Kehuuko miehesi ulkonäköäsi?

  • Viestiketjun aloittaja masentunut
  • Ensimmäinen viesti
m_v
Meillä kehutaan tosi harvoin, alkuvuosina paljon enemmän. Yhdessä 9,5 vuotta. Silti jotenkin tiedän miehen rakastavan ja kai pitävän ihan kauniinakin. Meillä menee muuten ihan hyvin ja ollaan paljon yhdessä. Miehille ei vain oikeasti ole kovin tärkeää ne pienet asiat, mitkä naisille. Hellyyttä, kukkia ja kehuja kaipaisin itsekin enemmän, mutta ymmärrän, että miehen mieli ei tajua asiaa. Hän ajattelee suurempia linjoja kai, miten tekee töitä perheen eteen, miten kohtelee yleisesti jne. Mutta outoa on, että minunkin mieheni oli alkuun tosi romanttinen, nykyisin ei koskaan.
 
"TiiTii"
26 vuotta naimisissa ja vieläkin mies sanoo päivittäin minua " ihanaksi, kauniiksi vaimoksi" Halailu ei ole hänelle luontevaa kotitaustoista johtuen, mutta toki hän välillä yllättää, kun tietää, että mie siitä tykkäisin. Pussailemme aina erotessa, myöskin yleisillä paikoilla. " Minä rakastan sinua" ei jotenkin istu meidän kummankaan suuhun, "Miun ukkeli" ja " Miun akka" sanottuna tietyllä äänensävyllä, rakastavan katseen kanssa on korvannut sen vuosien kuluessa :D Ei tuo kukkia synttäripäivänä, mutta sen sijaan yllättää niillä ihan tavallisena arkena. Ja kyllä, kehun häntä, kun hän tekee puolestani jonkun kotityön, mitä tietää minun inhoavan. Ja teen puolestani hänelle asioita, joista tiedän hänen ilahtuvan. Ai miksikö ollaan oltu näin kauan yhdessä ;)
 
"onnellinen vaimo"
Monta kertaa päivässä, niin seksin ja läheisyyden aikana kuin ihan muuten vainkin yhtäkkiä, kuten myös tulee rakkaudentunnustuksia ja -osoituksia ja muuta huomiointia.
 
ykspä
Sanoo ihanaksi, nätiksi ja kauniiksikin ja kertoo rakastavansa, mitä en lainkaan epäile. Mutta viehättävänä ei pidä siinä mielessä, että olen lihonut yli 20 kg enkä vastaa miehen naisihannetta siltä osin, minkä hän on minulle itse kertonut. Mutta toisaalta sanoo, että painoni ei häntä haittaa, koska olen kaikin muuten tavoin niin ihana pakkaus ja rakastaa minua kokonaisuutena niin kovin. Ja seksielämäämme painollani ei ole vaikutusta, seksielämämme on vilkasta ja nautinnollista, ja iän myötä paremmaksi vain tuntuu muuttavan :) Ja sängyssä ei kiloillani ole miehelleni merkitystä, hän kuitenkin pitää siitä, että naisessa on mistä ottaa kiinni (olin pienesti ylipainoinen tavatessammekin).
 
"..."
Eniten kiinnostaa pitkään parisuhteessa olleet. Meillä takana 11 vuotta ja kehuja ei tule lainkaan :( Loppuivat kai joskus 3 vuoden jälkeen... Ei edes sano rakastavansa. Joskus kauan sitten oli todella romanttinen, miten joku voi muuttua näin paljon?

Jotenkin vaan kaipaisin sitä huomiota. Itsetuntoni on tämän takia huono ja tunnen itseni rumaksi ja lihavaksi (vaikka tuskin olen kumpaakaan).
Kenenkään itsetunnon ei tule rakentua toisten kehujen varaan. Sitä paitsi miten miehesi voi pitää sinua viehättävänä, jos itsekin pidät itseäsi rumana ja lihavana?

Terve itsetunto lähtee ITSESTÄ. Valittaminen ja itsesäälissä rypeminen ei valitettavasti auta. Olemme olleet mieheni kanssa 16 vuotta yhdessä ja saan kyllä edelleen kehuja. Mutta pystyisin elämään ilman niitäkin, koska tiedän itsekin mitä olen ja mitä en :)
 
Peyote
[QUOTE="...";30133276]Kenenkään itsetunnon ei tule rakentua toisten kehujen varaan. Sitä paitsi miten miehesi voi pitää sinua viehättävänä, jos itsekin pidät itseäsi rumana ja lihavana?

