Mutta kaipuu?No mikään rakkaus ole.Nih.
Mulla ainakin on viime keväiseen vaikka tiedänkin ettei me oltais oikein toisillemme sovittu. Ehkä, kai, kuka tietää
Mutta kaipuu?No mikään rakkaus ole.Nih.
Meinas zombie mummojen käydä kehnostiKääk, määhän oon töissä! Melki unohtu :snotty: I'll be back :wave:
Hyi suaSiitähän tämä tuleva perseen repiäminenkin on alkunsa saanu
Siitähän tämä tuleva perseen repiäminenkin on alkunsa saanu
haaroväli kostuu eikä se taida johtua mistään kiihkosta...valitettavasti:ashamed:Johtuuko se musta vaiko onko muillakin pirun kuuma? |O
On. Mie kävin äsken suihkussa ja seikkailen täällä nyt ilman vaatteita. Vähän helpottaaJohtuuko se musta vaiko onko muillakin pirun kuuma? |O
No mullahan on nuo pienet että...Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071894:Kerrankin ei harmita isot tissit .
Ja nykyään nukun alasti.
:kiss: lioittelet senkin mokoma mutta en ollenkaan paheksuAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30072105:Jos mie saisin just nyt olla pieni lapsi miusta olisi ihana olla siun ipanalauman jatkona :kiss:.
Dääm : /Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30071919::O tottakai olisi.
Samma här mutta tuntuu et sais mennä jo uudemman kerran suihkuun.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30072131:On. Mie kävin äsken suihkussa ja seikkailen täällä nyt ilman vaatteita. Vähän helpottaa
Nyt etit sen tyypin huomenna heti käsiisiDääm : /
Tässä oli aika helppo paikka käyttää hyväkseenJohtuuko se musta vaiko onko muillakin pirun kuuma? |O
Niin niin, on täällä ennenkin helpoks haukuttuTässä oli aika helppo paikka käyttää hyväkseen
Minusta se on ihailtavaa, että haluaa tarjota hyvää mieltä mahdollisimman monelleNiin niin, on täällä ennenkin helpoks haukuttu
Kyllä minä ainakin, tosin vähän eri musiikin tahtiin
No pyöräyttää vauva maailmaan niin kyllä:O olis vai
No tottakai,Minusta se on ihailtavaa, että haluaa tarjota hyvää mieltä mahdollisimman monelle
Skumppalasi hyvässä seurassa ---- vai kuuden tunnin "takalistonrepeämistuska"?No pyöräyttää vauva maailmaan niin kyllä
Mutta mä en enää pyöräytä, jääköön se muille
Ei ole.Johtuuko se musta vaiko onko muillakin pirun kuuma? |O
Joo, pysäytän jokaisen joka liikkuu moottoripyörälläAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30072147:Nyt etit sen tyypin huomenna heti käsiisi