PIPSA

• Viestiketjun aloittaja "brooke"
  • Ensimmäinen viesti
"brooke"
-taas oli pipsa kuvannut videolle ärsyttävästi miehen jalan. jos ei kerran voi kunnolla miestä laittaa blogiin niin ei tarvitsisi noinkaan tehdä. tuo vain ärsyttää!

-mun mielestä pipsa ei voi tehdä siivoustyötä koska on lihava. luulen että on oikeasti työtön. ihan siksi ajattelen kun se aina kirjottaa noita blogijuttuja sellaiseen aikaan että oikeasti töissä olevat eivät siihen aikoihin kirjottelisi.

-taitaa pipsalla myös olla jutut vähissä kun pitää laittaa samoja vanhoja kuvia blogiin ja niiden alle mukahauskoja juttuja. eikö pipsa suostu uskomaan että blogin suosio oli jo? tietenkin sillä on vaikutusta kun päästää vain ihkuttelevia kommentteja läpi. ihmetelenkin et voiko jotain muka viel kiinnostaa tuo blogi? itse käyn kerran viikossa kurkkaamassa olisiko mitäänkiinnostavaa nytkin oli ne rinnat taas esittelyssä.

"jjj"
[QUOTE="brooke";29017225]-taas oli pipsa kuvannut videolle ärsyttävästi miehen jalan. jos ei kerran voi kunnolla miestä laittaa blogiin niin ei tarvitsisi noinkaan tehdä. tuo vain ärsyttää!

-mun mielestä pipsa ei voi tehdä siivoustyötä koska on lihava. luulen että on oikeasti työtön. ihan siksi ajattelen kun se aina kirjottaa noita blogijuttuja sellaiseen aikaan että oikeasti töissä olevat eivät siihen aikoihin kirjottelisi.

-taitaa pipsalla myös olla jutut vähissä kun pitää laittaa samoja vanhoja kuvia blogiin ja niiden alle mukahauskoja juttuja. eikö pipsa suostu uskomaan että blogin suosio oli jo? tietenkin sillä on vaikutusta kun päästää vain ihkuttelevia kommentteja läpi. ihmetelenkin et voiko jotain muka viel kiinnostaa tuo blogi? itse käyn kerran viikossa kurkkaamassa olisiko mitäänkiinnostavaa nytkin oli ne rinnat taas esittelyssä.[/QUOTE]

Näyttää kiinnostavan. Et kai muuten sitä kävis lukemassa.

Nettikiusaamiseen puututaan nykyään paljon herkemmin kuin ennen. Eikös tästä jutusta ollut vast'ikää uutinenkin. Kunnianloukkaukset on lisääntyneet ja ihmiset tekee ilmoituksia poliisille herkemmin. Mä tahdon ihan tästä ulkopuolisena (en tiedä Pipsasta mitään, mut olen huomannut nämä mollausketjut) vaan vinkata sulle Pipsaa vainoavalle ja Pipsasta juttuja levittävälle, että tuollainen jatkuva ikävien aloitusten tekeminen on mun mielestä nettikiusaamista ja ottaen huomioon miten monta aloitusta olet tehnyt (sun IP osoite selviää poliisille sekunneissa ja samalla ne selvittää KAIKKI kirjoittamasi jutut, myös omat ikävät kommenttisi omiin aloituksiisi) niin nettikiusaamisen raja ylittynee helposti.

ex-kamu
[QUOTE="vieras";29061964]Pipsa on teeskentelijä senhän näkee nyt sokea Erkkikin[/QUOTE]

niin on! ei se koskaan edes ollut itteensä tyytyväinen vaa aina itki ku on niin lihava ja on muuten lihonnut niistä ajoista ku ollaa viimeks oltu tekemisissä

"kuu"
[QUOTE="brooke";29017225]

.[/QUOTE]

Oon tästä aivan samaa mieltä. Julkaisee mm. kommentteja siihen aikaan kun pitäisi olla töissä. Eikä ikinä julkaise MITÄÄN töistä kun on muka kielletty, jopa työasujen kuvaaminen. Ei varmasti IHAN niin salainen ole tuo hänen työpaikka.

On niin lihava ettei varmasti jaksa olla jalkojensa päällä sitä 4 tuntia mitä väittää olevansa työssä, tai tehdä rappusiivojan työtä. Hän hengastyy jo kun kävelee vähän näissä videopostauksissaan.

---
[QUOTE="kuu";30087623]Oon tästä aivan samaa mieltä. Julkaisee mm. kommentteja siihen aikaan kun pitäisi olla töissä. Eikä ikinä julkaise MITÄÄN töistä kun on muka kielletty, jopa työasujen kuvaaminen. Ei varmasti IHAN niin salainen ole tuo hänen työpaikka.

On niin lihava ettei varmasti jaksa olla jalkojensa päällä sitä 4 tuntia mitä väittää olevansa työssä, tai tehdä rappusiivojan työtä. Hän hengastyy jo kun kävelee vähän näissä videopostauksissaan.[/QUOTE]

Kyllä se Pipsa vaan siivoustyötä tekee ja jotkut työkohteet voivat olla salaisia. Siis ettei niistä kannata missään blogissa huudella. Otetaan vaikka esimerkiksi pankki. Silloin kun itse siivosin pankkia monia vuosia sitten niin silloin ainakin oli salassapitovelvollisuus. Ja käsittääkseni Pipsa tekee työkseen siivoustyötä ja toimistotyötä eli voi hyvinkin jaksaa olla 4 tuntia jalkojensa päällä.

"..."
Kyllä se Pipsa vaan siivoustyötä tekee ja jotkut työkohteet voivat olla salaisia. Siis ettei niistä kannata missään blogissa huudella. Otetaan vaikka esimerkiksi pankki. Silloin kun itse siivosin pankkia monia vuosia sitten niin silloin ainakin oli salassapitovelvollisuus. Ja käsittääkseni Pipsa tekee työkseen siivoustyötä ja toimistotyötä eli voi hyvinkin jaksaa olla 4 tuntia jalkojensa päällä.
Hän siivoaa rappuja... ei varmasti ole kovin salaisia. Hän on kertonut ettei saa edes kuvata työvaatteitaan. Eikö se olisi vaan ilmaista mainosta työnantajalle jos vähän kuvaisi edes niitä työvaatteitaan.

Ei hän mitään toimistotöitä enää tee.

"hmm"
[QUOTE="...";30088239]Hän siivoaa rappuja... ei varmasti ole kovin salaisia. Hän on kertonut ettei saa edes kuvata työvaatteitaan. Eikö se olisi vaan ilmaista mainosta työnantajalle jos vähän kuvaisi edes niitä työvaatteitaan.

Ei hän mitään toimistotöitä enää tee.[/QUOTE]

Kyllä pipsa siivoaa ja tekee toimistotöitä. Käsittääkseni se siivoaa toimistokohdetta ja jotain rappukohdetta. Noiden lisäksi tekee vielä toimistotöitä ilmeisesti sen miehen firmassa.

Yhteistyössä