No millaiset on niitä rumia lasten vaatteita teidän mielestä?

En tykkää myöskään disney kuvioista, mistään prinsessa tai cars printeistä. Mutta lapsen vuoksi ostin nytkin Name Itin alesta Minni Hiiri paidan, -70% kun vielä oli. Ja joku prinsessapaita meiltä löytyy. Ne nyt vielä menee jotenkuten, kunhan niitä ei ole kuin ihan muutama.

Mun mielestä on hassua ettei saisi olla mitään mieltä lastenvaatteista. Että kaiken pitäisi käydä "lapsen mieliksi". Itsehän niitä lapsiaan katselee eniten, ja merkkivaatteet takaa usein hyvän materiaalin.

Ulkonäöstä viis. Markettivaatteet on hirveää halpiskamaa, myrkkyllisiä lapsityövoimalla tuotettuja kertakäyttölumppuja. Ennemmin maksan enemmän eettisesti ja fyysisesti kestävästä tuotteesta kuin lähetän roposeni tukemaan riistosysteemiä.

kevatkesa2009_20090221-img_1935.jpg

SAM_3591.JPG

littlephant2013.jpg

4af91779d1c9f983f23dfcbff40d6-orig.jpg

smafolk_monstertruck_orange.jpg

pollo.jpg

lastenvaatteita.jpg

04032013_vaatevalikoima.jpg

Muumi-Tyttojen_t-paita_Niiskuneiti-6527238.jpg

aa30a40b99fcb5f5927df0b75e1f6-orig.jpg

6d37b297cba0ed7e9d4c7f73c93a7-orig.jpg

Disney-Lasten_Tarralenkkarit_Cars-5061841.jpg

lasten_vaatteet_1_copy1.jpg

6409606131899_kuva1.jpg

IMG_8534.jpg

Mini Rodinista kun moni mainitsee, niin se on vähän kahtia itellä. Sieltä löytyy paljon kauniita ja rauhallisia vaatteita, mutta myös niitä liian levottomia. Yhden vaatteen olen ostanut ko merkiltä ja se oli yksivärinen valkoisella vetskarilla. :D

Pidän lapsilla aika rauhallisesta pukemisesta, eli ei mitään sekavärejä ja viittä eri raitaväriä vaatteissa. Väriä saa olla, mutta sitten aika hillityllä tavalla ja oikein yhdisteltynä, mieluummin kuitenkin ns luonnonvärejä. Lapset on muutenkin niin värikkäitä ja energisiä, että koen ne väripläjäykset jotenkin levottomiksi ja "sottaisiksi" vaatteiksi. En muutenkaan pidä kauheasti täyteen ahdetusta tunnelmasta ja runsaasta värien sekoittamisesta, en omassa pukeutumisessa, sisustuksessa tai missään.

Näitpä vaivaa linkittäessä :D, mutta JEP, samaa mieltä. Paitsi tuo yks vihreä mekko vaaleanpunaisella kukalla on kiva, joidenkin toisten vaatteiden kanssa kuin mitä tuossa.

Joo joskus kyse on vaan kauheasta yhdistelmästä. Jotkut saa yhdistelemällä näyttämään ihan hyvältä, vaikka vaate muuten olisi omasta mielestä ruma. Jopa Cars-paita VOI jokus näyttää ihan ok:lta, vaikka se on ehkä mun kovin inhokki Hello Kittyn, Muumin ja vastaavien kanssa.

"Joo joskus kyse on vaan kauheasta yhdistelmästä. Jotkut saa yhdistelemällä näyttämään ihan hyvältä, vaikka vaate muuten olisi omasta mielestä ruma. Jopa Cars-paita VOI jokus näyttää ihan ok:lta, vaikka se on ehkä mun kovin inhokki Hello Kittyn, Muumin ja vastaavien kanssa. "

No oli moni noista paljon hienompia kun sun eilen laittamat kuvat lapsiesi vaatteista. Ja ne sunkin vaatteet oli ihan kasarivaatteita. Kauheeta pappastygee jo niin pienillä lapsilla, en käsitä.

[QUOTE="mie";30083680]"Joo joskus kyse on vaan kauheasta yhdistelmästä. Jotkut saa yhdistelemällä näyttämään ihan hyvältä, vaikka vaate muuten olisi omasta mielestä ruma. Jopa Cars-paita VOI jokus näyttää ihan ok:lta, vaikka se on ehkä mun kovin inhokki Hello Kittyn, Muumin ja vastaavien kanssa. "

No oli moni noista paljon hienompia kun sun eilen laittamat kuvat lapsiesi vaatteista. Ja ne sunkin vaatteet oli ihan kasarivaatteita. Kauheeta pappastygee jo niin pienillä lapsilla, en käsitä.[/QUOTE]

No mutta voi, olemme vain eri mieltä asioista. Ihmeellinen tämä maailma.

Yhteistyössä