:ashamed:Ite alotit.
mites chromen selaimella?Paitti että jos mä koitan sulkea firefoxin tuolta ylänurkan ruksista, niin ei onnistu.
Hiiri ei firefoxin käynnistyttyä toimi selainikkunan ulkopuolella.
Ei saa suljettua eikä vaihdettua selainikkunaa, eikä pysty siirtymään mihinkään muualle. Tähän pystyy kirjoittamaan ja tän viestin lähettämään, mut ainoo tapa päästä tästä ruudusta pois on painaa masiinan virtanäppäintä.
SaaSaako tuosta kommentista tykätä?
Vaikkei asia miulle mitenkään kuulu..
Ja mie hullu jatkoin. :snotty::ashamed:
Ei siinä tarvitse naama näkyätällä naamalla? nouvei!
Mää voin pistää puoleks minuutiks joskus yöllä jos muut laittaaNo pannaanko selfiet jakoon, mullaki on niitä muutama!
Voi olla että tein jotakin väärinkin.Aijaa, outoa.
SamaMää voin pistää puoleks minuutiks joskus yöllä jos muut laittaa
Mulla on kyllä toiminut ihan hyvin.Vihaan aijaata. Miksi oi miksi se uudistui, ei oo toiminut varmaan kertaakaan ongelmitta sen jälkeen.
Sitte se sopii hyvin. Tykkään siitä sarjasta.ikiksen avatari näyttää suoraan C.S.I:n rikospaikalta otetulta
Hyvä pointti.ei kannata laittaa kuvia suoraan ketjuun kun täällä on kaikenmaailman harmaita stalkkereita
yyveejuna on turvallinen vaihtoehto
Mä laitoin jo taannoin ihan nakukuvan.Mää voin pistää puoleks minuutiks joskus yöllä jos muut laittaa
Niin mut siinä oli joku oksa eessä.Mä laitoin jo taannoin ihan nakukuvan.
vähän siinä oli jotain häikkää kuvassa kun ei ihan kaikki kohat näkynyt.Mä laitoin jo taannoin ihan nakukuvan.
Ei oo yhtään munaa. :|Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30158108:Iltaa :wave:
Oisko hyvä hetki laittaa munat koviksi :xmas:
:OEi oo yhtään munaa. :|