Ilmeisesti ei ja mulla rupee loppuu kärsivällisyys.Joksikin aikaa jo lopetin pyytämiset ym mutta sit ajattelin et jokohan mut eipä vissiin.ehkä sitä ei sitten kiinnosta.
Olutjääbriketti on kans mielenkiintoinen tuttavuus.Jäähilelonkku on ihan hyvää
On ainakin kylmää
Siis se on sulla päälläs nyt???Ostin alemyynneistä violetin fliits-takin. Se on ihanan pehmeä ja pörröinen, olen kuin joku jättiläispehmolelu. Mutta kohtalaisen hyvin tarkeni kun sovitteli talvivarusteita.
Ei kun se takki päällä näytin. Otin sen kyllä pois sovituksen jälkeen, tajuhan täällä menisSiis se on sulla päälläs nyt???
Tuota... ööh... ei sulla sattuis olemaan terveyskeskuspäivystystä siinä ihan lähellä. Voisit käydä näyttämässä pörrötakkiasi siellä.
ite jouduin keittämäänno tottahan kaunis nainen halutessaan munaa saa
Juu-u, määki sain eilen jopa kaks. Ja perunasalaattia myös.no tottahan kaunis nainen halutessaan munaa saa
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30126257:Iltaa :wave:
Awww :heart:. Uusi pörrö .Ostin alemyynneistä violetin fliits-takin. Se on ihanan pehmeä ja pörröinen, olen kuin joku jättiläispehmolelu. Mutta kohtalaisen hyvin tarkeni kun sovitteli talvivarusteita.
No missä kaikki on?!Vääh miksi kukaan ei puhu |O Pakko varmaan lähteä lukemaan tenttiin : /
Niin on. Tykkäsin kovasti kun joskus tuli käytyä.Oli muuten eilen terassit täynnä vielä myöhään illalla/yöllä.
Ja varmasti on tänäänkin.
Tuo on hieno terassi.
Ihan tarpeeksi kuuma tuli kun kotonakin vaatteita kokeili että mitä päälle kaupunkiinOstin alemyynneistä violetin fliits-takin. Se on ihanan pehmeä ja pörröinen, olen kuin joku jättiläispehmolelu. Mutta kohtalaisen hyvin tarkeni kun sovitteli talvivarusteita.
Eikä kannata näillä helteillä mennä treffeillekkään,hiki valuu ja on tuskanen olo ja pahimmassa tapauksessa hiki haisee:x Onneks ei oo sitä pelkoo et joutuis menee.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30126296:Ajatelkaas muuten nyt avioliiton satamaan purjehtioita . Tosi kiva olla tälläytyneenä . Mie olisin jo varmaan perunut häät .