Terve itsetunto lähtee ITSESTÄ. Valittaminen ja itsesäälissä rypeminen ei valitettavasti auta. Olemme olleet mieheni kanssa 16 vuotta yhdessä ja saan kyllä edelleen kehuja. Mutta pystyisin elämään ilman niitäkin, koska tiedän itsekin mitä olen ja mitä en :)[/QUOTE]

Ei kuulukaan itsetunnon rakentua kehuille, mutta ei myöskään parisuhde kuulu olla sellainen, jossa toiselle ei sanota positiivisia asioita eikä anneta kannustavaa palautetta.
 
[QUOTE="hmm";30133222]Sinulla se on kova tarve aina selittää kuinka miehesi kiihtyy kuin vesikauhuinen oranki jo pelkästään sinut nähdessään.

Veikkaan että todellisuus on jotain ihan muuta ja/tai todella pahoja itsetunto-ongelmia ja tehostuksen tarvetta on ilmassa.[/QUOTE]

Ei oo mun vika jos sun ukkos ei ole kiinnostunut susta. Sorge nyt vaa
 
VIERAS..
[QUOTE="hmm";30133222]Sinulla se on kova tarve aina selittää kuinka miehesi kiihtyy kuin vesikauhuinen oranki jo pelkästään sinut nähdessään.

Veikkaan että todellisuus on jotain ihan muuta ja/tai todella pahoja itsetunto-ongelmia ja tehostuksen tarvetta on ilmassa.[/QUOTE]

No jaa, kyllä minunkin mies kiihottuu nähdessään minut alasti, vaikka 15 vuotta ollaan yhdessä oltu, joten ei nyt mitenkään ennen kuulumatonta ole, että miehellä rupee seisomaan nähdessään rouvansa ilkosillaan.

Mieheni pitää minua kauniina ja seksikkäänä naisena.
 
Peyote
Mä ainakin olen niin paljon kotona ilman vaatteita tai pikkuhousuilla, että ei olis ollenkaan mukavaa jos mies ei pystyisi ollenkaan hallitsemaan omaa kehoaan. Meillä on myös kaksi aika isoa lasta, joten pitäisin kyllä huonona asiana jos toisella koko aika ois paisuvaiskudokset täynnä. Meillä alastomuus on tavallinen ja neutraali asia ja haluan että lapset saa kasvaa ihan normaalissa ilmapiirissä.

Ei kukaan varmaan tosissaan nyt ajattele, etten ole mieheni mielestä kiinnostava naisena...
 
Mä ainakin olen niin paljon kotona ilman vaatteita tai pikkuhousuilla, että ei olis ollenkaan mukavaa jos mies ei pystyisi ollenkaan hallitsemaan omaa kehoaan. Meillä on myös kaksi aika isoa lasta, joten pitäisin kyllä huonona asiana jos toisella koko aika ois paisuvaiskudokset täynnä. Meillä alastomuus on tavallinen ja neutraali asia ja haluan että lapset saa kasvaa ihan normaalissa ilmapiirissä.

Ei kukaan varmaan tosissaan nyt ajattele, etten ole mieheni mielestä kiinnostava naisena...
Hohoijakaa, kyllähän jokainen nyt osaa hallita oman kropan toimintoja, mutta on ihan eri asia haluaako niin tehdä.
 
44444444
Kehutaan kyllä, kauniiksi ja seksikkääksi yms. En oo kattonu miten usein noita kuulee, ei sellasia meillä lasketa. Ei kyllä sanota "Minä rakastan sinua" vaikka rakastetaankin toisiamme. Minun mielestäni tuo lause on hirveän tönkkö ja "rakastan" on karun ja kovan kuuloinen sana. Osoitetaan rakkautemme muilla sanoilla ja teoilla.
 
vieras..
Mä ainakin olen niin paljon kotona ilman vaatteita tai pikkuhousuilla, että ei olis ollenkaan mukavaa jos mies ei pystyisi ollenkaan hallitsemaan omaa kehoaan. Meillä on myös kaksi aika isoa lasta, joten pitäisin kyllä huonona asiana jos toisella koko aika ois paisuvaiskudokset täynnä. Meillä alastomuus on tavallinen ja neutraali asia ja haluan että lapset saa kasvaa ihan normaalissa ilmapiirissä.

Ei kukaan varmaan tosissaan nyt ajattele, etten ole mieheni mielestä kiinnostava naisena...
Kyllä mun mies ainakin osaa hallita itseään, vaikka kiihottuukin minut alasti nähdessään, jos tilanne sen sallii. Meillä taas on ovet auki, joten alasti ei kukaan hiippaile, pikkuhousuissa/boksereissa ja paidassa kylläkin.
 

Yhteistyössä