The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kävelin töistä puiston halki ja huomasin, että äidin poikahan se siellä istuskelee nurtsilla oluttölkki kädessään. Kävin läppäämässä takaraivoon ja kysymässä että täälläkö sä syntinen istut julkisesti paheita harrastamassa. Oli muuten hitonmoinen homma selittää tuiki tuntemattomalle että luulin sua pojakseni, toi oli tarkoitus olla vitsi, anteeks kauheest ja mukavaa iltaa teille :ashamed:
tarttetko halin? :D :hug:
 
Kiitos :hug:

Onneksi olivat huumorintajuista sakkia ja totesivat että kun on noin täpäkkä äiti poikas ei takuulla tuu lähellekään sun työmatkaas. Sulassa sovussa erottiin.
Eli menit aikas helppoon?

Et tahdo kuulla koottuja hyviä selityksiä, koska et tahdo.

Mä en niitä myöskään voi kertoa, koska olen mies.

Mut jos uloslähtiessä pikkutakin helma jää vahingossa oven sisäpuolelle ja tasku mis avaimet on jäi sinne sisäpuolelle, niin minkäs sille voi. Muuta ko selittää.
 
Virheesi on anteeksiannettava.

Maa on täynnä meitä pikkupoikia, jotka kaipaavat rakastavaa potkaisua persiille.

Ja mitä parin sivun pikaselauksella osaan päätellä, niin ... öööh.

... sama kait se on mitä tekee jos fanit tykkää. Niinko Tauski.
Mut oisko ollut parempi antaa poika jollekin tyhjäsyliselle adoptioihmiselle jo vauvana koska julkisesti pieksän häntä? Vaikkei nyt avokämmenen kohdalle oma poika osunutkaan?
 
Mut oisko ollut parempi antaa poika jollekin tyhjäsyliselle adoptioihmiselle jo vauvana koska julkisesti pieksän häntä? Vaikkei nyt avokämmenen kohdalle oma poika osunutkaan?
Suo anteeksi jallu- ja lähikaupasta haettu sihijuomatilani. Joita ei voi vähätellä.

Mut ollaanko ny TheKetjussa, suuressa aborttikeskustelussa, vai taannoisessa saako lyödä- ketjussa.

Ja anna mulle hiukka promilletasoitusta vastakysymykseen. Tai hiemaa enemmän.
 
Suo anteeksi jallu- ja lähikaupasta haettu sihijuomatilani. Joita ei voi vähätellä.

Mut ollaanko ny TheKetjussa, suuressa aborttikeskustelussa, vai taannoisessa saako lyödä- ketjussa.

Ja anna mulle hiukka promilletasoitusta vastakysymykseen. Tai hiemaa enemmän.
Kunhan nimimerkkini velvoittavana viittasin Suureen Keskusteluun. Ilkeämielinen heitto jota en kumminkaan kadu.
 
Meikäläisen murut on torpassa :heart:

...enkä saa muuten sanaakaan väliin kun tässä kaikki kolme kälkättävät yhteen ääneen silmät tuikkien tapahtumista ja väsymyksestä :D...mutta mitä tästä älämölöilystä on saanut selkoa, niin aivan mieletöntä on ollut ja kaikille löytyi sopivat ajohaalarit ja vermeet ja niin on menty tappi sladissa ja hurmoksessa, jotta!

Ja ihan voisin vaikka laittaa kohtuu suurta vetoa menemään siitä, että ainakaan meijen esikoinen ei todellakaan kestä sängyssään tänä yönä saati että olisi hiljainen uneksija :D
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Kunhan nimimerkkini velvoittavana viittasin Suureen Keskusteluun. Ilkeämielinen heitto jota en kumminkaan kadu.
Pitäiskö mun kertoa?

Ei, koska aina jos mä aloitan näin, niin ei tosiaankaan pitäis.

Mut mulle saa ja pitää sanoa vastaan. Siit huolimati, et mä olen aina oikeassa.

Ja mä olen muuten maailman nopein takinkääntäjä. Mä en o koskaan ollu väärässä, olen vaan toiminu puutteellisin tiedoin.

Mut nimimerkillä "Narttu" ei pyydellä anteeksi. Ei ainaskaan minulta. Ei tartte. Mul on virkajakkaran ja humpansoiton kovettama monikymmenvuotinen takalisto. Ei silt kande pyydellä anteeksi.

Itte pyydän anteeksi jos joku tuumii, et mä vetäisin herneet nenuun ihan pienistä.

Itte mä pyydän anteeksi, jos joku ei o samalla hehtaarilla mun humöörintajuni kanssa, mut toisaalta mä ymmärrän sen hyvin.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä