Näkyykö tässä kuvassa vatsalihakset?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja reeniä reeniä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
R

reeniä reeniä

Vieras
Älkää välittäkö raskausarvista :D

abs

Sanookaas nyt, onko nuo vatsalihasten alut mitkä tuossa näkyy? Aivan kuin jonkinnäköinen sixbackki olisi, vai näenkö aivan harhoja?

En näe vatsalihaksia. Pahasti venyneen vatsanahan alla näkyy pyöreä vatsa. Mutta hoikasta ihmisestä on kyse, paljon treeniä varmaan takana mutta kannattaisi ehkä keskittyä niihin vatsalihaksiin jos ne haluaa näkyviin.

Sori, mutta tuo nahka on kyllä aikas paha :( olitko ajatellu tehdä jotakin sille (ts. mennä kirurgin juttusille)?

Ei siis ollut tarkoitus sun arpia tai mahaa dissata. Pointti oli että toi kuva on niin pieni ettei siitä saa kunnolla selkoa. Ei sulla olis toista kuvaa tai edes isompaa?

En näe vatsalihaksia. Pahasti venyneen vatsanahan alla näkyy pyöreä vatsa. Mutta hoikasta ihmisestä on kyse, paljon treeniä varmaan takana mutta kannattaisi ehkä keskittyä niihin vatsalihaksiin jos ne haluaa näkyviin.

Sori, mutta tuo nahka on kyllä aikas paha :( olitko ajatellu tehdä jotakin sille (ts. mennä kirurgin juttusille)?

En ajatellut, kannan arpiani ylpeydellä :)

ja ei ole isompaa kuvaa, paintilla osasin just ja just leikata isommasta kuvasta jotta ei naama näy :S

Kyllä siellä vatsalihasten alut on, selkeästi näkyy nuo poikittaiset "lohkot". Tai alut ja alut, mulla häämöttää samanlaiset, vaikka takana kaksi raskautta putkeen eikä mitään liikuntaan viittaavaakaan kolmeen vuoteen. Ilmeisesti vähän rakenteesta kiinni, kellä näkyy ja kellä ei. Itselläni isot kylkikaaret ja kapea vyötärö.

Mitään hyötyähän tuommoisista "vatsalihaksista" ei ole, jos ei muuten ole bikinikuntoinen. Ei ole ainakaan mulle ollut.

No minä olen varmasti sitten ainoa, joka näkee vatsalihasten alun tuosta kuvasta. Johtuneeko siitä, että itse alkanut kesän alusta taas treenaamaan, ja muutoksia on alkanut näkymään myös oman mahan kohdalla. En nyt tiedä, näkeekö omastakaan mahasta kuinka hyvin ulkopuolinen, mutta itse huomaa, kun vertaa aikaisempaan, ja tuntee ne lihakset kovina siinä kohdassa, missä aiemin oli vain sellaista pehmeää höttöä.

Mutta suurin piirtein omasta mielestä omakin vatsa on alkanut tuolla tavalla kehittymään.

Kyllä siellä vatsalihasten alut on, selkeästi näkyy nuo poikittaiset "lohkot". Tai alut ja alut, mulla häämöttää samanlaiset, vaikka takana kaksi raskautta putkeen eikä mitään liikuntaan viittaavaakaan kolmeen vuoteen. Ilmeisesti vähän rakenteesta kiinni, kellä näkyy ja kellä ei. Itselläni isot kylkikaaret ja kapea vyötärö.

Mitään hyötyähän tuommoisista "vatsalihaksista" ei ole, jos ei muuten ole bikinikuntoinen. Ei ole ainakaan mulle ollut.

Kasvatan parhaillaan lihasmassaa, joten se että ne kasvaisivat, olisi vain hyvä juttu :)
Lähtötilanne oli aivan surkea, laiha nainen jolla ei ollut yhtään lihasmassaa. Treeniä takana nyt 6kk, enkä mitenkään erityisesti ole keskittynyt vatsaan, vaan tehnyt ohjelman mukaisesti kaikkia lihasryhmiä. Tuo kuva vain iski silmiini, aivan kuin siellä jotain jo näkyisi. Takapuolta olen myös saanut jo mukavasti, ihan selkeästi huomaa eron entiseen, siitä en kyllä laita kuvaa.

[QUOTE="a.p";30171229]Massiivinen? Minun vyötärönympärys on alle 65cm :D[/QUOTE]

Okei. En vaan pidä liiasta kovuudesta naisvartalossa. Fitnesspeppu on kyllä tosi kaunis mut ei siksi että se olisi kova vaan siksi koska se korostaa pyöreyttä ja kontrastia kapeaan vyötäröön.

Ite oon 4,4 % perässä Vin Dieselin yläkroppaa enää kokonaisuutena (kädet, rinta, vyötärö). :)

No minä olen varmasti sitten ainoa, joka näkee vatsalihasten alun tuosta kuvasta. Johtuneeko siitä, että itse alkanut kesän alusta taas treenaamaan, ja muutoksia on alkanut näkymään myös oman mahan kohdalla. En nyt tiedä, näkeekö omastakaan mahasta kuinka hyvin ulkopuolinen, mutta itse huomaa, kun vertaa aikaisempaan, ja tuntee ne lihakset kovina siinä kohdassa, missä aiemin oli vain sellaista pehmeää höttöä.

Mutta suurin piirtein omasta mielestä omakin vatsa on alkanut tuolla tavalla kehittymään.

No kiva että joku muukin huomaa jotain. Minulla on vain niin paljon ylimääräistä ihoa vatsassa, että ei siihen varmasti saa lihaksia edes kovin hyvin näkymään. Massaa kun saisi lisää niin ihokin vähän kiristyisi.

Okei. En vaan pidä liiasta kovuudesta naisvartalossa. Fitnesspeppu on kyllä tosi kaunis mut ei siksi että se olisi kova vaan siksi koska se korostaa pyöreyttä ja kontrastia kapeaan vyötäröön.

Ite oon 4,4 % perässä Vin Dieselin yläkroppaa enää kokonaisuutena (kädet, rinta, vyötärö). :)

Vin Dieselillä on omaan makuuni aivan liian isot tissit. Muistuttaa enemmänkin naista niillä mitoilla.

Annatko kuvallisen esimerkin? ;)

Vin-3-vin-diesel-4279248-487-600.jpg

vin-diesel-picture-1.jpg

Enempää en kestä etsiä. Oksettaa nuo boobsit.

Yhteistyössä