Jäätelöä :xmas:Mitä voi syödä kun tekee vaan mieli syödä vaikkei olis oikeen nälkäkään |O
Jäätelöä :xmas:Mitä voi syödä kun tekee vaan mieli syödä vaikkei olis oikeen nälkäkään |O
Eiiiih tämmösiä vastauksia... (söin tänään jo yhden jäden ja sekin on liikaa kun kattoo peiliin)Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30068249:Jäätelöä :xmas:
Nooo... peität peilin piiloon ja syöt sen toisen. Ihan vaan kesän kunniaksi .Eiiiih tämmösiä vastauksia... (söin tänään jo yhden jäden ja sekin on liikaa kun kattoo peiliin)
:wave::wave:
Onko oikeasti kirpeää?Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30068213:
Jestas, että tästä tuli miun uusi lemppari kyllä ihan tosissaan .
Ihan jees,rennot ja suht pienet loppujen lopuksi. Kiva oli kaikesta huolimatta nähdä sukulaisia vaikka sinne kuulusteluun vähän jouduinkin. Heittelin vähän ympäripyöreitä vastauksia ja annoin ymmärtää mitä sitten itse halusivatkin Paikka oli kiva ja ilma aivan mahtava. Pieniä kömmejä kävi esim oksensin kengilleni:ashamed: Ikinä ennen ole.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30068269::wave:
Oliko hyvät juhlat?
Brady Bunch, muistaako kukaan? Mulla oli niiden älppäri
No peppumies :saint:kukapa se nyt naista perseestä tarrais :saint:
Täytyykin maistaa joskusAlkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30068213:
Jestas, että tästä tuli miun uusi lemppari kyllä ihan tosissaan .
Ehen, kassapoika on liian nuori ja varattu mun makuuni.En ole ehtinyt vielä lukee kaikkea mut onko pitkäkaula vaihtanu kitaran kassaan?
Yyyyyhhh, vatsanpohjasta ottaa!
Mun pitäs tänää vielä mennä syömään yhelle kaverille ja jutskailla mut luulen et siitä jutskailusta ei tule lasta eikä paskaa kun toinen oli jo puhelimessa ihan kiree.Tylsää. Täällä on ihan tyädellinen terassikeli, tekis mieli lähtee yhdelle mutta puolikas tuli kotiin. Niisk!
Tuu tänne rakas viihdyttämään mua! Mä en oo kiree, ainakaan luonteeltani :saint:Mun pitäs tänää vielä mennä syömään yhelle kaverille ja jutskailla mut luulen et siitä jutskailusta ei tule lasta eikä paskaa kun toinen oli jo puhelimessa ihan kiree.
Meil on kans muutama jo, tykkään. Henkien kätkemä on pyöriny monta päivää jo telkusta ja Totoro on aivan ihana.Mä kerään näitä filmejä
Hayao Miyazaki Wikipedia
Loma alkaa viikon päästä että minne tuun 18-20.7 ei sovi.Tuu tänne rakas viihdyttämään mua! Mä en oo kiree, ainakaan luonteeltani :saint: