No kyl mä hyttyset ja parmat listin oitis. Ne eivät kimppuuni vahingossa eksy.Se on aina kiva kun joku muukin on sitä mieltä, ettei kaikkea elävää tarvi heti listiä :flower:
No hyttyset ja paarmat ja punkit ja hirvikärpäset ei ansaitsekaan elääNo kyl mä hyttyset ja parmat listin oitis. Ne eivät kimppuuni vahingossa eksy.
Mut viattoman pimpparin mä kyl pyrin ohjamaan elävänä ulos.
Asiankannatuksessa on miälestäni hiuksenhiano ero???
Pääset nopiasti Tepan kans yöneuvotteluihin?No hyttyset ja paarmat ja punkit ja hirvikärpäset ei ansaitsekaan elää
Tavallisista hämähäkeistä en itekään tykkää, mutta silti heitän ne aina pihalle elävänä. Tarantulat on taas ihan eri juttu, niitä tossa olkkarin hyllyssä möllöttelee lasin takana useampikin
Tepallako niitä tarantulia oli, muistin että jollain mutta en että kellä.Pääset nopiasti Tepan kans yöneuvotteluihin?
Kärmekset ja Tarantulat ny ei o mun ykkössuosikkilemmikejäni.
Mä tykkään vaan koirista ja kisuista. Muut menee. Esikoislikallani on lemmikkejä joiden nimiä en edes tiedä.
En ny varmaksi väitä, mut Tepa tuli ensiksi piäneen miäleeni.Tepallako niitä tarantulia oli, muistin että jollain mutta en että kellä.
Nimimerkkisi muuten oikeesti tuo miäleeni bändin. Naarasmainen oivallus.
Bändihän siitä on tarkoituskin tulla mieleenNimimerkkisi muuten oikeesti tuo miäleeni bändin. Naarasmainen oivallus.
Toissijaisesti Juomari Hurmion laulun "Ramona".
Vasta kolmanneksi jotain muuta.
Mut toisaalta mä olen mä.
Kuva ois kivaTää onkin hyvä perjantai nartuille. Toimiston ikkunan alla paidattomia asfalttimiehiä
Tälleen täysin tietämättä mitään aiemmista kommenteista, tämä oli ehkä täydellinen aloitus palsta-aamulleNonni, kävin tökkästävänä. Nyt jos vähä laskis hikeä, söis äkkii jotain ja pyöris sinne ajotunnille.:wave:
Kiva että tein ees jonkun aamusta vähän paremmanTälleen täysin tietämättä mitään aiemmista kommenteista, tämä oli ehkä täydellinen aloitus palsta-aamulle
mitä hiivattia sää rekkakortilla?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30161602:Huomenta :wave:
Mä tässä suunnittelen josko lähtisin huomenna lasten kanssa Power Truck Show:n. Jos sais sitte vielä suuremman kipinän rekkakorttiin
Nii just! Eihän sillä kortilla ajeta, rekkaa eikä lespojamitä hiivattia sää rekkakortilla?
meinaaks alkaa rekkalepsoks vai mitvit?
Uuh, kiva työpäivä sittenTää onkin hyvä perjantai nartuille. Toimiston ikkunan alla paidattomia asfalttimiehiä