pelottaa!
no onhan tommonen keskitien taaplaaja aika vaarallinen vastaantulijoilleNo jaa, vähän mutkia suoraksi, mutta sattuihan sitä. Ootko sä jokin liikennepoliisi?
Oletko sä vähän tyhmä?No jaa, vähän mutkia suoraksi, mutta sattuihan sitä. Ootko sä jokin liikennepoliisi?
Aika pitkä mutka tekstin mukaan.etkö sä koskaan oio mutkia? Ja ehkä se edellä ajava auto näkee paremmin eteen kuin 50 m perässä ajava. Ja ehkä sen perässä ajavankn kannattais keskittyä omaan ajoonsa vaan.
Siis olet tyhmä.etkö sä koskaan oio mutkia? Ja ehkä se edellä ajava auto näkee paremmin eteen kuin 50 m perässä ajava. Ja ehkä sen perässä ajavankn kannattais keskittyä omaan ajoonsa vaan.
Hei haloo itsellesi, kyseinen kuski ei yhtään oikaissut omalle puolelleen, vaikka vastaan tuli auto. Pelottavaa, että tuollaisia tuolla tiellä liikkuu. Vaikka ei omasta hengestään välittäisi, niin tiellä liikkuu muitakin... Itsellä oli myös tuossa viime viikolla edessä auto, joka seilas eestaas omalla kaistallaan ja ajonopeus ailahteli, ollen koko aika reilusti alinopeutta. Sitten huomasin meikkisudin kuskin kädessä, että siinä syy poukkoiluun... Voi vee, kaikenlaisia idiootteja sitä tienpäällä kulkeeNo jaa, vähän mutkia suoraksi, mutta sattuihan sitä. Ootko sä jokin liikennepoliisi?
Tässä sama Volvokuskin outo ajotyyli aiheutti vakavia vaaratilanteita - ei huomannut itse | IL-TV Uutiset | Iltalehti.fiHei.... mä en oo Facebookissa. Mitä siellä on? Voiko joku kuvailla?
Pelottavia nuo mutkien leikkaajat. Ne kun eivät tunnu välittävän vastaantulijoista ollenkaan. Kannattaa sovittaa vauhti sen mukaan, ettei tarvitse mutkissa leikkoa vastaantulevan kaistalle. :kieh:No jaa, vähän mutkia suoraksi, mutta sattuihan sitä. Ootko sä jokin liikennepoliisi?
Oletko vielä elossa?No jaa, vähän mutkia suoraksi, mutta sattuihan sitä. Ootko sä jokin liikennepoliisi?
Huh. Eli jonkun mielestä tuollainen ajo on ihan ok.etkö sä koskaan oio mutkia? Ja ehkä se edellä ajava auto näkee paremmin eteen kuin 50 m perässä ajava. Ja ehkä sen perässä ajavankn kannattais keskittyä omaan ajoonsa vaan.
Mä en todellakaan koskaan aja noin, en koskaan, vaikkei muita olisi sadan kilsan säteellä. Ihme hölmöilyä.etkö sä koskaan oio mutkia? Ja ehkä se edellä ajava auto näkee paremmin eteen kuin 50 m perässä ajava. Ja ehkä sen perässä ajavankn kannattais keskittyä omaan ajoonsa vaan.
Peesaan!Mä en todellakaan koskaan aja noin, en koskaan, vaikkei muita olisi sadan kilsan säteellä. Ihme hölmöilyä.
Njoo, kyl sitä usein mutkia tulee oiottua, mutta jos joku tulee vastaan, mennään omale kaistalle!No jaa, vähän mutkia suoraksi, mutta sattuihan sitä. Ootko sä jokin liikennepoliisi?