The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Heräsin ja katoin kelloa, hieman yli kahdeksan. Ajattelin että onpa ihanaa kun poika nukkuu pitkään eikä oo tullut vielä herättämmään. Sitten kuulin hanan äänen ja ihmettelin et onpas tinku herännyt ajoissa. Sitten huomasin että neitihän nukkuuu vielä ja olin sillain että eissaaaa.... Ryntäsin vessaan ja siellä se puolikas iloisesti oli tyhjentänyt taas käsisaippuapullon. Hän oli myös ajatellut että kissan vesikuppikin kaipaa pesua ja ruutannut sinne kunnon lastin.

Miks mun lapsi on noin vajaaälyinen apina joka tyhmäilee :'(

Heräsin ja katoin kelloa, hieman yli kahdeksan. Ajattelin että onpa ihanaa kun poika nukkuu pitkään eikä oo tullut vielä herättämmään. Sitten kuulin hanan äänen ja ihmettelin et onpas tinku herännyt ajoissa. Sitten huomasin että neitihän nukkuuu vielä ja olin sillain että eissaaaa.... Ryntäsin vessaan ja siellä se puolikas iloisesti oli tyhjentänyt taas käsisaippuapullon. Hän oli myös ajatellut että kissan vesikuppikin kaipaa pesua ja ruutannut sinne kunnon lastin.

Miks mun lapsi on noin vajaaälyinen apina joka tyhmäilee :'(
Sun kannattaa pitää nestesaippuaa korkealla kun puolikas siitä tuntuu noin tykkäävän :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Biitsillä ainakin oli ruuhka. Varmaan ovat uimassa.

Mä nysvään yleensä kotona vaan mahdollisimman paljon verhojen takana piilossa, mut hittoku lapselle se ei oikein taho riittää :D
Lapsethan tykkää näillä ilmoilla leikkiä vedessä, jos vaan ranta suht lähellä. Tai pääseehän bussillakin. Tai pyörällä :)

Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30122137:
Ja mie vielä palankin auringossa herkästi.
Onhan siellä onneksi monesti varjopaikkojakin :)

Me oltiin eilen 4 tuntia rannalla :D
Ei olisi muuten jaksanut lapsetkaan.

Ja huomenta, aamusumpit jo juotu :)
23 taas jo ulkona.

Huomenta! Nyt alkais riittää nämä tukalat yöt, kun ei pysty nukkumaan kunnolla. Olo on ihan pystyyn nostetulla ruumiilla. Kahvia?
Sain makkarin suht viileäksi (hetkeksi tosin) kun pidin vähän aikaa illalla ikkunaa auki, ovi kiinni ja pieni pöytätuuletin päälle (jonka löysin kaapin perukoilta ja olin sen ihan unohtanut).

• Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Omalla 4v. pikkuveljellä oli myös saippua fiksaatio...
Tykkäsi pitkän aikaa maalata käsisaippualla lattioita, purkaa täydet vessapaperirullat pitkin kämppää jne.. muuta mukavaa.

Mutta hei, se vaihe meni ohi! :D Toivoa siis on :hug:

Huomenta kaikille ja kivaa päivää tuosta kuumuudesta huolimatta =)
Vaikka hartaasti odotankin jo syksyä niin jotain positiivista tuossa helteessä on ollut, nimittäin rusketus. Mä olen ruskeampi kuin moneen vuoteen :attn: Luonnollinen rusketus on kaunista, mää tykkään!
Nyt kahvia huiviin ja päivän rientoihin.

• Tykkää
Reactions: kepsis
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä