eikö ookki aika vittumaista?Äh, ihan tylsää olla aikuinen kun kaikki pitää hoitaa ite. Kuka hankkis mulle työpaikan? Pliis?
eikö ookki aika vittumaista?Äh, ihan tylsää olla aikuinen kun kaikki pitää hoitaa ite. Kuka hankkis mulle työpaikan? Pliis?
No on kyllä.eikö ookki aika vittumaista?
Ja sekin on välillä tylsää kun sinne joutuu kömpimään maanantaisin. Joka toinen viikko olisi kiva rytmi.Äh, ihan tylsää olla aikuinen kun kaikki pitää hoitaa ite. Kuka hankkis mulle työpaikan? Pliis?
Tiedän, mutta ottaisin silti sen töihinmenemisvitutuksen mielummin. Palkkapäivänä ei ainakaan vituttais.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30069110:Ja sekin on välillä tylsää kun sinne joutuu kömpimään maanantaisin. Joka toinen viikko olisi kiva rytmi.
Totta tuokin. Pidetään peukkuja, että siulle löytyy pian oma työpaikka. Muistuttele vaikka nyt alkuun sitä siun harjoittelupaikan pomoa, että olet käytettävissä. Jos vaikka keikkatyötä löytyisi alkuun.Tiedän, mutta ottaisin silti sen töihinmenemisvitutuksen mielummin. Palkkapäivänä ei ainakaan vituttais.
Oon miekin samaa mieltä. Oikeasti miulle kesälomakin meinaa tehdä välillä tiukkaa. Just nyt vain on hetki kun joutuu tekemään kahden ihmisen duunit niin ei tuo huomisaamu naurata.samaa mieltä ziraffin kanssa, työttömyys on pahempi vitutus
jep, ei ole rapeaa elo niilä joilla hummeetivellit on jo menneet sevonOlkaa kaikki iloisia kun pystytte vielä käymään töissä ja huolehtimaan aikuisten asioista. Sitte ku ootte dementtiakodissa ni ei paljo naurata : /
*raportoi paikan päältä*
älä muuta viserräVanheneminen tässä juurikin ahdistaakin. Silmänräpäys vain niin kohta huomaakin olevansa jo haudassa.
Toisaalta, mikäs siellä haudassa ollessa. Ei tarvi sitten enää stressata. Paitsi jos siellä herää.älä muuta viserrä
jos tuommosta epäilee niin kannattanee laittaa polttohautausToisaalta, mikäs siellä haudassa ollessa. Ei tarvi sitten enää stressata. Paitsi jos siellä herää.
Mutta eihän sitä välttämättä huomaa kun siellä on.Vanheneminen tässä juurikin ahdistaakin. Silmänräpäys vain niin kohta huomaakin olevansa jo haudassa.
Mitä, no eihän! Kun pitää saada sellainen hauta, jossa on se soittokello kaiken varalta, jota voi sitten kilkutella mikäli siellä arkussa herää!jos tuommosta epäilee niin kannattanee laittaa polttohautaus
Mitä, no eihän! Kun pitää saada sellainen hauta, jossa on se soittokello kaiken varalta, jota voi sitten kilkutella mikäli siellä arkussa herää!
Sori, en voinu vastustaa!Päätin että meen tnään ajoissa nukkumaan, viimeistään kello 23. Kuka on kääntänyt mun kelloa salaa noin paljon eteenpäin? Vastahan se oli kymmenen.
Voi ei! Kostoks lähetän sulle kiharoita ja pörröä :stick:Sori, en voinu vastustaa!
Nöööööyyyyyy!!!! |OVoi ei! Kostoks lähetän sulle kiharoita ja pörröä :stick:
Nälkäkin tuli nyt, ei voi käydä nukkumaan ilman ruokaa. Vai voiko? Hmm.
Kiitos tästä, menen siis paahtamaan itselleni leipää.Nöööööyyyyyy!!!! |O
Ei nälkäisenä voi eikä kannata nukkua! Eli ehdotan syömistä.
Se on hyvä syytellä aina muita, eihän itsessä ole ikinä mitään vikaa ;D.Kiitos tästä, menen siis paahtamaan itselleni leipää.
Ihanaa kun tiedän että voin syyttää muita kuin itseäni huomenaamulla sitten kun väsyttää hävettävän paljon