Sitten kun poliisit kuvaavat ruumiinrakennetta ap:n tavalla niin siitä voi nostaa herjaussyytteen poliisia vastaan.
Mistä lähtien sana ylipaino on herjaus?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sitten kun poliisit kuvaavat ruumiinrakennetta ap:n tavalla niin siitä voi nostaa herjaussyytteen poliisia vastaan.
Mistä lähtien sana ylipaino on herjaus?
Blue on selvästi se tän ketjun 30-40kg ylipainoinen kun noin puolustelee
Siinä vaiheessa kun sen kanssa esitetään olettamuksia esim. jäjellä olevasta eliniästä.
Blue on selvästi se tän ketjun 30-40kg ylipainoinen kun noin puolustelee
Siinä vaiheessa kun sen kanssa esitetään olettamuksia esim. jäjellä olevasta eliniästä.
Sehän on ihan yleistä tietoa, että ylipaino sairastuttaa. Ei pitäs tulla tämä kenelekkään yllätyksenä, kyllä tämän asian sanoo ihan lääkärikin ylipainoisille potilaille.
Tuossa ap:n tekstissä ei ollut mitään loukaavaa, ne naiset olivat ylipainoisia ja se lyhentää elinikää, nämä ovat ihan faktoja.
Voidaan vaikka sopia että olen juuri se ap:n etsimä ylipainoinen vammaisia dissaava äiti jotta kaikki voivat sitten kerrasta purkaa paineensa minuun.![]()
Veikkaisin että jos poliisi kuvailisi sinua noin (tai vastaavasti: ruuminnrakenne oli niin luinen että oletettavasti elinikä lyhenee tai tupakoiva ja siten todennäköisesti nuorena kuoleva yms.) niin et vain nyökyttelisi että "juu-u, aivan totta".![]()
Se on sitten eri asia onko se fiksua käytöstä mennä sanomaan niin päin naamaa. Ihan samoin kun sekin että en halua että lapseni leikkii sun kehitysvammaisen lapsesi kanssa.
Se on sitten eri asia onko se fiksua käytöstä mennä sanomaan niin päin naamaa. Ihan samoin kun sekin että en halua että lapseni leikkii sun kehitysvammaisen lapsesi kanssa.
Mikä sun ongelma on? Usko jo faktat. Jos mä polttaisin niin kyllä mulle voi sanoa, että mitä se mulle tekee. Ei se mikään yllätys ole.
Ei sulla ole kaikki kotona jos koet loukaavana jos joku sanoo ylipainon lyhentävän elinikää. Tätä toitotetaan joka paikassa.
Mikäs sun ongelmasi on jos pitää itseensä ottaa siitä että neuvoin ap:ta kuittaamaan vittuilijat hiljaiseksi fiksusti näpäyttämällä sen sijaan että lähtee itse samalle wt-linjalle?
Olet todella nolannut itsesi.
Blue meni justi Happygirlin ohi typeryydessä ja saavuttaa kiivaasti miesykköstä...