No millaiset on niitä rumia lasten vaatteita teidän mielestä?

06.05.2014
775
0
16
Tuli mieleen tuosta toisesta ketjusta. Sen sinisten college-housujen ja ruskean paidan lisäksi (meidän pojalla tuo oli joskus lemppari yhdistelmä ;) )? Minä en ole kovin tarkka noiden vaatteiden suhteen, enkä karsasta kovin monenlaisia vaatteita. Ainoat mitkä tulee mieleen on 90-luvun vaatteet. Ne ovat kyllä niiiin kamalia! Ja sitten on ne Rodinit mitä liekkään?! Niiden ihanuutta en ymmärrä, rumia kuin mitkä.

Tummat värit lastenvaatteissa päävärinä ovat kauheita. Mustat ulkoipupuvut, -haalarit= hirveitä.
Jotkut tietyn savyiset vihreät on yöx meillä.

Tykkään värikkäistä vaatteista lapsilla ja onneksi hekin pitävät. MUTTTA joku Bambse vai mikä se on on kuvana ja aiheena vastenmielinen. En tiedä miksi.

No mä en kauheesti tykkää niistä paidoista jotka on ympäriinsä täynnä jotain pienehköä kuviota. Ei nekään tosin varsinaisesti rumia oo.

En nyt keksi nähneeni yhdelläkään lapsella rumia vatteita. (Likaisia ja rikkinäisiä ja liian pieniä/isoja kyllä ja sen takia rumia mutta sehän ei oo vaatteen vika. Näitäkin onneksi tosi harvoin)

Verkkariasu ja feikkicrocksit ja tytöillä huivi päässä (yleensä perheen isällä vielä joku "hauska" t-paita päällä". Joka toisella oli Powerparkissa tuollainen asu ja siitä tunnistaa varmasti että perhe tulee jostain todella pystymetsästä. Ei siinä jos tykkää, mutta musta liian pienten vaatteiden ohella kyllä vaan niin kauhea yhdistelmä.

Se oli kyllä sininen paita ja ruskeat housut :snotty: :D

Täältä löytyy juuri sellainen ruma tummansininen paita. Ei se tosin kaunis ole myöskään harmaana tai mustana.

Texas Bull Lasten collegepaita | Griippi Oy

Jos tuo on jonkun muun mielestä kaunis, niin se saa sitä toki olla. Mä en vaan niin mitenkään osaa nähdä tuota kauniina. Enkä tuommoista lapseni (tai itselleni) päälle pukisi.

Mä en tykkää tummansinisestä tai tummanvihreästä varsinkaan collegevaatteena. Siis tuommoisena peruspaitana tai peruscollegehousuina. College kyllä kankaana on ihan jees (esim. jumpsuiteissa ja huppareissa) mutta värillä ja vaatteen leikkauksella on iso merkitys.

Pikkumiehelle ostelin jokuset collegehousut ja sellaiset "polvipaikkaiset" oli kovastikin käytössä. Yksiväristen kohdalla käyttö jäikin sitten melko minimiin...osa jäi käyttämättä kokonaan. Tytöilläkin on muutamat collegehousut, jotka on ihan kivat ja näppärät. Mutta lahjeresorillisia en heidän päälleen kyllä pukisi.

Mä en myöskään pidä "vauvanvaatteista". Ne äitiyspakkauksen potkupuvut ja potkuhousut on ihan hirveitä. Kaverin mielestä ne sitten taas on ihan maailman parhaita, eikä hän voi käsittää sitä, miksi puen vauvalle housut ja paidan :)

Hyvin mielipiteitä jakava on myös Molo Kidsin Rainbow-haalari.

Molo Kids W2013 ToppaHaalari Pyxis Rainbow / POISTOALE / Nuttuset

Mä rrrrrrakaastan tuota haalaria. Moni muu vihaa :D

Maxomorran vaatteet esim. ja kaikki sellainen pieniprinttinen vanhaa aikaa matkiva.

