Mikähän ihme sinuun on mennyt, ottaen huomioon ketjun sisällön, minun vitsi oli nyt se mikä selän vei kameliltaNiin, tää internettihän on sellainen toinen todellisuus missä ei tarvi käyttäytyä eikä argumentoida.
Mikähän ihme sinuun on mennyt, ottaen huomioon ketjun sisällön, minun vitsi oli nyt se mikä selän vei kameliltaNiin, tää internettihän on sellainen toinen todellisuus missä ei tarvi käyttäytyä eikä argumentoida.
Kyseessä on lääketieteellinen fakta. Kaksi viivaa tikussa tarkoittaa HCG päästöä, EI että kyseessä olisi normaalisti alkanut raskaus ja tuloksena lapsi. Näin se vaan menee, tykkäsit siitä tai et."
"Kyseessä voi olla esim. rypäleraskaus tai tuulimuna. Taikka vaikka kohdunulkoinen raskaus."
Piti sitten ruveta tähänkin lapselliseen saivarteluun? No sehän selviää myöhemmin jokatapauksessa onko vai ei.
Sinä sitten olet varmasti adoptiojonossa, kun voit näin rehvakkaaksi heittäytyä.Phoebsi: eikö ärsytäkin kun huomaa puhuneensa itsensä pussiin? eli ehdottomasti mieluummin adoptio kuin abortti!
Keskustelu on oikeasti totaalisen hedelmätöntä jos toinen osapuoli ei omaa realistista käsitystä elämästä.
Tämän takia sanoinkin jo ties kuinka monta sivua sitten, että joillekin tekisi ihan hyvää joutua sosiaalitoimen kanssa liikkumaan / työ harkkaamaan.
Saattaisi ehkä valottua se todellisuus vähän enemmän kuin mitä niiden ruusunpunaisten lasien kautta tuntuu tekevän.
Mutta kaitpa se abortin demonisointi on tärkeämpää kuin todellisuus missä elämme.
Mikähän ihme sinuun on mennyt, ottaen huomioon ketjun sisällön, minun vitsi oli nyt se mikä selän vei kamelilta
Olen pahoillani että sinulla on joku epärealistinen kuva minusta.
Olen vain oikeassa.
jotain WHO:n femakkojaoston typerää propagandasontaa.Jos jotakuta ihan oikeasti kiinnostaa muutenkin kuin "solumöykyn tappaminen on väärin" -linja, niin kannattaa lukaista vaikka tämä http://apps.who.int/iris/bitstream/10665/70914/1/9789241548434_eng.pdf?ua=1
Turvallisen abortin ohjeistus on typerää propagandaa?Alkuperäinen kirjoittaja sielläkin sitten taas;30104840:jotain WHO:n femakkojaoston typerää propagandasontaa.
Riippumatta alkion kehitysasteesta ja ulkonäöstä, abortti on aina murha. Sitä ei voi puolustella millään tavalla. Kysymys on vain naisen itkekkyydestä, omahyväisyydestä ja raakuudesta.Tuli tuosta mieleen, kun pidät jopa varhaisten viikkojen alkiota ihmisenä siinä missä itseäsikin, että onko tässä kuvassa mielestäsi koira?
Ei mikään alkio, vaan ihan yhtälainen koira kuin naapurin sessekin, eikös?
(Ja on muuten aaaaivan erinäköinen, kuin ihmisalkiot )
Erittäin hyvin tiivistetty tähän onkin hyvä lopettaa tääkin turha vääntö tältä erää.Riippumatta alkion kehitysasteesta ja ulkonäöstä, abortti on aina murha. Sitä ei voi puolustella millään tavalla. Kysymys on vain naisen itkekkyydestä, omahyväisyydestä ja raakuudesta.
Missä vaiheessa? Mutta vertaatko itse alkiota vauvaan? Sen vasta pitäisikin naurattaa...Vertaako Data nyt oikeasti siittiötä alkioon?
Sori, mutta naurattaa..
Olet löytänyt ehkäisyn joka toimii 100% varmuudella?Sama jauhanta näköjään jatkunut; yritetään leimata abortin vastustajat tyhmiksi ja vieläpä hihhuleiksi. Minä vastustan tyhmyyttä ja ultimaattinen tyhmyys on se, ettei osata ehkäistä kunnolla. Jotkut sanktiot tuosta pitäis antaa, ihan hullua että mitään seuraamuksia siitä ei ole kun kyse on "vain solurykelmästä". Sen solurykelmän sydän sykkii 6-7 viikon iässä. Sillä on oikeus elää.
"Vieläkö täällä jaksetaan vääntää, vaikka minä olen ainoa joka on oikeassa?"Olet löytänyt ehkäisyn joka toimii 100% varmuudella?
Et? No en uskonutkaan.
Ihmisen määritelmä on vähän enemmän kuin erilaiset ruumiintoiminnot, esim. verenkierto. Ihmisellä on tietoisuus.
Jehnny, vieläkö harmittaa minun leukailu ihmiselle joka heittelee tämmöistä settiä?
Samaa naureskelin kahvikuppiini"Vieläkö täällä jaksetaan vääntää, vaikka minä olen ainoa joka on oikeassa?"