[url=http://www.freesmileys.org/smileys.php][/URL]Aah pikku ämpäri kahvia Päätin laittaa iltanaposteltavaksi pottusallaatin öljy-sinappikastikkeella ja nyt on uudet perunat kiehumassa.
[url=http://www.freesmileys.org/smileys.php][/URL]Aah pikku ämpäri kahvia Päätin laittaa iltanaposteltavaksi pottusallaatin öljy-sinappikastikkeella ja nyt on uudet perunat kiehumassa.
Masa vaan käy tyhjään ne kassit naamalle, ei sen kummempaa :xmas:. Sen jälkeen tulee uni hyvin nopeaan!täähän on houkutteleva pyyntö mutta toi nukkumasan kassit on hieman luotaan pois työntävä kielikuva
Saat kyllä masan kassit tyhjätä ihan iteksesMasa vaan käy tyhjään ne kassit naamalle, ei sen kummempaa :xmas:. Sen jälkeen tulee uni hyvin nopeaan!
voipi olla että ompi masan viimeiset hetket jos tänne tulee ton tekeenMasa vaan käy tyhjään ne kassit naamalle, ei sen kummempaa :xmas:. Sen jälkeen tulee uni hyvin nopeaan!
Alko tekee mieli makkaraa.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30098047:Miehellä on tosiaan kyökkitaidot kohdallaan .
No eikäku halusin sun kanssa peiton alle! Ei sit päästetä Masaa tyhjäileen kassejaan, lähetetään se MIEHEN! luokse . Mut sit ei kyllä nukuta koko yönä :saint:Saat kyllä masan kassit tyhjätä ihan itekses
Alko tekee mieli makkaraa.
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30098069:
Niin onki niin ja sen lisäksi oon senverran vaatimaton etten itte kehannu sanoa totaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30098047:Miehellä on tosiaan kyökkitaidot kohdallaan .
Miten musta tuntuu että MIES kiittää nyt sua kauniistiNo eikäku halusin sun kanssa peiton alle! Ei sit päästetä Masaa tyhjäileen kassejaan, lähetetään se MIEHEN! luokse . Mut sit ei kyllä nukuta koko yönä :saint:
Voi, luin liian myöhään ja kävin joTulenko selän pesuun? Ja miunki pitää käydä suihkus.
Suihku on vain hetken helpotus.Voi, luin liian myöhään ja kävin jo
Mutta nyt on taas kuitenkin kuuma mitä hyötyä suihkussa käymisestä kun heti tulee kuuma kun yrittää edes kuivata
Tie naisenkin sydämeen käy vatsan kauttaAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30098047:Miehellä on tosiaan kyökkitaidot kohdallaan .
niin sinä et sitten vissiin syrji vissiin sukupuolen perusteellaMunkin puolesta masa saa käydä tyhjenteleen kassinsa muualle kun mun naamalle.
Saatika silmiin! Sinnehän se yleensä ne roiskasee :O
Meillä käy tästä lähin vaan maija,
se on kans tosi hyvä noissa sänkyhommissa. :xmas:
Ja antaa kaikille, kaikkensa
Tohtiiko kysyä, että oletko ihan itse oppinut nuo kyökkitaidot?Niin onki niin ja sen lisäksi oon senverran vaatimaton etten itte kehannu sanoa tota
voipi olla että masa ei tulis ees sitä seuraavana yönäkään, eikä sitä seuraavana..No eikäku halusin sun kanssa peiton alle! Ei sit päästetä Masaa tyhjäileen kassejaan, lähetetään se MIEHEN! luokse . Mut sit ei kyllä nukuta koko yönä :saint:
No en tietenkään :Oniin sinä et sitten vissiin syrji vissiin sukupuolen perusteella
Snider sulla pöksyissäsvoipi olla että masa ei tulis ees sitä seuraavana yönäkään, eikä sitä seuraavana..
Voipi käyvä tääläkin mutta joku roti pittää hommissa olla Hiekat silimille ja siinä se. Voipi tyhjennellä kassejaansa deedee sniderin luona sitte
Siekin oot siis joustava Masan ja Maijan suhteenVoi ei mitä juttua taas
Mie taijan lähteä kans unta oottelee tonne sängyn puolelle. Masa tai Maija, kumpi nyt joutaakaan niin teretulemast!
Hyvät yöt kaikille ja kauniita unia :kiss:
:O joukko tyhjennys.Snider sulla pöksyissäs
Saa kaikki tulla mun naamaan tyhjään kassejansa
Öit :wave:Voi ei mitä juttua taas
Mie taijan lähteä kans unta oottelee tonne sängyn puolelle. Masa tai Maija, kumpi nyt joutaakaan niin teretulemast!
Hyvät yöt kaikille ja kauniita unia :kiss: