täällä ei auta tuokaan nuijjen perkeleen syöpäläisten takiaViime yönä heräsin kolmen aikaan, join vettä ja katsoin mittaria niin ulkona +15.
Teki mieli viedä patja ulos :D
oli näistä älyttömästi helteistä siis jotain hyötyäkiMä heivaan ihan kohta nää alkkaritkin nurkkaan ja alan kekkuloida alasti. Täälläkin lähes 30 astetta sisällä...
Ne on viskattu jo ajat sitten pois .Mä heivaan ihan kohta nää alkkaritkin nurkkaan ja alan kekkuloida alasti. Täälläkin lähes 30 astetta sisällä...
Ei mun alastomuudesta ainakaan sulle oo mitään hyötyä.oli näistä älyttömästi helteistä siis jotain hyötyäki
Vois täälläkin jotain hyttysiä olla.täällä ei auta tuokaan nuijjen perkeleen syöpäläisten takia
Pics or did´nt happen.Mä heivaan ihan kohta nää alkkaritkin nurkkaan ja alan kekkuloida alasti. Täälläkin lähes 30 astetta sisällä...
leikitään että olis?Ei mun alastomuudesta ainakaan sulle oo mitään hyötyä.
Joo, mut me miähet ollaan solidaarisia ja ajatellaan lajitoverinkin parasta.Ei mun alastomuudesta ainakaan sulle oo mitään hyötyä.
No näin mie uskoisin...ellei se sit vaan tyhjentäny kaupan kalahyllyäSiis miehes ilmoitti lähtevänsä kalaan...
... ja sit se on oikeesti käyny kalassa?
Ny on maailmankirjat sekaisin. :O
Mielikuvat alastomista ketjuilijoista kunniaan :attn:.leikitään että olis?
Miks?leikitään että olis?
No sit mä ymmärrän!Joo, mut me miähet ollaan solidaarisia ja ajatellaan lajitoverinkin parasta.
Mulla sellainen kattotuuletinMulla on lattiatuuletin. On mukavan viileää.
Se on varmaan ihan hyvä että ne pysyy vaan mielikuvina :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30118346:Mielikuvat alastomista ketjuilijoista kunniaan :attn:.
Etsii jo luutaansa lentääkseen sinne .Pakko hehkuttaa, täällä vaan 24 sisällä,
makkarissa 22 ja viilenee vielä kun laitoin just ikkunat auki
Eihän se nyt tietenkään kauheasti viilennä mutta auttaa jonkin verran.Onko sellainen kattotuuletin tehokas?