Näkyykö tässä kuvassa vatsalihakset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reeniä reeniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="a.p";30171297]Tänne ei saa tulla kehuskelemaan ilman kuvaa :D

joten kuvaa yläkropastasi, kiitos[/QUOTE]

En oo koskaan laittanut kuviani nettiin paitsi fb:ssa on pari. Oon vähän ujo... :)

Mutta näin sanallisesti kuvattuna mulla on 4 kg enemmän läskiä kyllä eli 90,5 cm vyötärö, VD 86,5 cm. Olkavarteni on nyt 44,5 cm, VD 45,7 cm, rintakehä on 124 cm, VD 132 cm. Yritän pudottaa johonkin 89 cm vyötärön.

Vin-3-vin-diesel-4279248-487-600.jpg

vin-diesel-picture-1.jpg

Enempää en kestä etsiä. Oksettaa nuo boobsit.

No toi nyt ei liene hyväitsetuntoisen tai isompirintaisen naisen murheita :) Kaikilla enemmän punnerrusliikkeitä reenanneilla miehillä rinta on vähän koholla ellei olla tosi pienissä rasvoissa.

Okei. En vaan pidä liiasta kovuudesta naisvartalossa. Fitnesspeppu on kyllä tosi kaunis mut ei siksi että se olisi kova vaan siksi koska se korostaa pyöreyttä ja kontrastia kapeaan vyötäröön.

Ite oon 4,4 % perässä Vin Dieselin yläkroppaa enää kokonaisuutena (kädet, rinta, vyötärö). :)

Sun mieltymykset tai "saavutukset" eivät kuulu tähän(kään) ketjuun mitenkään.

• Tykkää
Reactions: Sirius-eläin
No toi nyt ei liene hyväitsetuntoisen tai isompirintaisen naisen murheita :) Kaikilla enemmän punnerrusliikkeitä reenanneilla miehillä rinta on vähän koholla ellei olla tosi pienissä rasvoissa.

Mikäs siinä jos manboobsit tahtoo. Omasta mielestäni ne vain ovat vastenmieliset. Rakastan naisten rintoja, en miesten. Tulee sellainen fiilis, että mies tahtoo näyttää naiselta.

Ihan selkeästi kuvassa näkyy kuultavan jo vatsalihaksia. Hienoa. Millaista treeniä olet tehnyt?

Kolmijakoisella nyt vajaa 3kk. Sitä ennen yksijakoisella kolmesti viikossa, tuolloin jäi kyllä lihasryhmiä uupumaan kun itsekseni treenasin ja tietysti vähän miten sattuu. Nyt on pt apuna joten tulee koko kroppa treenattua :)
Kohta kuulemma vaihdetaan treeniohjelmaa, eli en tiedä yhtään että miten jatkossa tulee treenattua ja mitä tämä edes tarkoittaa

Sun mieltymykset tai "saavutukset" eivät kuulu tähän(kään) ketjuun mitenkään.

Kyllä ne kuuluu jos ap laittaa kuviaan arvioitavaksi. On hyvä asia jos nainen treenaa, mutta kivinen nainen ei ole omaan makuuni ja rehellisesti toi näytti miehen vatsalta mulle. Eli kehitystä on kyllä tapahtunut.

Mun tilanne tuli vain sivujuonteena mieleen sillä tykkään kuntoilusta ja ap ja muutama muu kiinnostui tästä juonteesta myös.

Kyllä ne kuuluu jos ap laittaa kuviaan arvioitavaksi. On hyvä asia jos nainen treenaa, mutta kivinen nainen ei ole omaan makuuni ja rehellisesti toi näytti miehen vatsalta mulle. Eli kehitystä on kyllä tapahtunut.

Mun tilanne tuli vain sivujuonteena mieleen sillä tykkään kuntoilusta ja ap ja muutama muu kiinnostui tästä juonteesta myös.

Missään nimessä en halua näyttää miltään punttimimmiltä, eli pitää osata lopettaa joissa tämä lihasmassan kasvattelu. Kun aloitin, oli tilanne tosiaan se, ettei lihasmassaa ollut juurikaan, normaalin määrän lihasta haluaisin. Eli ehkä vielä muutama kilo. Vatsa mulla on aina ollut suht rasvaton, eli varmaan senkin takia näyttää "kiviseltä" kun sinne jotain lihasta tulee.

En näe vatsalihaksia. Pahasti venyneen vatsanahan alla näkyy pyöreä vatsa. Mutta hoikasta ihmisestä on kyse, paljon treeniä varmaan takana mutta kannattaisi ehkä keskittyä niihin vatsalihaksiin jos ne haluaa näkyviin.

Sori, mutta tuo nahka on kyllä aikas paha :( olitko ajatellu tehdä jotakin sille (ts. mennä kirurgin juttusille)?

