Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Toiv. tuo core kuuluu miehelle, on kyllä makuuni liian massiivinen naisen mahaksi.
En näe vatsalihaksia. Pahasti venyneen vatsanahan alla näkyy pyöreä vatsa. Mutta hoikasta ihmisestä on kyse, paljon treeniä varmaan takana mutta kannattaisi ehkä keskittyä niihin vatsalihaksiin jos ne haluaa näkyviin.
Sori, mutta tuo nahka on kyllä aikas pahaolitko ajatellu tehdä jotakin sille (ts. mennä kirurgin juttusille)?
Alkuperäinen kirjoittaja tyhmä!!!!;30171213:Vittu joo varmaan kuuluu kun raskausarvet ja kaikki.
Toiv. tuo core kuuluu miehelle, on kyllä makuuni liian massiivinen naisen mahaksi.
Vähänpä säkin tiedät. Eivät raskausarvet ole vain naisten asia.
Mut tykkään sun tulisuudesta![]()
Kyllä siellä vatsalihasten alut on, selkeästi näkyy nuo poikittaiset "lohkot". Tai alut ja alut, mulla häämöttää samanlaiset, vaikka takana kaksi raskautta putkeen eikä mitään liikuntaan viittaavaakaan kolmeen vuoteen. Ilmeisesti vähän rakenteesta kiinni, kellä näkyy ja kellä ei. Itselläni isot kylkikaaret ja kapea vyötärö.
Mitään hyötyähän tuommoisista "vatsalihaksista" ei ole, jos ei muuten ole bikinikuntoinen. Ei ole ainakaan mulle ollut.
No minä olen varmasti sitten ainoa, joka näkee vatsalihasten alun tuosta kuvasta. Johtuneeko siitä, että itse alkanut kesän alusta taas treenaamaan, ja muutoksia on alkanut näkymään myös oman mahan kohdalla. En nyt tiedä, näkeekö omastakaan mahasta kuinka hyvin ulkopuolinen, mutta itse huomaa, kun vertaa aikaisempaan, ja tuntee ne lihakset kovina siinä kohdassa, missä aiemin oli vain sellaista pehmeää höttöä.
Mutta suurin piirtein omasta mielestä omakin vatsa on alkanut tuolla tavalla kehittymään.
Okei. En vaan pidä liiasta kovuudesta naisvartalossa. Fitnesspeppu on kyllä tosi kaunis mut ei siksi että se olisi kova vaan siksi koska se korostaa pyöreyttä ja kontrastia kapeaan vyötäröön.
Ite oon 4,4 % perässä Vin Dieselin yläkroppaa enää kokonaisuutena (kädet, rinta, vyötärö).![]()
Vin Dieselillä on omaan makuuni aivan liian isot tissit. Muistuttaa enemmänkin naista niillä mitoilla.
Annatko kuvallisen esimerkin?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja reeniä reeniä;30171185:Aivan kuin jonkinnäköinen sixbackki olisi, vai näenkö aivan harhoja?
Annatko kuvallisen esimerkin?![]()