Voi että miten mua nauratti laudat rannalla!

• Viestiketjun aloittaja "Veronica"
  • Ensimmäinen viesti
Olinkohan se lauta minä?! Pienet on tissit ja pikku bikineissä mennään! Ala-asteella jo kuulin olevani lauta, mutta hyvin on parit lapset ruokittu ja nännit edelleen pirtsakan pystyssä ;) Kelpaa ainakin mulle ja mun miehelle :D

• Tykkää
Reactions: famipala
Kukaan, joka on hoikempi, tukevampi tai iso- tai pienitissisempi kuin minä ei saisi näyttäytyä julkisesti missään tai kyllä mä nauran, myötähäpeän ja säälin. Myöskään mun mielestä rumasti pukeutuvien tulee pysyä kotonaan.

• Tykkää
Reactions: Inanna
Samahan olis väittää ettei lihasten koko vaikuta miehyteen. Kyllä noilla jotain väliä on.
Eilen seurasin rannalla erästä miehinenmieslihaskimpppua jolla oli päällään korostamassa miehistämiestään ainakin kaksi numeroa liian pienet uikkarit. Oli koomisen näköistä keikoilua, jotenkin en osaa ottaa kyseisenlaista keikoilijaa vakavasti ja ajatella edes miehenä.

Ja mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, en vertaile naisten rintojen kokoa. Katselen (jos katselen) lähinnä sitä miten fiksusti lauta tai povipommi osaa käyttäytyä.

• Tykkää
Reactions: famipala
-vilhelmiina-
[QUOTE="Veronica";30077744]Olemattomat tisut ja silti bikineissä rannalla. Kyllä hävetti niitten puolesta. Säälinkin, toisaalta halveksun. Eihän ne edes näytä Naisilta :D Kyllä mä olin niin ylpeänä runsaan rintavarustukseni kanssa parhaalla paikalla. :)[/QUOTE]

voi elämä, mua hävettää sun puolesta tää sun kommenttis, suorastaan säälin ja vähän vielä halveksin. vaatteet päälläkö pienirintaisten pitäis kulkea, näkyyhän ne rinnat uimapuvustakin. ei ja kyllä itellä ihan normi b kuppija aivan tyytyväinen niihin.

......
Mä olen rintojenpienennyksen jälkeen mennyt ilolla uimarannalle pienissä bikineissä. Pysyy vaikka narubikinit päällä ;) aiemmin tissit roikkuivat ja piti olla kunnon tukevat bikinit (miehet kyllä kuolasivat). Nyt ei hikoa rinnan alta. Säälin niitä, joilla on isot rinnat, koska ennemmin tai myöhemmin ne riipahtavat ja tissien alta hikoaa ikävästi...

Olinkohan se lauta minä?! Pienet on tissit ja pikku bikineissä mennään! Ala-asteella jo kuulin olevani lauta, mutta hyvin on parit lapset ruokittu ja nännit edelleen pirtsakan pystyssä ;) Kelpaa ainakin mulle ja mun miehelle :D
Sama juttu täällä.
Ja olisihan se hassua jos pieniin rintoihin laittais jättisuuret bikinit :D
Siitäkin tulis kommenttia rannalla nähtyä :popcorn:

Ja kavereita haukuttiin laudaksi jos ei ollut pepussa muotoja vaikka olisikin rinnoissa ollut.

Eilen seurasin rannalla erästä miehinenmieslihaskimpppua jolla oli päällään korostamassa miehistämiestään ainakin kaksi numeroa liian pienet uikkarit. Oli koomisen näköistä keikoilua, jotenkin en osaa ottaa kyseisenlaista keikoilijaa vakavasti ja ajatella edes miehenä.

Ja mitä alkuperäiseen aiheeseen tulee, en vertaile naisten rintojen kokoa. Katselen (jos katselen) lähinnä sitä miten fiksusti lauta tai povipommi osaa käyttäytyä.
Juu, noitakin näkee :D

Mä olen rintojenpienennyksen jälkeen mennyt ilolla uimarannalle pienissä bikineissä. Pysyy vaikka narubikinit päällä ;) aiemmin tissit roikkuivat ja piti olla kunnon tukevat bikinit (miehet kyllä kuolasivat). Nyt ei hikoa rinnan alta. Säälin niitä, joilla on isot rinnat, koska ennemmin tai myöhemmin ne riipahtavat ja tissien alta hikoaa ikävästi...
+ kaikki kipuilut mitä ne saattavat aiheuttaa.

kyykkyvatkaaja harmaana
Kun pienirintainen Giselle ilmestyy rannalle, voin kuvitella, kuinka kaikkien katsee kohdistuu häneen säälien. Jokainen mieskin käätään päätään...säälien rintojen pienuutta. On se uskomatonta, miten pienirintaiset tulee pilaamaan kauniin päivän rannalla!

• Tykkää
Reactions: kepsis ja famipala
Mua ei kauheesti naurattais laudat rannalla.
Niissä voi olla vaikka nauloja mihin muksut satuttaa ittensä :|

Mitä tisseihin tulee, niin oon kyllä salaa suht tyytyväinen, että vielä parinkymmenen vuoden päästäkin mun tissien välissä on jotain muuta kun napa. :xmas:

Ja ihan vakavasti puhuen, jos säälii ja jopa halveksuu jotakuta TISSIEN koon takia, ei voi olla kaikki muumit laaksossa, näin kauniisti ja korrektisti ilmaisten.

Vähän sama kun säälisin, naureskelisin ja halveksuisin kaikkia kenellä ei oo vihreet silmät.
"Siis omg, näin tänään ostarilla sinisilmäsiä "naisia" vaikka kuinka paljon!
Miksei ne idiootit käytä väripiilareita!?
Siis antaa sinisen värin loistaa vaan eikä tajua että niille nauretaan :O
Ruskee silmäset vois käyttää vaikka aurinkolaseja, siis voi tsiisus mikä myötähäpee kun toiset antaa väärän väristen silmiensä näkyä ilman että ees tajuaa hävetä! HYI!"

• Tykkää
Reactions: famipala ja kepsis
mä...
Kun pienirintainen Giselle ilmestyy rannalle, voin kuvitella, kuinka kaikkien katsee kohdistuu häneen säälien. Jokainen mieskin käätään päätään...säälien rintojen pienuutta. On se uskomatonta, miten pienirintaiset tulee pilaamaan kauniin päivän rannalla!
Noin pienet tissit, ei tuota voi sanoa edes naiseksi. Pakkasen piiskaama pulkannaru, kaksnelonen, kukkakeppi ja kehittymätön lapsihan tuo on. Säälittävää :(

Miten tällänenkin avaus otti tuulta allensa?
helposti, ilmeisesti :LOL:

naisten itsekritiikille ei ole rajoja ja moni istuu ikuisesti poterossa josta nousee jatkuvasti puolustamaan itseään asioissa missä ei sitä tarvitse tehdä. Koska itsetunto. Vaikka on riittävän älykäs ymmärtämään mikä on oikein ja mikä väärin, siltikin pitää puolustella, koska itsetunto.

Yhteistyössä