Mitäs se kirurgin juttelu siihen auttaa? Mulla roikkuu vielä pahemmin nahkat, mutta eipä se uusi leikkauskaan oikein innosta. Arvet jää silti ja tulee vielä lisää. Ylimääräisestä pääsee eroon ehkä, mutta en mä silti vatsaani missään voisi esitellä.
Puhumattakaan siitä, kuinka paljon se maksaa ja koska isoa haittaa ei ole, vaikka nahkat on kaksinkerroin, haittaa pukeutumista yms. niin julkisella eivät tee mitään.

[QUOTE="a.p";30171433]Missään nimessä en halua näyttää miltään punttimimmiltä, eli pitää osata lopettaa joissa tämä lihasmassan kasvattelu. Kun aloitin, oli tilanne tosiaan se, ettei lihasmassaa ollut juurikaan, normaalin määrän lihasta haluaisin. Eli ehkä vielä muutama kilo. Vatsa mulla on aina ollut suht rasvaton, eli varmaan senkin takia näyttää "kiviseltä" kun sinne jotain lihasta tulee.[/QUOTE]

Ok :)Ja makujahan on monia, ja toki kuvakin voi hämätä :) Mut siis rasvaa saa vähän olla naisen vatsassa mulle.

En oo koskaan laittanut kuviani nettiin paitsi fb:ssa on pari. Oon vähän ujo... :)

Mutta näin sanallisesti kuvattuna mulla on 4 kg enemmän läskiä kyllä eli 90,5 cm vyötärö, VD 86,5 cm. Olkavarteni on nyt 44,5 cm, VD 45,7 cm, rintakehä on 124 cm, VD 132 cm. Yritän pudottaa johonkin 89 cm vyötärön.

Vyötärö olisi ainakin hyvä saada alle 90 senttiin, koska sisäelinten ympärillä oleva rasva on pahasta.

Rinnat (sen lisäksi, että ovat tosi kamalan näköiset) miehellä kielivät yleensä hormonihäiriöstä. Toivottavasti et ole pilannut aineenvaihduntaasi millään mömmöillä.

Vyötärö olisi ainakin hyvä saada alle 90 senttiin, koska sisäelinten ympärillä oleva rasva on pahasta.

Rinnat (sen lisäksi, että ovat tosi kamalan näköiset) miehellä kielivät yleensä hormonihäiriöstä. Toivottavasti et ole pilannut aineenvaihduntaasi millään mömmöillä.

Okei.

Millähän asiantuntemuksella puhut tuosta rinta-asiasta? Samalla lailla tuon kuvan kanssa rintalihakset näet näkyvät kaikilla enemmän treenanneilla, joilla rasvat on palttiarallaa yli 10 %.

Rintalihakset kyllä nousevat paidan alta miehillä ilmankin steroideja jos lihasmassaa on tarpeeksi.

Sulla kun tuntuu olevan tietämystä, niin osaisitko vastata, että jos naisella on pelkät tyhjät pussit rintojen tilalla ja saa paljon lihasta rintaan, niin miltä sen jälkeen näyttää? Näyttääkö yhtään rintavammalta?

Mies sanoi, että ehkä vähän näyttää rintani kiinteämmiltä nyt kuin 6kk sitten. Mietin vain, että miltä ne näyttävät jatkossa

[QUOTE="a.p";30171631]Sulla kun tuntuu olevan tietämystä, niin osaisitko vastata, että jos naisella on pelkät tyhjät pussit rintojen tilalla ja saa paljon lihasta rintaan, niin miltä sen jälkeen näyttää? Näyttääkö yhtään rintavammalta?

Mies sanoi, että ehkä vähän näyttää rintani kiinteämmiltä nyt kuin 6kk sitten. Mietin vain, että miltä ne näyttävät jatkossa[/QUOTE]

En kyllä osaa yhtään sanoa kun en oo ollu tekemisissä sellaisten naisten kanssa jotka treenaavat enemmän. Mut kiitti kehusta, en ole asiantuntija kuitenkaan :-)

En kyllä osaa yhtään sanoa kun en oo ollu tekemisissä sellaisten naisten kanssa jotka treenaavat enemmän. Mut kiitti kehusta, en ole asiantuntija kuitenkaan :-)

Naisbodaajien kuvia jos katsoo netistä, niin kaikilla on silikonirinnat. Joten nyt ei oikein googlekaan auta.

Itselläni tämä homma vasta aivan alussa. Tavoitteeni on saada vähän lihasmassaa ja näinollen löysät pois. 10v jojoilu painon kanssa +-30kg tehnyt tehtävänsä, joka toivonmukaan korjaantuu lihasmassalla

Yhteistyössä