Olet siis käynyt paikan päällä vai mikä asiantuntija luulet olevasi?Toivottavasti lähtijät ymmärtävät sen olevan lähes kuolemantuomio. Eristysvaatteilla ei ole mitään merkitystä, kun ne on vain osalla tartuttavien potilaiden ja infran kanssa tekemisissä olevista. Vaatteet riisutaan ilman kunnollista desinfiointitilaa ja karanteenia, jolloin tartunta leviää niiden ulkopinnoilta ennen pitkää.
Kuulostaa tosi professionaaliselta. "Antakaa mulle 10 miljoonaa jos kuolen, kun iltapäivälehdessä sanottiin etten mä voi kuolla..."Kiinnostavaa jutussa on se, että vakuutellaan tarttumisriskin lähtijöihin olevan olematon - samaan aikaan kuitenkin USAan lennätettiin 2 avustustyöntekijää, jotka varotoimenpiteistä huolimatta saivat tartunnan.
Toki suomalainen sairaanhoitaja on ylivoimaisen tehokas suojautumaan verrattuna amerikkalaiseen lääkäriin?
Minä lähtijänä vaatisin SPR:n edustajia järkkäämään vakuutuksen, jossa luvataan 5 miljoonaa jos sairastun, 10 perillisille jos kuolen. Koska riski on "olematon", ei olisi vaikeaa eikä kallista?
tuhon tietoon nyt ei kummosta asiantuntemusta tarvita.Olet siis käynyt paikan päällä vai mikä asiantuntija luulet olevasi?
Palauta se pääsi paikalleen ja palaa sitten keskustelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja päätön;30149534:tuhon tietoon nyt ei kummosta asiantuntemusta tarvita.
Etkö ole käynyt kouluja sen vertaa, että tietäisit kaikkien ihmisten polveutuvan Afrikan mantereelta ja eritoten apinoista, joissa niin HIV- kuin Ebola-viruskin ovat saaneet alkunsa?Miksi kaiken maailman aidsit ja ebolat ovat alunperin neekereiden tauteja?