Aborttiketju, puolesta-vastaan

Ggggg
Sinulla ei oikeasti edes ole mitään asiaa, pitää vaan kiukuta minkä kerkeät. Pidä kivaa.
Ei olekaan, sattui vaan huono päivä ja sinä aloit ärsyttää, niin eikö sinulle saa vastata samalla tyylillä takaisin? Sinä saat vittuilla (vaikka kuvilla ja nasevilla sloganeilla), mutta kun joku tekee takaisin niin se on vain kiukuttelua? Juups, pidä sinäkin, minä lähden nukkuun ja toivon että huomenna on parempi pv kaikin puolin.
 
  • Tykkää
Reactions: -
"random"
Seksi voitais kyllä niin tyhmiltä kieltääkin, jotka ei osaa käyttää riittäviä ehkäisykeinoja ja pamahtelee paksuksi alvariinsa, vaikkeivät lasta halua.
Mikä on riittävä ehkäisykeino, jos jälkiehkäisy, kierukka ja minipillerit on kielletty (koska "heitteillejättö" ja täten ei-sallittua) ja muu hormonaalinen ehkäisy ei käy (kuten hyvin monille ei käy)? Kondomi on kyllä ihan hyvä, mutta ei mitenkään satavarma. Keskeytetty yhdyntä, varmat päivät? Mitä ehkäisyä itse käytät?
 
Ei olekaan, sattui vaan huono päivä ja sinä aloit ärsyttää, niin eikö sinulle saa vastata samalla tyylillä takaisin? Sinä saat vittuilla (vaikka kuvilla ja nasevilla sloganeilla), mutta kun joku tekee takaisin niin se on vain kiukuttelua? Juups, pidä sinäkin, minä lähden nukkuun ja toivon että huomenna on parempi pv kaikin puolin.
tämä "itse oot"-taktiikka puree hiekkiksellä yhtä huonosti kuin oikeassa maailmassa.
 
"random"
Mistä sinä sen tiedät, mitä se alkio tai sikiö tiedostaa? Kuka sen voi varmuudella sanoa? Mietippäs sitä.
Mistä sinä tiedät, mitä munasolu tai siittiö tiedostaa? Kuka sen voi varmuudella sanoa? Mietipäs sinä sitä, kun toitotat siitä riittävää ehkäisyä ja sen oikeutusta, suorastaan pakollisuutta (mutta samalla sinä tai joku kaltaisesi rajaa poid ison joukon tehokkaita ehkäisykeinoja naurettavilla perusteilla).
 
Ggggg
[QUOTE="random";30121769]Mikä on riittävä ehkäisykeino, jos jälkiehkäisy, kierukka ja minipillerit on kielletty (koska "heitteillejättö" ja täten ei-sallittua) ja muu hormonaalinen ehkäisy ei käy (kuten hyvin monille ei käy)? Kondomi on kyllä ihan hyvä, mutta ei mitenkään satavarma. Keskeytetty yhdyntä, varmat päivät? Mitä ehkäisyä itse käytät?[/QUOTE]

En minä ole kieltämässä ehkäisyn käyttöä, joten turhaan minulta tuota kysyt. Minä päinvastoin liputan riittävän ehkäisyn puolesta, ettei abortteja sen takia tarvitsisi teettää.
 
Ggggg
[QUOTE="random";30121785]Mistä sinä tiedät, mitä munasolu tai siittiö tiedostaa? Kuka sen voi varmuudella sanoa? Mietipäs sinä sitä, kun toitotat siitä riittävää ehkäisyä ja sen oikeutusta, suorastaan pakollisuutta (mutta samalla sinä tai joku kaltaisesi rajaa poid ison joukon tehokkaita ehkäisykeinoja naurettavilla perusteilla).[/QUOTE]

Abortti ei ole ehkäisykeino, muita ehkäisykeinoja vastaan mulla ei ole yhtään mitään ja käytän niitä itsekin.
 
"random"
Abortti ei ole ehkäisykeino, muita ehkäisykeinoja vastaan mulla ei ole yhtään mitään ja käytän niitä itsekin.
Mutta jos se hedelmöitynyt munasolu on jo ihmiarvon omaava, tiedostava ja tunteva lapsi, niin sinähän syyllistyt murhaan (tai vähintäänkin heitteillejättöön ja kuolemantuottamukseen) käyttäessäsi minipillereitä tai kierukkaa. Missä on oma moraalisi? :O
 

Yhteistyössä