The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30132898:
Arghh :hug:. Tuon takia mie oon vienyt suoraan paperit Kelaan. Paha syyttää postia sen jälkeen.
Oi kumpa minäkin oisin vienyt : /

Ehkä tää tästä.
Mä en ymmärrä miksei yksinkertaisimmankaan asian hoitaminen onnistu ikinä kerrasta tuon laitoksen kanssa. :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30132949:
Luulisi tosiaan, että kaikkien etu olisi hoitaa asiat kerralla kuntoon. Aikamoista hukkatyötä tuossa puljussa tehdään.
Juu ei oikein ymmärrys riitä.
Lapsilisä taitaa olla ainut asia minkä sai ekalla kertaa haettua ongelmitta,
kun ei mitään liitteitä tai muutakaan tarvittu :D

• Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
kahvikirahvi
Nii ja ei sen nyt niin väliä miksikä sitä tsadilaista kutsuu, rauhottukaas ny :D sillä mie sitä vain alkuun ihmettelin ko sillä on kuiten sen verran ikää että en ite ehkä pojittelis. Mut eipä se luonteeltaan ainakaan vanhalta vaikutaka (tai näytä) niin ihan hyvin voitte kutsua miksi tykkäätte.

• Tykkää
Reactions: famipala
Nii ja ei sen nyt niin väliä miksikä sitä tsadilaista kutsuu, rauhottukaas ny :D sillä mie sitä vain alkuun ihmettelin ko sillä on kuiten sen verran ikää että en ite ehkä pojittelis. Mut eipä se luonteeltaan ainakaan vanhalta vaikutaka (tai näytä) niin ihan hyvin voitte kutsua miksi tykkäätte.
Olemme rauhallisia kuin viilipytyt :D. Poika on minusta sellainen mukava sana. Poju tai poitsu taas vähän loukkaava. Poju on itseasiassa koira :LOL:.

kahvikirahvi
Siis miten niin myöhään, nythän on just hyvä aamukahviaika. *ryyst*
Ei meikäläisellä ole oikein ollu tsäänssejä tässä kolmen vuoden aikana nukkua pitkään :D ja meikä on muutenki onnistunu käännyttämään itteni melkein aamuvirkuksi että sisäinen kello herättää usein kahdeksan-yhdeksän maissa. Tosin ei se silti tarkoita että virkeänä heräisin :D

Ei meikäläisellä ole oikein ollu tsäänssejä tässä kolmen vuoden aikana nukkua pitkään :D ja meikä on muutenki onnistunu käännyttämään itteni melkein aamuvirkuksi että sisäinen kello herättää usein kahdeksan-yhdeksän maissa. Tosin ei se silti tarkoita että virkeänä heräisin :D
Mun sisäinen kello elää jonku toisen aikayöhykkeen aikaa. Joskin jos muuttasin vaikka sinne misterin luo niin sisäkello napsahtais varmaan samantien Suomen aikaan :D

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30133165:
Aahh. Täällä bussissa on ihanan viileää. Alan ajelemaan kaikki päivät bussilla :D.
Mää kans eilen suunnittelin muuttoa 9 ratikkaan. Nyt olen ansassa kotona, kun pitää pestä pyykkiä. Onneksi on ees kalle, tässä parempaa tuotetta odotellessa :D

• Tykkää
Reactions: famipala
kahvikirahvi
Meikä joutuu varmaan hipsasemaan tästä suihkuun ja sitten herätellä tuota kaveria josko saatais muuttohommia vähän edistymään vielä ennen ko mie hyppelehdin sit illalla junalle.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä