulla ei oo koskaan ollut mitään varsinaista tupakanhimoa, enkä kärsi fyysisistä vierotusoireista silloin kun oon polttamatta. Poltan lähinnä tavan vuoksi, tylsyyteen, sosiaalisuuden takia, ja koska menthol-tupakka maistuu hyvältä. Ja rakastan sätkien käärimistä.
Eipä sitä tupakkaa tuu juurikaan ajateltua, ainoa tupakkaan liittyvä ahdistus on se että "kohta ne loppuu." Mutta sitten kun ne loppuu, yllätyn huomatessani että mitä sitten. Ei siinä tapahdukaan mitään. Sitten ei vaan polta. Nyt oon kyllä keksinyt "liikaa" syitä lopettaa, en enää voi puolustaa sitä itselleni sillä ettei huvita lopettaa. Urheiluun kiinni pääseminen pitkästä aikaa on suurin motivaattori, että oikeasti jaksais käydä lenkillä ilman että keuhkot räjähtää, kun muu kroppa pysyis niin paljon paremmin mukana.

Mutta en menetä yöuniani jos joskus sorrun, ja todennäköisesti tuun jatkossakin tupakoimaan viihteellä ollessani. Puruja on nyt vielä sen verran että ne loppuu tänään illalla tai huomenna aamupäivällä, sit se varmaan on sit siinä.
Mut kiitti tsempeistä ja samaa sullekin!

9MM
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30178632:
Mä voin vastata omasta puolestani ainakin..
Siis ku mä lopetin sillä Champix-lääkkeellä. Söin sitä sen 4 viikkoa. Mieli teki tupakkaa vielä silloinkin, mutta päätin sitte yrittää jatkaa siitä ilman sitä lääkettä. Voimakasta tahtoa vaan, purkkaa, karkkia, mitä tahansa siihen heikkoon hetkeen, vaikka menis pihalle huutamaan, jos ei muuta.

Toi läähättäminen pitkällä lenkillä, ei luultavastikaan sitte liity röökaamiseen mitenkään, juokset vaan yksinkertaisesti liian lujaa. Se on oma tarinansa se.
Mä oon nyt ollu 1v6kk ilman röökiä ja edelleen tekee mieli toisinaan, mutta harvemmin enää. Sillon kun ollaan porukassa, jossa itse on ainut joka ei polta, tekee mieli, kyllä mä meen edelleen röökipaikoille mukaan jne. Päätä se vaatii ja paljon. Kuinka helppoa olis alottaa uusiks koska vaan...
noku mä oon sen verta jääräpää et ei lääkkeitä mut mä kuuluin siihen 10 pros jolle tuli oikeesti tosi pahat reflat et vaahto tuli yöllä suusta kun yritin olla ilman. Mä oon oottanu kuumetta nyt 4 vuotta et sillon mulla ei tee mieli ja pääsen eroon siitä paskasta en haluu olla minkään asian orja.
joo tykkään vetää bikellä nopeeta spurttia muutenkin mut kyl se keuhkoihin tavallaan liittyy kun ne rahisee. Kiitos alastulo ku otit asiallisesti vastaan tuli hymy huulille.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä