• Palvelimen ylläpitotöiden johdosta Kaksplussan keskustelut ovat pois käytöstä aamulla 8.10. n. klo 6.00-7.00. Pahoittelemme tästä mahdollisesti aiheutuvaa haittaa.

    Kaksplus-toimitus

The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Huomenta te normaalit ja valenormaalit! :D

Ja mitä mitä, oliks siellä kuvassa Keittiksen omat kisulaiset?? Näyttivät aika isoilta, vai kuvako vääristi..söpöjä joka tapauksessa :)

Väsyttäää..taas vaihteeks. Mutta ei auta, aamukahvit ja eväät ja töihin ja sen jälkeen kiireellä kotiin pakkaamaan lopputavarat ja matkaan.
Jossain välissä olis pitäny katella mitä muuta sieltä Oulusta löytyy, jotain käymisenarvoisia paikkoja?
Mukavaa reissua :)




Tänne nukkumasa löysi hyvinkin äkkiä :)
 
Höh, kukaan ei enää jaksa noteerata mun kommentteja ko ei jaksa enää tota ainaista nus nus, kulli ja pillu-osiota.
Jättäiskö palstailun sitteko muutan? Hmm :rolleyes:
Aiheita jotka pyörivät ketjussa aika ajoin.
Ketjusta voisi tulla vähän lyhyempi tiivistettynä :whistle:

Ympäri mennään ja yhteen tullaan vai miten se meni :D

Vaihtuihan aihe kuunvaloon ja laitureihin :D
 
kahvikirahvi
entä jos teljetään se lumppu sinne hämeeseen niin zirahville aukenee kariton väylä suoraan avioliiton auvoiseen satamaan?
Aww ootpa ihana :D Mut lopeta se avioliittohöpinä, lopettakaa kaikki. En halua. En ota sitä riskiä että se vähänenkin kamarielämä mitä hyvällä säkällä sattuu joskus olemaan, loppuis tyystin :LOL:

Selitin ämpärillekin hitusen tosta kuviosta ja ko sanoin että tietenkin sitä toivoo kivoille ihmisille hyvää ja jos niillä sujuu niin hyvä homma. Se ei ollu samaa mieltä, se sano toivovansa mun puolesta että se on ihan kreisi ämmmä ja kitara tajuaa miten ihana olen :D Osaa se ämpärikin olla kiva.
 
  • Tykkää
Reactions: famipala
Aww ootpa ihana :D Mut lopeta se avioliittohöpinä, lopettakaa kaikki. En halua. En ota sitä riskiä että se vähänenkin kamarielämä mitä hyvällä säkällä sattuu joskus olemaan, loppuis tyystin :LOL:

Selitin ämpärillekin hitusen tosta kuviosta ja ko sanoin että tietenkin sitä toivoo kivoille ihmisille hyvää ja jos niillä sujuu niin hyvä homma. Se ei ollu samaa mieltä, se sano toivovansa mun puolesta että se on ihan kreisi ämmmä ja kitara tajuaa miten ihana olen :D Osaa se ämpärikin olla kiva.
En mäkään varmaan enää koskaan naimisiin mene :D
Jos tulee edes mahdollisuutta siihen enää :LOL:
 


Myöhään torstai-iltana päättyneessä Tangomarkkinoiden tangolaulukilpailun miesten finaalissa nähtiin säväyttävä väliaikanumero, kun lavalle asteli Laura Voutilainen.

Voutilainen esitti uuden sovituksen Palaa-kappaleestaan, ja myös tunnelma lavalla oli tulinen. Voutilainen oli pukeutunut tiukkaan nahka-asuun ja korkeisiin korkoihin, ja esitti tankotanssiliikkeitä lavalle tuodun tangon ympärillä.
 
Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä