?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Ja jos mies nyt suostuisi muuttamaan sinne keskustaan, olisi hän hetken päästä onneton? Vaan ei hätää. Koska hän ei saa kumppanin kanssa sellaista elämää kuin haluaa ja kumppani osoittaa olevansa kykenemätön ratkaisemaan yhteisiä ongelmia yhdessä, mies hakee hyvällä syyllä eroa ja jättää naisen. Asuinpaikan valinta vaikuttaa niin moneen asiaan, että siitä on kyllä oltava yhtä mieltä.
Alkuperäinen kirjoittaja Ihmeissään;30108504:Miten 8 km päässä keskustasta ei voi ottaa työpaikkaa vastaan? Onko sulla ap ajokortti kuitenkin ja auto? Jos ei ole, niin niiden hankkiminen maksaa huomattavasti vähemmän kuin toinen asunto. Jos ap menee töihin ja sitä myöten lapset päiväkotiin ja kouluun (ja koulun iltapäiväkerhoon), poistuu kaveriongelmakin.
Alkuperäinen kirjoittaja errääs;30108659:Minkäikäiset lapset?
Tuonhan hurauttaa autolla hetkessä. En todellakaan eroaisi tuollaisen vuoksi, jos suhde on kunnossa. Minä ajoin aikanaan kavereilleni 25 km suuntaansa polkupyörällä.
Alkuperäinen kirjoittaja Mörköäiti;30108666:Osa minun kavereistani taas kärsi, kun asuivat tosi kaukana ja olivat vielä aika vanhoinakin vanhempien autokyytien varassa. Se hankaloitti sosiaalista elämää aika paljon, ja toisaalta nämä nuoret usein jäivät teininä yöksi jonnekin minne sattuu, kun taas me muut saatoimme pyöräillä tai kävellä kotiin helposti.
Alkuperäinen kirjoittaja errääs;30108680:No, minä istuin kavereilla 2-3 h ja ajaa päräytin takas kotiin. Tuli samalla liikunnat eikä päässy pyöristymään. Usein kaveri lähti saattamaan takasinpäin ja näin hänkin sai samalla liikuntaa. Minä siis asuin keskustassa ja kaveri "jumalan selän takana".
Miten joku saa 8km keskustasta olevan asuinpaikan kääntymään syrjäkyläksi? Aloittajalle, voinet varmaan ottaa unelmatyösi vastaan, vaikka matkaa keskustaan on se kadeksan kilometriä ja lapset kasvaa nopeasti ja pyöräilevät tuon matkan (myös sateessa, voisin väittää). Tosin, jos lapsien ei anneta innostua ulkoilusta ja pyöräilystä, niin sitten on kuskattava, koska se keskustaan muutto, tuskin kuitenkaan pitkäksi aikaa tilannetta muuttaa. Kouluun lähdettäessä niitä koulukavereita tulee todennäköisesti olemaan sen kahdeksan kilometrinkin päässä.
Minuakin kyllä kiinnostaa miten 8km matka estää työpaikan vastaanottamisen?? Ja kun 8km keskustasta ei ole pitkä matka, niin miten siellä ei asu muita lapsia? Missä koulu on?