On meilläkin ollut maxomorraa, mutta harvoin tuli laitettua lapsen päälle kun laitan mitä tahansa muuta ennemmin.

80-luvun tapaisista verkkari vaatteista en tykkää. Ja tuo chefin linkittämä haalari on aivan kauhea mielestäni.

Mutta ei meillä lapset koko aikaa ole puettu huippuhienoihin vaatteisiin. Kuluneita kauhtanoita en kuitenkaan heidän päälle laita, edes hiekkikselle.

Enkä katso ketään kieroon lasten vaatteiden perusteella. Tai arvostele muita. Ymmärrän hyvin sellaistakin ettei niin paneuduta lasten vaatteisiin, vaan kaikki kollariverkkaritkin kelpaa.

Lastenvaate on yhdyssana. Uskomatonta, että tuollaista asiaa ei tiedä peruskoulun käynyt ihminen.

Liika viisastelu ei aina kannata..

Tuossa lauseessa voi aivan hyvin kirjoittaa tuon erikseen. ;) Vrt. "aikuisten vaatteita" eikä aikuistenvaatteita.. - lastenkin vaatteita, jos haluaa tarkistaa tuolla helpolla testillä, mitä muksuille jankutan.. pistä väliin "kin" jos se sopii suuhun niin se on silloin erikseen. :D

Mun silmääni rumaa on taisteluhahmoilla kuvitetut synkät poikapaidat ja vastaavasti toinen ääripää, eli superhattaraiset tyttöpaidat, joissa tyttömäisyys vedetään ihan överiksi. Aikuisten vaatteita yksi yhteen apinoivat pikkulasten vaatteet eivät ole rumia, mutta omituisia virityksiä kuitenkin. Taapero stretch-farkuissa neule olkapäillä ja trendipipo päässään näyttää mielestäni jotenkin irvokkaalta, eikä useinkaan söpöltä. Tulee mieleen, että 10 vuoden päästä tuokin lapsi on niitä materialistisia penikoita, jotka vittuilevat kavereilleen joiden lippis on maksanut alle 50 euroa tai farkuissa on taskut väärässä kohdassa.

Mä en pidä college-/trikoopuseroista, joissa joku Hevisaurus/Ninjago/... Oma tyttöni haluaa käyttää My little pony -aiheisia vaatteita, onneksi olen löytänyt muutaman omaakin silmää miellyttävän. Eikä mua silti haittaa, jos jonkun toisen lapsella vaikka sellaisen Hevisaurus-paidan näen. Sitten nämä paidat, joista joku mainitsi, siis jotka täynnä jotain pienehköä kuvioita. Osa on mielestäni aivan ihania, osa - liian levottomat kuviot - taas kauheita.

No ei se ihan helppoa ole sanoa mikä on ruma vaate. Aika paljon merkitsee sekin millaiselle tenavalle sitä vaatetta pukee. Toiselle käy todella hyvin toinen ja toiselle toinen vaate.

Se oli kyllä sininen paita ja ruskeat housut :snotty: :D

Täältä löytyy juuri sellainen ruma tummansininen paita. Ei se tosin kaunis ole myöskään harmaana tai mustana.

Texas Bull Lasten collegepaita | Griippi Oy

Jos tuo on jonkun muun mielestä kaunis, niin se saa sitä toki olla. Mä en vaan niin mitenkään osaa nähdä tuota kauniina. Enkä tuommoista lapseni (tai itselleni) päälle pukisi.

Mä en tykkää tummansinisestä tai tummanvihreästä varsinkaan collegevaatteena. Siis tuommoisena peruspaitana tai peruscollegehousuina. College kyllä kankaana on ihan jees (esim. jumpsuiteissa ja huppareissa) mutta värillä ja vaatteen leikkauksella on iso merkitys.

Pikkumiehelle ostelin jokuset collegehousut ja sellaiset "polvipaikkaiset" oli kovastikin käytössä. Yksiväristen kohdalla käyttö jäikin sitten melko minimiin...osa jäi käyttämättä kokonaan. Tytöilläkin on muutamat collegehousut, jotka on ihan kivat ja näppärät. Mutta lahjeresorillisia en heidän päälleen kyllä pukisi.

Mä en myöskään pidä "vauvanvaatteista". Ne äitiyspakkauksen potkupuvut ja potkuhousut on ihan hirveitä. Kaverin mielestä ne sitten taas on ihan maailman parhaita, eikä hän voi käsittää sitä, miksi puen vauvalle housut ja paidan :)

Hyvin mielipiteitä jakava on myös Molo Kidsin Rainbow-haalari.

Molo Kids W2013 ToppaHaalari Pyxis Rainbow / POISTOALE / Nuttuset

Mä rrrrrrakaastan tuota haalaria. Moni muu vihaa :D

Tuossa kuvassapa se ehkä rumin lastenvaate jo tulikin. Että osaa olla kamala.

Ruman näköistä on, jos vaatteet ovat liian pienet. Valitettavasti omillakin lapsilla on joskus vähän lyhyeksi jääneitä hihoja ja lahkeita...meille nää vaatteet eivät ole niin prioriteettilistan kärjessä.

Sitten mun mielestä on typerän näköisiä erilaiset Burberryt sun muut epäkäytännölliset merkkivaatteet ja muutenkin liian puetun ja laitetun näköiset hellanteltut....

Mä en pidä college-/trikoopuseroista, joissa joku Hevisaurus/Ninjago/... Oma tyttöni haluaa käyttää My little pony -aiheisia vaatteita, onneksi olen löytänyt muutaman omaakin silmää miellyttävän. Eikä mua silti haittaa, jos jonkun toisen lapsella vaikka sellaisen Hevisaurus-paidan näen. Sitten nämä paidat, joista joku mainitsi, siis jotka täynnä jotain pienehköä kuvioita. Osa on mielestäni aivan ihania, osa - liian levottomat kuviot - taas kauheita.

Jaa, no mutta eikös se nyt ole ennenkaikkea tärkeää, että lapset pitävät vaatteita, joista he itse tykkäävät. Ihmeellistä kontrollointia, joka palvelee vain äidin tarvetta pönkittää lastensa kautta omaa egoaan. Pienikin lapsi kykenee itse päättämään, minkä näköisiä vaatteita haluaa pitää, kunhan ovat asianmukaiset varusteet tilanteeseen.

Ne ovat kyllä niiiin kamalia! Ja sitten on ne Rodinit mitä liekkään?! Niiden ihanuutta en ymmärrä, rumia kuin mitkä.

Mä en ymmärrä, miten kaikki jonkin tuotemerkin vaatteet voi haukkua rumiksi? Nehän on kuitenkin kaikki eri materiaalia ja värisiä. Mikään niistä ei ole samanlainen.

Onko tämä esim ruma? Mun mielestä on ihana puku (ei ole mun lapsi kuvassa):
http://3.bp.blogspot.com/-DkUsME3CkIU/UE3DdOmIhcI/AAAAAAAAEiU/HrXg8s7GLJM/s1600/pandat+068.JPG

Mä en ymmärrä, miten kaikki jonkin tuotemerkin vaatteet voi haukkua rumiksi? Nehän on kuitenkin kaikki eri materiaalia ja värisiä. Mikään niistä ei ole samanlainen.

Onko tämä esim ruma? Mun mielestä on ihana puku (ei ole mun lapsi kuvassa):
http://3.bp.blogspot.com/-DkUsME3CkIU/UE3DdOmIhcI/AAAAAAAAEiU/HrXg8s7GLJM/s1600/pandat+068.JPG

Tuo on juuri sellainen, jonka laittaa lapsensa päälle äiti, jolle tärkeää ei ole lapsi, vaan välineellisesti se, miten tuunaamalla lasta äiti saa parhaiten buustattua omaa egoaan. Lapsi on tavallaan näyttelyesine, sirkuskoira.

Yhteistyössä