kainalo kipu

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja pelottaaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

pelottaaa

Vieras
Eilen illalla mun vasen kainaloon alkoi sattua oudosti aika yhtäkkiä. Kipu tuntuu enimmäkseen jos nostan kättä ylöspäin tai painan sitä kroppaan kiinni kovasti. Kun pidän kättä paikallaan en oikeastaan tunne sitä. Tyhmänä menin heti googlaamaan ja syöpäähän se ehdotti. Monta monta kertaa olen kyllä kainalon tutkinut huolella enkä sieltä mitään pattia onnistu löytämään. Tuntuu että se varmaan kipeytyy lisää tosta räpläämisestä. Selvän kipupisteen olen kyllä löytänyt mutta sekään ei näytä tai tunnu mitenkään normaalista poikkeavalta. Pelottaa että tää nyt on joku rintasyöpä:((

en imetä oon alaikänen, ja eikö imusolmukkeet tunne äryneinä? Toivottavasti ei ole koska turvonneet imusolmukkeet voi liittyä imusolmukesyöpään joka on yksi yleisimmistä nuorten syövistä...

Tulehtunut hikirauhanen? Lievästi tulehtunut..

Mulla on nytkin samanlaista kipua kainalossa. Tuntuu siis silloin kun painan kättä kiinni kylkeen. Ja kun kosken kainaloa. Vielä ei näy mitään, eikä pattia tunnu, mutta tiedän että huomenna/ylihuomenna jo näkyy. On vaaraton ja menee muutamassa päivässä ohi. Jos ei mene tai tulehtuu pahasti kannattaa hakea lääkäristä antibiootit.

mullakin alko tänään samanlainen kipu kainalossa, pidin kaarituettomia calvin kleinin rintaliivejä viime yön ja suurimman osan tätä päivää joten en usko että johtuu kaarituesta, toivottavasti menee parissa päivässä ohi... itse olen 16v tyttö ja ensimmäisenä mieleen tuli myös rintasyöpä mutta aloin tutkia asiaa tarkemmin eikä mikään loppujen lopuksi siihen viittaakkaan.

Onko tää normaalia 11vuotiaalta oon alkanut tosi paljon epäillä itselläni syöpää tosi paljon :(( :(
Soijasta ja glyfosaatista johtuu. On aina johtunut, mutta sitä ei voi kukaan sanoa, kun business on semmoista. Luomusoijassa ei glyfosaattijäämiä ole -paitsi sen mitä Oriolan tuotteissa on ollut aika-ajoin. Googlaa evira soija ja Oriola yhtaikaa. Mitään seuraamuksia ei ole tullut, kun ei voi todistaa, että olisi tahallista. Siksi ei kannata syödä soijaa ollenkaan, vihannekset ja hedelmät syöt luomuna ja luomulihaa syöt paljon - ja luomukanamunia, luomuvoissa paistettuna. Tuosta on hyvä aloittaa. Kasviöljyt täytyy olla luomua, kun niissä muissa soijaöljy ja maissiöljyt ovat halvimpia aineksia.

Yhteistyössä