D
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja reeniä reeniä;30171185:Aivan kuin jonkinnäköinen sixbackki olisi, vai näenkö aivan harhoja?
![]()
![]()
Enempää en kestä etsiä. Oksettaa nuo boobsit.
Okei. En vaan pidä liiasta kovuudesta naisvartalossa. Fitnesspeppu on kyllä tosi kaunis mut ei siksi että se olisi kova vaan siksi koska se korostaa pyöreyttä ja kontrastia kapeaan vyötäröön.
Ite oon 4,4 % perässä Vin Dieselin yläkroppaa enää kokonaisuutena (kädet, rinta, vyötärö).![]()
No toi nyt ei liene hyväitsetuntoisen tai isompirintaisen naisen murheitaKaikilla enemmän punnerrusliikkeitä reenanneilla miehillä rinta on vähän koholla ellei olla tosi pienissä rasvoissa.
Ihan selkeästi kuvassa näkyy kuultavan jo vatsalihaksia. Hienoa. Millaista treeniä olet tehnyt?
![]()
![]()
Enempää en kestä etsiä. Oksettaa nuo boobsit.
Sun mieltymykset tai "saavutukset" eivät kuulu tähän(kään) ketjuun mitenkään.
Kyllä ne kuuluu jos ap laittaa kuviaan arvioitavaksi. On hyvä asia jos nainen treenaa, mutta kivinen nainen ei ole omaan makuuni ja rehellisesti toi näytti miehen vatsalta mulle. Eli kehitystä on kyllä tapahtunut.
Mun tilanne tuli vain sivujuonteena mieleen sillä tykkään kuntoilusta ja ap ja muutama muu kiinnostui tästä juonteesta myös.
En näe vatsalihaksia. Pahasti venyneen vatsanahan alla näkyy pyöreä vatsa. Mutta hoikasta ihmisestä on kyse, paljon treeniä varmaan takana mutta kannattaisi ehkä keskittyä niihin vatsalihaksiin jos ne haluaa näkyviin.
Sori, mutta tuo nahka on kyllä aikas pahaolitko ajatellu tehdä jotakin sille (ts. mennä kirurgin juttusille)?
En oo koskaan laittanut kuviani nettiin paitsi fb:ssa on pari. Oon vähän ujo...
Mutta näin sanallisesti kuvattuna mulla on 4 kg enemmän läskiä kyllä eli 90,5 cm vyötärö, VD 86,5 cm. Olkavarteni on nyt 44,5 cm, VD 45,7 cm, rintakehä on 124 cm, VD 132 cm. Yritän pudottaa johonkin 89 cm vyötärön.
Vyötärö olisi ainakin hyvä saada alle 90 senttiin, koska sisäelinten ympärillä oleva rasva on pahasta.
Rinnat (sen lisäksi, että ovat tosi kamalan näköiset) miehellä kielivät yleensä hormonihäiriöstä. Toivottavasti et ole pilannut aineenvaihduntaasi millään mömmöillä.
Okei.
Millähän asiantuntemuksella puhut tuosta rinta-asiasta? Samalla lailla tuon kuvan kanssa rintalihakset näet näkyvät kaikilla enemmän treenanneilla, joilla rasvat on palttiarallaa yli 10 %.
Joka äijäkö siellä on vetänyt steroideja?
Rintalihakset kyllä nousevat paidan alta miehillä ilmankin steroideja jos lihasmassaa on tarpeeksi.
En kyllä osaa yhtään sanoa kun en oo ollu tekemisissä sellaisten naisten kanssa jotka treenaavat enemmän. Mut kiitti kehusta, en ole asiantuntija kuitenkaan![]()
En kyllä osaa yhtään sanoa kun en oo ollu tekemisissä sellaisten naisten kanssa jotka treenaavat enemmän. Mut kiitti kehusta, en ole asiantuntija kuitenkaan![]()