Kyllä se juopottelu vaan näkyy naamasta

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "siena"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

"siena"

Vieras
Kaupassa näin yhden naisen jolle tunnetusti on huikka maistunut harva se päivä. Ja se näkyy naamasta. Katsoi mua kuin halpaa makkaraa, kun mun naamasta taas näkee, etten juo enkä polta ;)

Kyllä näkee ja äänestä kuulee. Yleensä runsas alkoholinkäyttö kulkee käsi kädessä tupakoinnin kanssa -> äänestä tulee käheä.
Inhoan muuten sellaista ääntä. vrt. VR:n kuuluttajanainen, vaikka en tiedäkään hänen juomistottumuksistaan, tai polttaako edes. Se nyt on kaikkien tuntema ääni, joka vastaa minun mielikuvaa paljon dokaavasta ja röökaavasta naisihmisestä.

Näkyyhän se, nuorillakin ihmisillä.
Yksi tuttu mies on todella rupsahtanut ihan vaan kaljan voimin ihan muutamassa vuodessa, vaikka nuorimies (alle 25v) vielä onkin.
Naamasta ei edes näe niin paljoa, kuin kropasta. Löysää joka puolella, vaikka onkin hoikka. Ja naamassa ryppyjä ja iho sellainen kulahtanut.

Päihteettömyyttä ei mun mielestä erityisemmin huomaa, ainakaan nuorilla henkilöillä.

Näkyy sekin naamasta varmasti jos se on liiallista. Mutta kohtuullinen alkoholin käyttö ei pilaa naamaa ;) Harmi jos ei ole tullut opittua :/

Enpä mä nyt kohtuukäytöstä puhunutkaan ;) Tämä kyseinen nainen on pitänyt itseään aina todellisenaa kaunottarena, ja ihan nättihän hän nuorempana olikin. Mutta melkein päivittäinen pämppäily ei ole ainakaan kaunistanut hänen kasvojaan.

4462656_.png

Alle 40-v. Näyttää 5-kymppiseltä

[QUOTE="siena";30113065]Enpä mä nyt kohtuukäytöstä puhunutkaan ;) Tämä kyseinen nainen on pitänyt itseään aina todellisenaa kaunottarena, ja ihan nättihän hän nuorempana olikin. Mutta melkein päivittäinen pämppäily ei ole ainakaan kaunistanut hänen kasvojaan.[/QUOTE]

Juu no ei varmasti ;o Elämäntavat näkyy ihmisessä, mutta en nyt tiedä mitä kiksejä saat siitä, että olet häntä paremmassa kondiksessa. Ja hui kamalaa jos hän on sinut itsensä kanssa :D

Juu no ei varmasti ;o Elämäntavat näkyy ihmisessä, mutta en nyt tiedä mitä kiksejä saat siitä, että olet häntä paremmassa kondiksessa. Ja hui kamalaa jos hän on sinut itsensä kanssa :D

No vähän saan kyllä kiksejä kun tämä kyseinen ihminen on puhunut musta seläntakana että "mikä sekin ämmä luulee olevansa kun on olevinaan niin raitis nykyään" :O Joo, nuorempana maistui juomat mullekin, mutta kohta kymmenen vuotta ollut päihteettömänä. Kai se jossain näkyy. Ja olkoon sinut itsensä kanssa, antaisipa vaan muidenkin olla.

[QUOTE="siena";30113092]No vähän saan kyllä kiksejä kun tämä kyseinen ihminen on puhunut musta seläntakana että "mikä sekin ämmä luulee olevansa kun on olevinaan niin raitis nykyään" :O Joo, nuorempana maistui juomat mullekin, mutta kohta kymmenen vuotta ollut päihteettömänä. Kai se jossain näkyy. Ja olkoon sinut itsensä kanssa, antaisipa vaan muidenkin olla.[/QUOTE]

No ei se kyllä näytä olevan sinut itsensä kanssa, jos noin pitää jutella muista :D

Kyllä se näkyy. Pitkään ajattelin, että mun yhdestä tosi nuoren näköisestä kaverista ei ikinään alkaisi näkymään, mutta kas kummaa, kyllä vaan alkaakin näkyä. Ottaa vaan aikaa hetken ja kun ihminen vanhenee, niin silloin iskee. Se on muuten jännä se iho, millaiseksi tulee. Ei sitä oikein osaa selittää, mutta heti osaa kyllä tunnistaa, jos on viina/kalja ja rööki maistunut.

aika paljon saa nuorella iällä pämpätä, röökata, syödä epäterveellisesti jne. ilman että pahemmin näkyy ulospäin. Mutta viimeistään 40v iässä alkaa KAIKKI näkyä ulospäin. Samoin nahoissaan tuntee jos ei ole liikuntaa tullut harrastettua. Toisaalta liikunnan aiheuttamat pikku krempat alkavat myös tuntua enemmän kuin ennen ja palautuminen liikunnan rasituksesta on hitaampaa. Myös liikakiloja alkaa tarttua herkemmin kroppaan.

• Tykkää
Reactions: Happygirl-91
[QUOTE="siena";30113092]No vähän saan kyllä kiksejä kun tämä kyseinen ihminen on puhunut musta seläntakana että "mikä sekin ämmä luulee olevansa kun on olevinaan niin raitis nykyään" :O Joo, nuorempana maistui juomat mullekin, mutta kohta kymmenen vuotta ollut päihteettömänä. Kai se jossain näkyy. Ja olkoon sinut itsensä kanssa, antaisipa vaan muidenkin olla.[/QUOTE]

Ole rauhassa, mutta anna meidän muiden nauttia elämästä, terveistä elämäntavoista johon kuuluu myös alkoholin kohtuukäyttö ja lopeta nostamasta itsesi jotenkin ylemmälle siksi, että itse olet absolutisti. Kyllähän tuon rivien välistä näkee miten olet olevinaan parempi ihminen kun alkoholi ei maistu, vai olisiko se niin ettet vain osaa ottaa sitä kohtuudella :)

vaikka olenkin muuten ihan sinut iho ongelmieni kanssa (sairaudesta johtuvia) niin välillä ärsyttää kun naama näyttää siltä (punotus) kun ois pidempikin putki ollu päällä ja ihmiset esim. kaupassa, leikkipuistossa tuijottaa juuri sen näköisesti kuin halpaa makkaraa. En viitsi usein meikata ihottumaa piiloon, kun meikki ärsyttää ihoa entisestään.. että ihan aina se ei ole viina tai muut huonot elämäntavat jotka tekee ihosta ei_niin_kauniin...

Yhteistyössä