The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ikiuni
Ensimmäinen aamu kotona, sain juoda kaffen kylmänä,
siivota koiran ykät ja alkaa tiskaamaan.

Nuuskin myös neuroottisena olkkarin läpeensä koska siellä haisi jo eilen illalla tosi vahvasti koiranpissa, jota en kumminkaan paikallistanut.
Aattelin että se on tuo koira vanhuuttaan vähän jo huolimaton pissihommissa,
ja kaipaa vaan pesua.. :D Ja että oma hajuaisti on maximoitunut steriilissä ympäristössä ollessa.

Aamulla haisun jatkuessa hokasin kurkata portaiden alle ja sinnehän se oli tervetuloa kotiin lahjan lirauttanut. |O Kiva kuivahtanut lammikko taatana sentään :kieh:
Ja mies väitti eilen ja yhä tänäänkin ettei oo haistanut mitään,
siis miten ei haista koiran kusta!?

Isompi sisko oli yön kuumeessa ja kauhea röhä,
astmapiippua on mennyt 10 laukausta per päivä
ja itellä kanssa yskä pukkaa kovana päälle. :|

Ei ihan sellanen kotiinpaluu kun aattelin, mut meneehän tää näinkin :rolleyes:
:hug:
 
IhQ
Mikäs siinä menee vituiks? Sinähän olet oikea päivänsäde, positiivisestakin saa negatiivisen :D
:LOL: Vai päivänsäde...nyt sie puolestas piristit miun päivää.

Joskus vaan tuntuu ettei mikään onnistu ja sit on tää jännitys mikä tappaa sen viimesenkin yrityksen. Ajattelen ettei olis sittenkään pitänyt uskaltaa, esim.hakea kouluun tai ilmottautua autokouluun...kun ei siitä mitään tule kuitenkaan.
Sit jännitän ja panikoin et ei prkl, mihin taas oot pääs pistäny.
Sekavaa.
 
:LOL: Vai päivänsäde...nyt sie puolestas piristit miun päivää.

Joskus vaan tuntuu ettei mikään onnistu ja sit on tää jännitys mikä tappaa sen viimesenkin yrityksen. Ajattelen ettei olis sittenkään pitänyt uskaltaa, esim.hakea kouluun tai ilmottautua autokouluun...kun ei siitä mitään tule kuitenkaan.
Sit jännitän ja panikoin et ei prkl, mihin taas oot pääs pistäny.
Sekavaa.
Ota se työnä. Asia mikä pitää hoitaa. Asia millä ei ole vaihtoehtoa ja yrität vaan parhaasi joka kerta kun menet tunnille.

Älä ylianalysoi.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja (Laura)
:LOL: Vai päivänsäde...nyt sie puolestas piristit miun päivää.

Joskus vaan tuntuu ettei mikään onnistu ja sit on tää jännitys mikä tappaa sen viimesenkin yrityksen. Ajattelen ettei olis sittenkään pitänyt uskaltaa, esim.hakea kouluun tai ilmottautua autokouluun...kun ei siitä mitään tule kuitenkaan.
Sit jännitän ja panikoin et ei prkl, mihin taas oot pääs pistäny.
Sekavaa.
Paniikin iskiessä hengitä syvään, ja muistuta itseäsi, että tämä menee ohi. Tiedän tämän siitä, ettet ole kuitenkaan koko ajan paniikissa. Enkä ole minäkään vaikka mulla on nuita samoja taipumuksia. Ja jokaisen kestetyn kohtauksen jälkeen on taas vähän vahvempi ottamaan vastaan sen seuraavan =) :hug:
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja IhQ
kahvikirahvi
Ja voihan sitä yrittää psyykata itteään positiivisemmaksi. Alottaa vaikka sillä että listaa joka ilta muutaman positiivisemman asian mitä päivässä on ollu - ja jos tuntuu että koko päivä on ollu ihan mörön jäätyneestä pillusta, niin listaa niitä asioita mitkä ei oo vituttanut.
Sitten päättää tekemissään asioissa että "minä onnistun tässä". Vaikka miten jännittäis ja pelottais, niin hokee vaan että minä osaan ja onnistun. Siihen alkaa aika nopeesti itekin uskoa että kaikki on mahdollista.


