en kehoittaisi säilyttämään mitään muistitikulla siinä luulossa että se sieltä vielä löytyy varmuudella vuoden parinkin jälkeen.Riittäiskö kuville ihan vaan muistitikku? Ei mulla mitään muutta tähdellistä oo säilöttävänä koneella.
en kehoittaisi säilyttämään mitään muistitikulla siinä luulossa että se sieltä vielä löytyy varmuudella vuoden parinkin jälkeen.Riittäiskö kuville ihan vaan muistitikku? Ei mulla mitään muutta tähdellistä oo säilöttävänä koneella.
:hug: eikun puurtamaanAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30150010:Huomenia! :wave:
Nyt ois kyllä niin mukava päivä ottaa vaan lunkisti tuolla pihalla.. mutku ne koulutehtävät :headwall:
Vaikka tän näkönen.Riittäiskö kuville ihan vaan muistitikku? Ei mulla mitään muutta tähdellistä oo säilöttävänä koneella.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30150010:Huomenia! :wave:
Nyt ois kyllä niin mukava päivä ottaa vaan lunkisti tuolla pihalla.. mutku ne koulutehtävät :headwall:
Njääh! Kohta:hug: eikun puurtamaan
Jos joku haluaa niin vois täyttää tuon saakelin paksun vihon uusilla kaunokirjaimilla:wave:
Nyt vaan semmonen apinanraivo päälle ja tempset ne tehtävät syrjälleen, jotta pääset nauttimaan tästä päivästä isosti ja ansaitusti
Okei. No, täytyypä tuumailla tota kovalevyä paremmin sitten kun tilille kolahtaa rahaa seuraavan kerran. Kiitti vinkistä kuiten!en kehoittaisi säilyttämään mitään muistitikulla siinä luulossa että se sieltä vielä löytyy varmuudella vuoden parinkin jälkeen.
No hittolainen - tuon luulis heleposti käyvän.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30150035:Jos joku haluaa niin vois täyttää tuon saakelin paksun vihon uusilla kaunokirjaimilla
Muistitikku ja kiintolevy on olennaisesti erilaisia mitä tulee tiedon varastointiin.Okei. No, täytyypä tuumailla tota kovalevyä paremmin sitten kun tilille kolahtaa rahaa seuraavan kerran. Kiitti vinkistä kuiten!
sillä on vaan edelleen känny särkiNo viimeistään nyt oon ihan varma ettei tsadilaisesta enää kuulu mitään |O
Iltaa sinne kaukomaille Myttynen :kiss:. Siellähän vallan pesää rakennellaan :heart:.Iltaahuomenta. Käytiin kaupoilla tänään ja ostettiin patja mun uuteen sänkyyn. Ja ostin myös semmosen fiinin Tempur-tyynyn itelleni ku oli tarjouksessa =)
Kunnon liiveillä. Ehkä .Kertokaas naiset millä nää etu-ulokkeet sais köytettyä kunnolla kiinni :ashamed:
Käytiin kävelyllä kaupassa ja jälleen huomasin että jokin osa liikkuu ihan liikaa muuhun eukkoon nähden. Nolottaa.
Nojoo. Pitää alkaa etsimään. Ärsyttää vaan kun ne on joko ihan hirmu kalliita tai sitten semmoista mummomallia. Ja kuitenkaan ne ei hirmu kauaa kestä.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30150152:Kunnon liiveillä. Ehkä .
Käsittääkseni kalliit ja laadukkaat kyllä kestää kun ei käytä niitä yksistään 24/7, samahan se on periaatteessa kenkien kanssa, jos ostaa vain yhdet laadukkaat ja käyttää niitä kokoaika, niin kyllähän ne hajoaa myös nopeasti.Nojoo. Pitää alkaa etsimään. Ärsyttää vaan kun ne on joko ihan hirmu kalliita tai sitten semmoista mummomallia. Ja kuitenkaan ne ei hirmu kauaa kestä.
Kyllä miehet tietää :kiss:.Käsittääkseni kalliit ja laadukkaat kyllä kestää kun ei käytä niitä yksistään 24/7, samahan se on periaatteessa kenkien kanssa, jos ostaa vain yhdet laadukkaat ja käyttää niitä kokoaika, niin kyllähän ne hajoaa myös nopeasti.
:hug:Mulla.
Menee.
Päreet.
Eikä muuta tähän hätiin.