The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..tuotapa tuota...herkiänpä täällä hajattelemaan semmosta asiaa, että.

Kuinka maan perusteellisen yleistä on, että kaverisynttäreille sankarille hommataan vaan karkkia?

Tiiän sitten jatkossa omieni kanssa toimia oikein, kun nyt olemme näemmä ymmärtäneet asian väärin ja olemme hankkineet ihan oikean lahjankin :snotty:....
Kyllä meidän kylillä on tapana olla ihan oikea lahja.

• Tykkää
Reactions: famipala
Metis, hyvä et pääset nopsaan lääkärille, hyvähän se on tutkia kun oireitakin yms. on. :hug:

Me ollaan miehen kans oltu koko päivä menossa tässä huumaavassa helteessä ja nyt aika poikkikatkihuhhei-fiilikset.
Mentiin jo aamupäivällä kaupungille ja kierrettiin aleja joita tuntui joka kaupassa olevan. Kummallekin löyty tosi kivoja uusia vaatteita ja kerrankin mieskin jakso nätisti kiertää mukana :rolleyes:
Sit äsken piti vielä lähtee ruokakauppaan vaikka näillä keleillä ei kummallekaan ruoka maistu sit yhtään.. Ollaan syöty yhdet patonginpalat tänään kun ei vaan nälkä tunnu ja hiki virtaa. Vettä ja kahvia on menny kummiski ;)
Kohta vielä perinteiselle iltalenkille kera koirulin ja sit jääkylmään suihkuun :attn:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30123884:
Kyllä meidän kylillä on tapana olla ihan oikea lahja.
Kun tässä päivänä muutamana nousi ihan ihmettelyn aiheeksi tuolle yhdelle kutsutulle, kun juhlista palattuaan rupes mulle äimistelemään sitä karkkien määrää, mitä sankari oli lahjaksi saanut. Että vain pari - hän itse mukaan luettuna - oli hommannu oikean lahjan.

Sitten sainkin kuulla toiselta taholta että karkkilahjat on kuulemma hirveen yleistä. Että ei ostetakaan sitä oikeaa lahjaa - hei kamoon! - vaan pistetään se sama summa, millä saa tosi kivan lahjan, nameihin.

Miten mä en tollopäänä nyt oikein ymmärrä tätä asiaa? Sitä järjen punaista lankaa yritän hapuillen etsiä. Koska mun mielestä toi on ensinnäkin törkeän tyhmää ja synttärisankarin aliarvostamista.

Kun tässä päivänä muutamana nousi ihan ihmettelyn aiheeksi tuolle yhdelle kutsutulle, kun juhlista palattuaan rupes mulle äimistelemään sitä karkkien määrää, mitä sankari oli lahjaksi saanut. Että vain pari - hän itse mukaan luettuna - oli hommannu oikean lahjan.

Sitten sainkin kuulla toiselta taholta että karkkilahjat on kuulemma hirveen yleistä. Että ei ostetakaan sitä oikeaa lahjaa - hei kamoon! - vaan pistetään se sama summa, millä saa tosi kivan lahjan, nameihin.

Miten mä en tollopäänä nyt oikein ymmärrä tätä asiaa? Sitä järjen punaista lankaa yritän hapuillen etsiä. Koska mun mielestä toi on ensinnäkin törkeän tyhmää ja synttärisankarin aliarvostamista.
Laiskuuttaan eivät viitsi etsiä sitä lahjaa. Karkkia on niin helppo napata vaan ohimennen kaupasta.

• Tykkää
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä