The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
mää oon kerran käyny nesterallissa, ihan OK se oli mutta ei kiinnosta mennä uuvvelleen

mopokisat on kivempia
Mä oon käynyt muutaman kerran ja oon tykännyt kyllä, varsinkin kun laittoivat noi varikkopaikat paremmin yleisön nähtäväksi,niin... Ja nyt ois toisaalta ollut kiva käydä mukamas näkemässä Harjun eekoo pitkästä aikaa...

Parissa mopokisassakin oon ollut :O :)! Tykkäsin siitäkin touhusta kovasti!
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Velhotar :kiss:


...ihan oikeesti...laita tulemaan vaikka pisaran murunen sitä juomaa, jotta kestää ja jaksaa ja pystyy kykenemään tuota yhtä koijaria ja vallankin tätä toista taantuvaa :snotty:

Suurin murhe tässä taantuvassa tapauksessa, mennee persiilteen meinaa ihan kaikki hommat - virkistää näin välistä :D
Kylmäkatti :kiss:.

Voisit koittaa tätä juomaa
.

Jos tästä ei ole apua on reseptini illalle. Lapset unten maille, katille saunan rentouttavat löylyt ja muutamat tsihahtavat juomat :hug:.
 
Huomenta!
*haukotus*

Ei tuu mitään,maanataina alkaa työt ja en ole vieläkään oppinut palaamaan työrytmiin,piti tänää herätä aikasin, mutta ei onnistunut vaikka yritin. ajattelin et jos hetken vielä... ja se hetki oli 2h. Kuitenkin menin jo 2h aiemmin nukkumaan kuin viime aikoina. Ja se "kauhukuva" kuva taas iski illalla silmiin ja aamulla muistin asian heti kun silmät auki sain.Ahdistavaa: /
:hug: - maanantai on kaikille paha loman jälkeen. Monelle jo pelkän viikonlopunkin jälkeen.

Mutta aatelepas sitä, jos oliskin meillä Japanin malli lomissa - kymmenen päivää/vuosi :rolleyes:

...jaksaa jaksa pumppaa pumppa....nousee jalka nousee reppu...
 
En voi tykätä viestistä kun en tykkää kun alkoi elokuu :D
Heinäkuu olisi voinut jatkua ja jatkua ja jatkua :D
Ainakin vielä vähän aikaa, vaikka maaliskuuhun asti :D
..mutta aattelepa näitä tulevia samettisen pehmeitä ja ihanasti tummuvia iltoja :heart:

Ei vais, kiva kesä kuitenkin ja nyt edessä loppukesän hurmokset, vielä ehditään nauttia :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Ja tämä :heart:

Neljä Ruusua - Luotsivene - YouTube

Mä kadotin sen luotsiveneen jota seurasin
en löytänytkään kotisatamaan
ajelehdin luoksesi uusiin maisemiin
ja hukuin kauneutesi hekumaan
mä lähdin päästäkseni sua pian kaipaamaan
mun kaikki ajatukset johtaa sun luo

murtaisitko panssarini, avaisitko silmäni
jos antautuisin täysin ja olisin sun
kulkisitko kanssani, jos tuntisit mun heikkouteni
mä pelkään rakastua, vaikka haluan sua

En löytänytkään kotiin, ei kai sitä enää olekaan
vain pelko peittää kylmää lattiaa
jäänkö tänne suljettujen ovieni taa
ikuiseen rakkauden vankilaan
sä näit heti etten ole onnellinen
sä tiesit kaiken jo ennen kuin kerroinkaan

murtaisitko panssarini, avaisitko silmäni
jos antautuisin täysin ja olisin sun
kulkisitko kanssani, jos tuntisit mun heikkouteni
mä pelkään rakastua, vaikka haluan sua
murtaisitko panssarini, avaisitko silmäni
jos antautuisin täysin ja olisin sun
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja IhQ
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30141802:
Kylmäkatti :kiss:.

Voisit koittaa tätä juomaa
.

Jos tästä ei ole apua on reseptini illalle. Lapset unten maille, katille saunan rentouttavat löylyt ja muutamat tsihahtavat juomat :hug:.
:kiss: - velho aina paikallaan!

Iltamiini varmaan pitäis kyllä tämän viikon - ja taannehtienkin perin useamman - piikkiin laittaa ämpärillinen :snotty: - mutta se yksikin kyllä helpottas.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä