Kamera välähti,sakkoa tulossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ärsyyntyny
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ä

ärsyyntyny

Vieras
Siis nyt kyllä hävettää. Ajoin tänään kameraa, 40 alueella ja auton mittari näytti 55km/h. Ainoa pelastukseni voi olla, että auton mittari näyttää vähän yläkanttii. Ainakin joskus olen huomannut maantie ajossa. Olen sata kertaa ajanu samaa reittiä, mutta nyt vaan oli kaasujalka liian raskas. Mulla on yksi sakko tullut kesän alussa (ei ylinopeudesta), niin en kai mä vaan menetä korttia? Siis mulla on yli 10v ollut kortti, eikä ennnen näitä ole tullut edes parkki sakkoa. Ottaa kyllä niin päähän. En oikeasti edes hurjastele tuola liikenteessä. Osaakohan kukaan sanoa kuinka isoa sakkoa tietää odotella??
Kaikki haukkumiset voi jättää suosiolla pois. Tiedän kyllä mokanneeni!!

Rikesakko VOI tulla ja ainoastaan kännykästä sekä ylinopeudesta tulleet rikesakot vaikuttavat korttiin.

Jos saat poliisilta postia kiistät ajaneesi etkä mene pyynnöistä huolimatta poliisiasemalle. Tällä tavoin onnistut välttämään rikesakkosi.

[QUOTE="a p";30165268]Jaa onko täällä joku uusi sääntö, ettei saa enää kysellä? Mitähän tälläsellä keskustepalstalla tehdään? JA EI OLE PAKKO VASTATA, JOS EI OLE ITSE ASIAAN MITÄÄN SANOMISTA!![/QUOTE]

No googlettamalla saat jokaiseen kysymykseesi vastauksen virallisilta sivuilta eli oikeaa infoa. Mutta toki voit kuunnella tuon toisenkin neuvoja ja mietit sitten myöhemmin että olisiko sittenkään kannattanu kuunnella kaksplussalta saatuja neuvoja. :)

Alkuperäinen kirjoittaja neuvoa ja vinkkiä;30165266:
Rikesakko VOI tulla ja ainoastaan kännykästä sekä ylinopeudesta tulleet rikesakot vaikuttavat korttiin.

Jos saat poliisilta postia kiistät ajaneesi etkä mene pyynnöistä huolimatta poliisiasemalle. Tällä tavoin onnistut välttämään rikesakkosi.

En ole aloittaja, mutta kyllähän väistämisvelvollisuuden ja liikenteen vaarantamisesta kanssa voi kortin menettää. Itse tulin vahingossa kolmian takaa toisen auton kylkeen. Ja oli ylinopeus sakko ennestää. Poliisi vaan sanoi, ettei saisi enempää tulla vuoden sisään tai kortti lähtee jäähylle

[QUOTE="hmm";30165284]En ole aloittaja, mutta kyllähän väistämisvelvollisuuden ja liikenteen vaarantamisesta kanssa voi kortin menettää. Itse tulin vahingossa kolmian takaa toisen auton kylkeen. Ja oli ylinopeus sakko ennestää. Poliisi vaan sanoi, ettei saisi enempää tulla vuoden sisään tai kortti lähtee jäähylle[/QUOTE]

Minä puhuin RIKESAKOISTA jotka vaikuttavat ajokorttiin, koska voi saada myös sellaisia rikesakkoja jotka eivät vie korttia vaikka niitä saisi kuinka monta.

Alkuperäinen kirjoittaja häh.;30165534:
Ylitys 57km/h? :o Eli sen mukaan ajoit yli satasta??

No mitä epäselvää? 50km/h rajoitus alueella tyypin mittari näytti 60km/h ja kotiin tuli lappu jossa luki että tuossa 50km/h alueella oli tarkemmin mitattuna ajettu 57km/h. Ymmärsitkö?

Alkuperäinen kirjoittaja vittumitäidiootteja;30165555:
No mitä epäselvää? 50km/h rajoitus alueella tyypin mittari näytti 60km/h ja kotiin tuli lappu jossa luki että tuossa 50km/h alueella oli tarkemmin mitattuna ajettu 57km/h. Ymmärsitkö?

No mitä epäselvää oli ton aikasemman kommentoijan viestissä? Vissiin tarkotti ton sitä edellisen kommentoijan typerää ilmaisutapaa. Ymmärsitkö?

Alkuperäinen kirjoittaja vittumitäidiootteja;30165555:

No jos sanotaan, että ylitys on 57km/h niin siitä kyllä ymmärtää, että se ajoi 57km/h ylinopeutta. Eli siis, että ajoi 107 km /h.

Alkuperäinen kirjoittaja häh.;30165579:
No jos sanotaan, että ylitys on 57km/h niin siitä kyllä ymmärtää, että se ajoi 57km/h ylinopeutta. Eli siis, että ajoi 107 km /h.

Tuollaisesta 57 km ylityksestä lähtisi kortti kuivumaan ja se kyllä sanottaisiin ihan selvästi :)

Alkuperäinen kirjoittaja häh.;30166279:
Niin että mitä vaan saa sanoa, koska muiden pitää ymmärtää kyllä mitä puhuja tarkoittaa. Just. Selvännäkijöitäkö luulet tällä palstalla olevan?

nimenomaan selvännäkijöitähän täällä tuntuu olevan ;)

Yhteistyössä