The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Meillä tuli itkujuhlat vielä nyt illalla..varotin nyt (taas kerran) noita molempia ettei ulkoa saa syödä mitään mistä ei varmuudella osaa sanoa ettei oo myrkyllistä..ja siitä alkoi itku, molemmille..itkivät etteivät halua kuolla, sitten menettäsivät rakkaan perheensä...ja sitten tuli se, että äiti ja isi ja sisko ei saa kuolla..: / Yritin sitten lohduttaa ettei kukaan oo nyt kuolemassa mihinkään.
:hug:

Hyvähän se on kuitenkin asiasta puhua :)
Selvisikö mikä se pensas oli?
 
ikiuni
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30101358:
Mie nukahdin viime yönä klo.3.00 ja hereillä olin ennen puolta seitsemää. Mie en tajua miten vähällä unella mie kesällä pärjään.
Mulla tuo uniapnea vie osan unista pois. Olen aina väsynyt.
 
Mulla tuo uniapnea vie osan unista pois. Olen aina väsynyt.
:hug:

Mie taisin osittain tottua sen melkein kolmen vuoden ajan kun noitakoulua tuli pakerrettua, että yöunista se on pakko tinkiä. Päivät piti käydä töissä ja muu normaaliarki päälle. Mutta kyllä tämä valoisuus ja lämpö miulla eniten vaikuttaa. En mie talvella ainakaan montaa yötä keiku vähillä unilla.
 
kahvikirahvi
Meikäkin on aika pitkälti immunisoitunut kahville. Työharjottelussa opin juomaan normaalin 1-2 aamukupillisen (ja kyläilykahvien) sijaan päivässä about pannullisen, joku 5-7 mukillista on nykyinen kulutus. Hups.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä