kahvikirahvi
Jokohan se on saanu sen oman varageneraattorin takapihalle?Metis, se suristin kaapista, jotain on tehtävä sun nyt tolle hepulille
Jokohan se on saanu sen oman varageneraattorin takapihalle?Metis, se suristin kaapista, jotain on tehtävä sun nyt tolle hepulille
Öitä :kiss:Ja nyt nukkumaan. Aikainen herätys. öitä :kiss:
Öitä :hug:Ja nyt nukkumaan. Aikainen herätys. öitä :kiss:
Huomaa lisäkivesMun tulevaisuus vissiin....
kartoittaja?Mun tulevaisuus vissiin....
Mä sutinoin kerran yhen tyypin kanssa jolla oli oikeesti kolme kivestä. Se oli sangen hämmentävää. Tai en oo varma oliko se oikea kives vai muuten vaan joku ylimääräinen pallukka siellä, enkä kehdannu ikinä kysyä.Huomaa lisäkives
Saman just laitoin. Aika hyvä
Juuh,kaavoitusinssi meni vitsi vähän ohi kun toi otsikko ei tullut mukaan mut muokkasin ja lisäsin sen .ja se oli siinä jo en mä sitä ite keksinytkartoittaja?
Juuh,kaavoitusinssi meni vitsi vähän ohi kun toi otsikko ei tullut mukaan mut muokkasin ja lisäsin sen .ja se oli siinä jo en mä sitä ite keksinyt
Tuommonen oli.Muistaakseni joku pilapuhelu joskus oli sellainen missä kärtsättiin oikeasti joku pettämisestä tms.
En muista oliko KissFM vai sen toisen ratiokanavan pilapuhelu.
[video=youtube;oeCBo_hbGsM]http://www.youtube.com/watch?v=oeCBo_hbGsM[/video]Muistaakseni joku pilapuhelu joskus oli sellainen missä kärtsättiin oikeasti joku pettämisestä tms.
En muista oliko KissFM vai sen toisen ratiokanavan pilapuhelu.