ikiuni
Tai ajelis karvat pois.Laita nätti rusetti "sen" ympärille.
Tai ajelis karvat pois.Laita nätti rusetti "sen" ympärille.
Mitäs ajattelit .Pitäskö tehä jotain jäynää? Mies nukkuu nakuna.
Siks onkin kiva olla yyhoo, lapsivapaalla voi sitten sutasta vaikka koko viikonlopun (jos suvaitsee reisiä raottaa)kyllä se on hyvä sutasta joskus ihan pikasestikin
lapsiperheessä suorastaan pakko
En tiä. Tuli vain mieleen tuo ajatus.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30146032:Mitäs ajattelit .
veikkaan että olet oikeassa. mutta yks paukku vaan....Villi veikkaus että saattaapa vaikka kulkeakin
Samaa ajattelin.taitaa lajitoveri herätä jos alat sheivailemaan
Herättele silleen kivasti .En tiä. Tuli vain mieleen tuo ajatus.
Kehtaat ees ajatella tommosta :saint: Kiusata nyt toista ku on nukkumassa..Pitäskö tehä jotain jäynää? Mies nukkuu nakuna.
Harmi että kermavaahto on loppu.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30146053:Herättele silleen kivasti .
Mie varmaan nauraisin räkäset hörönaurut jos heräisin joskus ilman tukkaaKerran yksissä bileissä kauan kauan sitten, kun täti Toffee oli vielä nuori, eräs nuorukainen sammui ja heräsi kaljuna. Katselin vierestä, kun kaveri toimi parturina. Että näin voi käydä.
Mutku miehiä on kiva kiusata. :snotty:Kehtaat ees ajatella tommosta :saint: Kiusata nyt toista ku on nukkumassa..
Niin seki kaveri teki.Mie varmaan nauraisin räkäset hörönaurut jos heräisin joskus ilman tukkaa
Menee se paljaanakinHarmi että kermavaahto on loppu.
Menee toki niinkin.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30146083:Menee se paljaanakin
Good pranks to play on sleeping people - 30 ideas (Pranks 1 to 10)Mutku miehiä on kiva kiusata. :snotty:
Oi! Mä niiiin tykkäisin !Ja laittaisin heti itelleni semmosen jos vain mun pää olis antavana sille.Oliskohan semmonen siilitukka kiva kesäkampaus, viimeks ku olin melko kalju niin oli talvi ja pipo vaan aina päässä. Josko ens kesäks leikkais?
Oonkohan mie sit niin huumorintajuton, vai mikä ku ei tulis mieleen häiritä toisten unia tahallaan...itelle uni sen verran tärkeetä että olisin ku p*rseelle ammuttu karhu jos joku herättäis jollain jäynällä. Oon hellän herätyksen kannattajaMutku miehiä on kiva kiusata. :snotty:
Ajatus oli kiva mutta en viitsi häiritä. Antaa pikkuisen nukkua.Oonkohan mie sit niin huumorintajuton, vai mikä ku ei tulis mieleen häiritä toisten unia tahallaan...itelle uni sen verran tärkeetä että olisin ku p*rseelle ammuttu karhu jos joku herättäis jollain jäynällä. Oon hellän herätyksen kannattaja