Ei käsitä!!! Minkä ihmeen takia niitä mukuloita pitää tehdä,

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Huoooooh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

Huoooooh

Vieras
Jos ei niitä kerran jaksa!? Ja joka hemmetin vastaantulijan kans???

Yks tuttava jolla on 4 lasta, kaikilla eri isä, valittaa koko ajan kuinka on rankkaa ja raskasta ja kuinka ei oo koskaan vapaa-aikaa eikä omaa aikaa. Tää tapas jokunen kuukausi sitten _taas_ jonkun miehen ja nyt se hehkuttaa fb:ssa olevansa RASKAANA!!! Voi ***** mä vaan sanon! Mitä hemmettiä tollasen päässä liikkuu? Kohta se jää taas yksin, kun kukaan jaksa tollasta aina valittajaa.

Huohh!!!

Jospa se on koukussa vauvoihin kuten yksi kaverini. Kun ne vauvat ja raskaana oleminen on niin ihanaa. Lasten kasvatus ei olekaan sitten yhtä kivaa vaan lapset heitteillä ja kaikilla pahoja ongelmia.

Sitte se narisee kaikkien tilapäivityksiin "voi kun itekki pääsis joskus johki" "on sulla helppoo kun on hoitajia lapsille" yms!!!

Joskus tekis mieli sanoo että pidä kuule kinttus yhessä joskus, että ihan ite oit pannu ittes tohon tilanteeseen. Kirjaimellisesti!

Taitaa olla vaan luonteeltaan kunnon marttyyri. Ei siis välttämättä edes ole sen raskaampaa, jotkut ovat sellaisia luonteeltaan ja marisevat oli helppoa tai vaikeeta. Jos siis on aina valittanut? Eikä vain jotain rankkaa ajanjaksoa?

Sen kun tietäis et mikä saa ihmisen tekemään samoja virheitä uudestaan ja uudestaan :O Mä en pystyis olemaan ystävä noin vastuuttomalle ihmiselle, vaikka tietenkin sama ihmisarvo hänellä on jne.

Taitaa olla vaan luonteeltaan kunnon marttyyri. Ei siis välttämättä edes ole sen raskaampaa, jotkut ovat sellaisia luonteeltaan ja marisevat oli helppoa tai vaikeeta. Jos siis on aina valittanut? Eikä vain jotain rankkaa ajanjaksoa?

Ei se mun mielestä aina tollanen nirinari oo ollu. Ihan hauska likka OLI joskus, on vaan karissu sekin hauskuus siitä aikaa sitten.

Odottaako se jo viidettä? Ja jokainen lapsi eri miehelle? Kunnon wt..

vicky_pollard.jpg