eli siellä missä kuuluukinEi ole ollut munan munaa aikoihin.
Eipäs kun olipas viime viikolla häppärien välissä
eli siellä missä kuuluukinEi ole ollut munan munaa aikoihin.
Eipäs kun olipas viime viikolla häppärien välissä
Öitä :kiss:.Mä meen nukkuu. öitä :kiss:
Tää on kyllä hauska,mä käyn stalkaamassa yhen tutun teini-ikästä lasta siellä ja välillä oikeen aattelee et hitto millasia nykyteinit oikeen onAsk.fm ja Demi.fi. Eiku tä?
Eiku kannatan myös sääsivustoja ja jotain iltalehtisivua . Telkku.com?
:stick:eli siellä missä kuuluukin
Setämies saapi vielä sydärin .Ak:
lemonparty.org
Voihan se muna olla hampaankin välissä tai ainakin jossain sielläpäineli siellä missä kuuluukin
:O:OAk:
lemonparty.org
Setämiehellä ei o tota vaaraa.Kohtahan setäparalla ei oo enää muuta elämää kun istua nököttää koneella, häpeä ak. Antaa vanhemman sukupolven vielä nauttia internetriippumattomuudesta.
Kirpparikierrokselle jos on hyvä ilma ja oikein makoisille kahveille torille/kahvilaan.Mihinhän sit lähtis perjantaiaamuna ulkoiluttamaan ajatuksiaan ko ämpäri lupas ottaa lapsen hoiviinsa toviksi?
Ilmatieteen laitos, foreca ja telkku bookmarkattu.Ask.fm ja Demi.fi. Eiku tä?
Eiku kannatan myös sääsivustoja ja jotain iltalehtisivua . Telkku.com?
Tuo harrastaa kotosalla oleilua ja mahdollisimmanvähänminkääntekemistä.mitä aakoon setä harrastaa?
muita yleisiä
mtv3.fi
ampparit.com
Pankki, operaattorifirma vai sanottiinko jo?Kolme munaa tänään poskeen pistettynä. Yhtä käytin pannulla ja sit kaks semmoista neliminuuttista, eli puolivelttoa.
Ja nyt tää lubuntu taas vaihteeksi toimii. Sain teemaa vaihtamalla clearlookkiin jopa noi firefoxin vierityspalkin nuolet näkyviin.
Suositelkaas ystävät seittemänkymppiselle sedälleni kelpoisia sivustoja bookmarkattavaksi.
Nettiauto ja nettikone.
Tori.fi
Paikkakunnan firmat ja kunnantoiminnot tietty.
Mulla molemmatAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30158266:Ilta-sanomat ja/tai iltalehti ja joku sää sivusto.
Samma härMulla molemmat
Näinpä.Ja on myös yle ja MTV
Vähän eri juttuja katsoo eri sivuilta