Kun parisuhde=vankila

  • Viestiketjun aloittaja tavallinenmies
  • Ensimmäinen viesti
tavallinenmies
Minä olen lopettanut joka kerta suhteen sellaisiin naisiin, mitkä kyttää mun tekemisiä kokoajan. Ei saisi nähdä kavereita eikä harrastaa mitään muuta kuin kotona nyhjöttämistä. Miksei naiset voi uskoa, että pitää olla muutakin elämää? Suurin osa miehistä tuntuu vielä alistuvan ja tekee kaiken mitä nainen sanoo, vaikka niiden pitäis sanoo naiselle, että haista ämmä vittu ja lähtee kävelee.
 
"Nainen"
Minä olen lopettanut joka kerta suhteen sellaisiin naisiin, mitkä kyttää mun tekemisiä kokoajan. Ei saisi nähdä kavereita eikä harrastaa mitään muuta kuin kotona nyhjöttämistä. Miksei naiset voi uskoa, että pitää olla muutakin elämää? Suurin osa miehistä tuntuu vielä alistuvan ja tekee kaiken mitä nainen sanoo, vaikka niiden pitäis sanoo naiselle, että haista ämmä vittu ja lähtee kävelee.
Samaa mieltä..ja kun eukko vielä hullu narsisti niin ei pitäs siihen alistua :(
 
"..."
Minä olen lopettanut joka kerta suhteen sellaisiin naisiin, mitkä kyttää mun tekemisiä kokoajan. Ei saisi nähdä kavereita eikä harrastaa mitään muuta kuin kotona nyhjöttämistä. Miksei naiset voi uskoa, että pitää olla muutakin elämää? Suurin osa miehistä tuntuu vielä alistuvan ja tekee kaiken mitä nainen sanoo, vaikka niiden pitäis sanoo naiselle, että haista ämmä vittu ja lähtee kävelee.
Mitä sinäkin reppana teet täällä...:)
 
"juup"
Ja minä olen lopettanut useamman suhteen, kun mies elää suhteessakin kuten poikamies. Mitään menoja ei ilmoiteta, kaikki illat ja viikonloput notkutaan baareissa ja kavereilla. Osalle parisuhde=ruokahuolto, pyykkipalvelu ja seksiä aina, kun haluaa ja muuten voikin elää kuin poikamies.
 
hmmmmmmm
[QUOTE="juup";30166649]Ja minä olen lopettanut useamman suhteen, kun mies elää suhteessakin kuten poikamies. Mitään menoja ei ilmoiteta, kaikki illat ja viikonloput notkutaan baareissa ja kavereilla. Osalle parisuhde=ruokahuolto, pyykkipalvelu ja seksiä aina, kun haluaa ja muuten voikin elää kuin poikamies.[/QUOTE]

Eiks se sit niin mee?
 
"Hanne"
Mun puolesta mies sais hillua kavereiden kanssa ja harrastaa, mutta alkoholia saisi käyttää kohtuudella (ehkäpä parit kännit/kk tai sitten pari olutta silloin tällöin iltaisin/töiden jälkeen työkavereiden kanssa).

Enkä muutenkaan motkota. Molemmat olis vaan tyytyväisempiä kun olis parisuhteen ulkopuolistakin seuraa. Alkaahan se oikeastaan vituttaankin jos 24/7 pitää samaa tyyppiä katsella :D
 
"nainen"
Se on kamalaa jos toinen ei anna mihinkään mennä. Meillä ainakin selvää se että molemmat saa kulkea omilla teillään jos haluaa. Tosin me nautitaan aika paljon toistemme seurasta eikä kumpikaan lähe viikonloppuriennoille kysymättä toiselta onko ok. Ehkä se on just se, että jos on vapautta tarpeeksi niin viihtyy oman puolison kanssa paremmin. Jos taas toinen yrittää sitoa liikaa niin alkaahan se yhdessäolo pahalta tuntua
 
ikiuni
[QUOTE="...";30166758]Minä olen myös ollut. Jos tulin töistä 15min myöhässä niin olin käynyt vieraissa ja kaupassa käynti sai kestää korkeintaan tunnin tai olin ollut vieraissa ym ym. Hullu mikä hullu.[/QUOTE]

niinpä
 
[QUOTE="...";30166631]Ei varmaan kärsi kysyä miesten mieheltä... että mitä sinä teet tällä palstalla...:):)[/QUOTE]

Tän palstan "ansiosta" sain kiinni exän kun se oli pettänyt mua ja jäin sitten lukemaan muitakin juttuja jne. Eli saa kysyä miesten mieheltä ja jopa vastaan :)

Halit sulle, tuntuu että olet kovin negatiivinen ihminen :hug:
 
Naimisissa 21-vuotta
Parisuhde vaatii kompromisseja, mutta ei sitä, että luovutaan kaikesta omasta! Tarvitaan yhteistä aikaa ja joustoa, varsinkin jos on lapsia, mutta kummallakin pitää/saa olla omia menoja ja ystäviä, joihin toinen ei voi vaikuttaa radikaalisti (kieltää tai uhkailla).
 
vierailija
Minä olen lopettanut joka kerta suhteen sellaisiin naisiin, mitkä kyttää mun tekemisiä kokoajan. Ei saisi nähdä kavereita eikä harrastaa mitään muuta kuin kotona nyhjöttämistä. Miksei naiset voi uskoa, että pitää olla muutakin elämää? Suurin osa miehistä tuntuu vielä alistuvan ja tekee kaiken mitä nainen sanoo, vaikka niiden pitäis sanoo naiselle, että haista ämmä vittu ja lähtee kävelee.
Kyllä tommonen narsistinen alistaminen kuules miehiltäkin onnistuu. Kokemusta on. Tervetuloa todellisuuteen vaan.
 

Yhteistyössä