Sain jo jäätelöä tänään, niin jätskihimot on tyydytetty :xmas:no jäätelöfiiliksis tietenkin!
Sain jo jäätelöä tänään, niin jätskihimot on tyydytetty :xmas:no jäätelöfiiliksis tietenkin!
No onhan!!! Höhlä.Mä haluun turkinpippuri tikkareita :headwall:
Apsi menee kiinni vartin päästä, ei taida olla vaivan väärti kummiskan :snotty:
onMä haluun turkinpippuri tikkareita :headwall:
Apsi menee kiinni vartin päästä, ei taida olla vaivan väärti kummiskan :snotty:
Varmaan samantapanen ku se hätäily ja kuspäiset kakarat. Sen sananlaskun varjolla mun äiteellä ja iskällä on ollut vallan hemmetin hoppuMitä?? Mikäs se sanonta ei lapsesta ja paskasta sitten on :O
Hitto ko sinne ajaakin sen 8 minuuttia!No onhan!!! Höhlä.
nyt kun lähdet ni kerkeet takasinkinHitto ko sinne ajaakin sen 8 minuuttia!
Siin on meinaan kameratolppia matkalla :snotty:
eipähän ole yksitoikkoista lähipiirillä ja pysyy pienenä se lähipiiri, eikä tule liikaa kutsuja juhliinVarmaan samantapanen ku se hätäily ja kuspäiset kakarat. Sen sananlaskun varjolla mun äiteellä ja iskällä on ollut vallan hemmetin hoppu
No ethä sä nyt enää ehdi kun vieläkin junnaat täälläHitto ko sinne ajaakin sen 8 minuuttia!
Siin on meinaan kameratolppia matkalla :snotty:
Tänks sweetie darling, sarjakuvat ilahduttavat aina =)
No en ehtinytkäänNo ethä sä nyt enää ehdi kun vieläkin junnaat täällä
Lisää vihjeitä siitä, miten oot päätyny raskauden tilaan :xmas:No en ehtinytkään
Ylitse pääsemättömäksi ongelmaksi koitui housujen jalkaan laitto
Ei vaan kykene
Mitään housuja olis tarvinnutkaan laittaa, kun on kyse elämästä ja kuolemasta :attn:No en ehtinytkään
Ylitse pääsemättömäksi ongelmaksi koitui housujen jalkaan laitto
Ei vaan kykene
katoppa pari riviä ylöspäinnimim. laiska paska ei viitsi kuukkeloida.
tarkotin etupäässä itseäniLajitoveriko tos totesi, et miehen ei kande lähteä yksin terassille?
Minäpä kävin ja nyt mulla on huulipunaa. Paljon huulipunaa.
Mikä merkki ja sävy? Onko fuksia, koralli vai pinkki? Sopiiko hyvin sulle?Lajitoveriko tos totesi, et miehen ei kande lähteä yksin terassille?
Minäpä kävin ja nyt mulla on huulipunaa. Paljon huulipunaa.