Ainakin mulla se on toiminut, ja nykyään tuntuu että oon jopa ihan ärsyttävän yltiöoptimisinen enkä oikein osaa kommentoida muiden negatiivisuuksiin mitään - ko se vaan yleensä saa mua naurattamaan ko tiiän että ei se elämä nyt niin hankalaa ole ellei siitä tehe semmoista. Koen sen asennekysymyksenä. Ja sit jos kaikki on oikeesti päin vittua, niin ei se sitte enää ainakaan huonommaksi voi mennä ja ainoa suunta on ylöspäin.


Kiitos ja anteeksi.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Kato moi! Suaki näkee pitkästä aikaa :wave: missäs oot luuhannu?
Mulla oli palstakesäloma :D oon tehny kovasti töitä ja kaiken vapaa-ajan touhunnut mökille kaivon ja juoksevan veden sisälle ynnä muuta puuhaa..





....no okei, katsoin vieressä kahvikupin kanssa kun ammattimies puuhasteli ne kaivot ja vedet....

Ps. Koko kesän kaiveli mieltä, miten kävi sen kitaramiehen kanssa?! :D
 
:LOL: Vai päivänsäde...nyt sie puolestas piristit miun päivää.

Joskus vaan tuntuu ettei mikään onnistu ja sit on tää jännitys mikä tappaa sen viimesenkin yrityksen. Ajattelen ettei olis sittenkään pitänyt uskaltaa, esim.hakea kouluun tai ilmottautua autokouluun...kun ei siitä mitään tule kuitenkaan.
Sit jännitän ja panikoin et ei prkl, mihin taas oot pääs pistäny.
Sekavaa.
Kuules neitokainen!!!

Ja höristäs ny ihan korviasi.

Ainaski autokoulun on läpäissyt liiankin moni niin taitava kuski, että ei pitäis. Päätyvät aikanaan vääriin tilastoihin.

KUN saat kortin, niin ainakaan mä en sinua pelkää liikenteessä lainkaan. Et ole vaaraksi.

Isäukkokulta taas on aikanaan suorittanu piipaa- autokurssit ja pelaa shakkia rikospoliisien shakkikerhossa. Mut ei osaa ajaa autoa tai pelata shakkia.

Oliko keväällä??? ko heitin isäukon ja uusiorouvansa laivalle, niin rouva totesi isäukolle, et katos ny ko autoa VOI ajaa myös rauhallisesti.

En viitti ylläolevaa laulua toista kertaa linkittää, mut love and peace.
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Mulla oli palstakesäloma :D oon tehny kovasti töitä ja kaiken vapaa-ajan touhunnut mökille kaivon ja juoksevan veden sisälle ynnä muuta puuhaa..





....no okei, katsoin vieressä kahvikupin kanssa kun ammattimies puuhasteli ne kaivot ja vedet....

Ps. Koko kesän kaiveli mieltä, miten kävi sen kitaramiehen kanssa?! :D
siis oot tuhlannut koko kesäsi irliin???
 
Kaiken lisäksi toi tarkoittaa, et Laura on pitäny miehensä kiireisenä.
Työnjohtajatar.
Orjapiiskuri.

Poikamiesäijänä olemisessa on hyvät puolensa.
No mökillä oli maksettua työvoimaa, oma putkimies veti lonkkaa. Toiseksi olen ollut töissä, lukuunottamatta viittä vapaata kuukaudessa, joten en ole häirinnyt miehen enkä lasten lomailua. Olen oikein oiva vaimo. Tuon rahhoo taloon ja pyllistän kerran viikossa vapaapäivän kunniaksi :LOL:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä