kahvikirahvi
Rakas, älä järkytä herkkää mieltäni tommosilla jutuilla.no mutta nyt on eka alta pois, nyt voi tuhmailla.
Rakas, älä järkytä herkkää mieltäni tommosilla jutuilla.no mutta nyt on eka alta pois, nyt voi tuhmailla.
Joskus myös toisin päin. Että ujon naisen ujous lentää ikkunasta.....Ei olisi eka kerta kun ujon pojan ujous lentää ikkunasta kun naisen viereen pääsee yöksi.
Jos se on niitä miehiä, joilla on kyrpä vaan koristeena?Kyllähän se meikäläisen viereen pääsi yöksi jo viime kerralla, ihan yhtä ujo se silti oli tai sit siellä oli niin pieni ikkuna ettei se ujous mahtunu karkaamaan
äglöpsefmekgnksgmRakas, älä järkytä herkkää mieltäni tommosilla jutuilla.
Sinäkin bruutukseni :OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30178444:Joskus myös toisin päin. Että ujon naisen ujous lentää ikkunasta.....
Minun neitseellinen mieleni :OAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30178462:Jos se on niitä miehiä, joilla on kyrpä vaan koristeena?
Meillä ei oo tuota ongelmaa. Kaikki on niin isänsä näkösiä että oon alkanut miettiä kuka on äiti.En tiedä krut-velloksesta, mutta itse en ainakaan ole testauttanut lapsiani.
Joten todisteita ei itseasiassa siinä mielessä ole, että olisi onnistunut joskus.
jaa nii mitä?Minun neitseellinen mieleni :O
Mitähä? :OSinäkin bruutukseni :O
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30178462:Jos se on niitä miehiä, joilla on kyrpä vaan koristeena?
Puolikas on ihan miniminä ja tykkään suutuspäissäni tuhista ämpärille ettei poika oo sen siittämä kun ei oo sen näkönenkään. Ei se oo kyllä vieläkään uskonu.Meillä ei oo tuota ongelmaa. Kaikki on niin isänsä näkösiä että oon alkanut miettiä kuka on äiti.
Meillä se on kyllä just toisinpäin. Kui hirvee elämä noilla lapsilla olis, jos ne multa näyttäs.. :SPuolikas olis kyllä helposti voinu vaihtua synnärillä ko oltiin eri osastoilla. Mut ulkonäkö paljastaa.
Ja luojalle kiitos se on mun eikä isänsä näköinen!
eläpä ala kuule ollenkaan tolle linjalla :stick:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30178560:Meillä se on kyllä just toisinpäin. Kui hirvee elämä noilla lapsilla olis, jos ne multa näyttäs.. :S
Olishan se kauheeta jos joutuisivat hätistelemään kosijoita kaiken aikaa :/Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30178560:Meillä se on kyllä just toisinpäin. Kui hirvee elämä noilla lapsilla olis, jos ne multa näyttäs.. :S
No hohhoh, nyt on jo melkosen paksua tekstiä. Ei oo paljoo näkyny..Olishan se kauheeta jos joutuisivat hätistelemään kosijoita kaiken aikaa :/
Mä voin vastata omasta puolestani ainakin..Kahvi kysäsen et miten siun rööki himo loppuu? vain onko se jotain jonka oot pystyny tavallaan unohtamaan? ite jsut kamppailen vielläkin sitä vastaaan ja läähänt ku koira pitkillä matkoilla. juu oon stalkannu tätä teijän juttuu täällä aina kun oon keränny
tsemppiä sulle siihen hommaan
Mulla ei oo koskaan ollut mitään varsinaista tupakanhimoa, enkä kärsi fyysisistä vierotusoireista silloin kun oon polttamatta. Poltan lähinnä tavan vuoksi, tylsyyteen, sosiaalisuuden takia, ja koska menthol-tupakka maistuu hyvältä. Ja rakastan sätkien käärimistä.Kahvi kysäsen et miten siun rööki himo loppuu? vain onko se jotain jonka oot pystyny tavallaan unohtamaan? ite jsut kamppailen vielläkin sitä vastaaan ja läähänt ku koira pitkillä matkoilla. juu oon stalkannu tätä teijän juttuu täällä aina kun oon keränny
tsemppiä sulle siihen hommaan
Minä tuommosista mitään ymmärräAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30178496:jaa nii mitä?
noku mä oon sen verta jääräpää et ei lääkkeitä mut mä kuuluin siihen 10 pros jolle tuli oikeesti tosi pahat reflat et vaahto tuli yöllä suusta kun yritin olla ilman. Mä oon oottanu kuumetta nyt 4 vuotta et sillon mulla ei tee mieli ja pääsen eroon siitä paskasta en haluu olla minkään asian orja.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30178632:Mä voin vastata omasta puolestani ainakin..
Siis ku mä lopetin sillä Champix-lääkkeellä. Söin sitä sen 4 viikkoa. Mieli teki tupakkaa vielä silloinkin, mutta päätin sitte yrittää jatkaa siitä ilman sitä lääkettä. Voimakasta tahtoa vaan, purkkaa, karkkia, mitä tahansa siihen heikkoon hetkeen, vaikka menis pihalle huutamaan, jos ei muuta.
Toi läähättäminen pitkällä lenkillä, ei luultavastikaan sitte liity röökaamiseen mitenkään, juokset vaan yksinkertaisesti liian lujaa. Se on oma tarinansa se.
Mä oon nyt ollu 1v6kk ilman röökiä ja edelleen tekee mieli toisinaan, mutta harvemmin enää. Sillon kun ollaan porukassa, jossa itse on ainut joka ei polta, tekee mieli, kyllä mä meen edelleen röökipaikoille mukaan jne. Päätä se vaatii ja paljon. Kuinka helppoa olis alottaa uusiks koska vaan...