P
pimpinhaistelija
Vieras
EI mielellään lapsille uikkareita! millään lapsella ei voi olla vielä rintoja eikä mitään karvoja! Lapset ovat PIENIÄ ja uikkarit on aikuisille!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ei missään nimessä minkään ikäisiä lapsia alasti rannalle, sanoohan sen jo järkikin. Yleiselle alueelle pukeudutaan asian mukaisesti, pikkuisille on biksuja, uikkareita ja uimahousuja. Järki käteen aikuiset!!
No jos mä olisin siellä en mäkään saisi mun silmiä irti 4v pimpistä vaikka se on pikkutyttö mutt kuitenkin sillä on pimppi niin miehiä poikia kiinnostaa vaikka ei oo pedofiilioltiin rannalla ja siinä vieressä hyppi ja piehtaroi joku 3-4 v neiti, haarat ja pakarat levällään jatkuvasti joka suuntaan.
lähellä oli yksi nuoripari niin se tyyppi ei saanu silmiään irti sen tytön pimpistä :x
on niitä uikkareita vauvoillekin! tai voi pitää vaikka pikkarit jalassa.
Joo joo se on kyllä niiiiiiiiiin vaarallista jos kylässä/kaupungissa vilahtaa pippeli tai pimppi sit ei sais kotona ollakkaan alasti koska joku pedofiilihan voi kattoo ikkunasta sun tai jonkun lasta ja nähdä sen alasti ennen suihkunmenoa esim. Yli on mennyt tää pelko alastomudesta nykyään no joo ymmärrn kyllä myös ett pedofiilejä on mutt onhan niitä aina ollut ennenkin mä seisoin 2v:nä ulkona rappusilla pippeli paljaana oon ehkä ollu uimassa yleisellä rannalla alasti 2v:nä en tiiä en muista en oo kysynytNo ei tulis mieleenkään viedä lapsia alasti yleiselle rannalle, poikiakaan.
Oma piha ja oma/mökkiranta on ihan eri asia, kun joku kaupungin yleinen ranta. :/
Alastomuus on mustakin luonnollista, mutta ei keskellä kylää..
Joo ei pedofiilit ottaa tyttö kuin tyttö alasti, tai vaatteita päällä. Oi tossa on söpö tyttöö napataan se nonni nyt tuut meijän autoon ja ne ajaa syrjään paikkaan ja riisuu vaatteet tytöltä ja tyttö kiljuu ja huutaa apua sit tapahtuu se mikä on kamalinta mitä pikkutytölle voi tapahtua se otta pippelin esiin ja työntää sen väkisin pikku tytön pimppiin ja tyttö pelkää henkensä edestä älä älä älä ole kiltti älä tee sitä mies ei välitä mä halun pikku pimppiä niin mies työntää sisään ahh ihanaa oi vau hälläväliä se mies tyttölle sattuu sattuu ja sattuu tossa tilanteessa niin luulen että jos tyttö sais valita elää tai kuolla niin tossa luulen että valitsisi kuollaSe on ihan sama onko 0-12 vuotiailla pojilla uimahousut ja tytöillä uimapuvut/bikinit vai ovatko he alasti yleisellä uimarannalla, se ei haittaa minua yhtään, mutta uimapuvut, uimahousut tai bikinit eivät myöskään estä pedofiilejä iskemästä kynsiään lapsiin, vaan siihen vaikuttaa usein monet muut asiat. Ainakaan minä en usko uimapukujen, uimahousujen tai bikinien estävän pedofiilejä käyttämästä lasta hyväkseen. Kyllä tuossa asiassa on syynä vain se ettei halua heilua nakupellenä. Jos en itse ujostelis oma alastomuuttani, niin saattaisin uida yleisellä uimarannalla alasti, vaikka olen itse jo 32-vuotias.
Hyi hyi hyi toivottavasti tommosta ei tapahtuisi ikinä voi että kun ne jotkut hullut miehet voi pitää pippelin housuissa oon itekkin mies ja tiedän miltä tuntuu ku panettaa tyttöystäväni kanssa kunnolla mutt osaan pidättääJoo ei pedofiilit ottaa tyttö kuin tyttö alasti, tai vaatteita päällä. Oi tossa on söpö tyttöö napataan se nonni nyt tuut meijän autoon ja ne ajaa syrjään paikkaan ja riisuu vaatteet tytöltä ja tyttö kiljuu ja huutaa apua sit tapahtuu se mikä on kamalinta mitä pikkutytölle voi tapahtua se otta pippelin esiin ja työntää sen väkisin pikku tytön pimppiin ja tyttö pelkää henkensä edestä älä älä älä ole kiltti älä tee sitä mies ei välitä mä halun pikku pimppiä niin mies työntää sisään ahh ihanaa oi vau hälläväliä se mies tyttölle sattuu sattuu ja sattuu tossa tilanteessa niin luulen että jos tyttö sais valita elää tai kuolla niin tossa luulen että valitsisi kuolla
Kun panetta tiedän miltä tuntuu tyttöystäväni kanssa ja nuorena oi kun nätti tyttö ja tuntui nyt panettaa pitää vaan pidättää tai menee vessaan leikkimään pippelillä mutt ei ikinä työntää väkisin pimppiinHyi hyi hyi toivottavasti tommosta ei tapahtuisi ikinä voi että kun ne jotkut hullut miehet voi pitää pippelin housuissa oon itekkin mies ja tiedän miltä tuntuu ku panettaa tyttöystäväni kanssa kunnolla mutt osaan pidättää