The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Miksi miksi miksi tuo likka ei nuku!?!

Wääh. :headwall:

Tästä ei oikeesti hyvä seuraa kun pitäis olla aamulla aikasin liikkeellä,
ja äksöniä on koko päiväksi...

Alotan henkisen valmistautumisen huomisen itkupotkuraivareihin...
...kiskasemalla tietty itse tässä pienet itkikset :D
:hug: - hys hys teille molemmille...

Ettei vaan pikkuihanna aavistele että huomenna on tiedossa hubaa ja menoa ja meininkiä ja on hiukan rauhaton....No, ihan varmasti kohta uni armahtaa tyttösen :)
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Mä käytän sellasita asetusta kuin "muista minut" (joka lukee siinä sisäänkirjautumispalkin vieressä) ja ei kirjaudu ulos ollenkaan vaikka sulkis koko koneen :p Helpottaa, ei oo kertaakaan tarttennu tapella.
Jaa...uskaltaiskohan kokeilla moista? Tosin täällä päin tahtoo nämä yhteydetkin pätkiä sujuvasti :snotty:...ei oikein tahdo löytyä niitä g- voimia :D
 
:hug: - hys hys teille molemmille...

Ettei vaan pikkuihanna aavistele että huomenna on tiedossa hubaa ja menoa ja meininkiä ja on hiukan rauhaton....No, ihan varmasti kohta uni armahtaa tyttösen :)
:D

Saattaapi olla...
Likka höpöttää vaan ilmapalloista, kun sieltä saa sitten ilmapalloja.
Ja voi jösses sentäs jossei siellä yhtäkään politiikon pökkelöä ole jakamassa niitä ilmapalloja, niin... sitten ollaan lirissä :D
 
  • Tykkää
Reactions: kepsis ja famipala
kahvikirahvi
Täs on vielä toinen, siin on mun rakastamat (ja kaikkien vihaamat :D ) vaivalla kasvatetut pulisongitkin. Jotka näytti usein aika ihanalta koska luonnokiharat :LOL: Löysin muuten yhden mainion kuvan mikä on sellai aika hyvin tiivistetty kuvaus meikäläisen hiuslaadusta :D Kehtaiskohan laittaa.

 
  • Tykkää
Reactions: MIES!
:D

Saattaapi olla...
Likka höpöttää vaan ilmapalloista, kun sieltä saa sitten ilmapalloja.
Ja voi jösses sentäs jossei siellä yhtäkään politiikon pökkelöä ole jakamassa niitä ilmapalloja, niin... sitten ollaan lirissä :D
:D....jemmaa matkavarusteisiin jonnekin pieni ilmapallopakkaus kaiken varalta...ja ainakin siltä varalta ettei se ilmapallo olekin sitten perin vallaton tapaus ja kiemurtele tytön otteesta taivaalle :(....silloin vasta surettaakin.
 
  • Tykkää
Reactions: Inanna
kahvikirahvi
Kuinka monta purkkia lakkaa kului viikossa tuon ylläpitämiseen? :D Kun kerta olet myös pörrö.
Yllättävän vähän, kato ku meni aina kännissä nukkumaan niin ei tarttennu aamulla kun korjaussuihkata litistynyt niskatukka :LOL: Mut oikeasti vähän ilman kännejäkin. Tupeerasin, suihkutin lakkaa ja hiusystävällisesti kuivasin hiustenkuivaajalla. Kyä muuten sitte pysy!
 
  • Tykkää
Reactions: Dee Dee Ramona
Mä muuten ihanmilloinvaan lyön joulukinkun vetoa siitä...
...et sinä tahi jokseenkin kukatahansa naarasotus tykkää eniten lämpöisestä kotiintulohalista.

Kaikki muu on saatavilla vaik postinkantajalta, mut siin on suuri vaara, et se olen mä!!!
Kerran avasin postintuojalle oven alkkareissani, kun luulin sieltä miehen tulevan antamaan sitä lämmintä halia.

Oli onneksi kuitenkin postipaula eikä -pate. Eli et varmaan ollut sinä.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä