The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Työttömänä onkin vielä tylsempää. Kelaililin eilen että mulla meinaa hajottaa jo ekan kuukauden jälkeen tää mitääntekemättömyys, vähänkö olis perseestä jos joutuis oleen työttömänä monta vuotta. Mun sekois kuuppa.
Sen voin uskoa... Mulla oli eilen eka vapaapäivä yhdeksän päivän työrupeaman jälkeen, ja kävi kyllä aika pitkäksi jo sen yhden päivän kuluessa :D. Jotenkin oli se työvaihde vielä jäänyt päälle.
 
Kohta 2kk ollut kotona ja meinaa tosissaan hajottaa...

Kuhan mini syntyy niin on taas päiviin enemmän täytettä,
mutta tiedän kyllä että reilu vuoden päästä soi hallelujaat ja hoosiannat kun pääsee takas työelämään. Musta ei ikuna, ikuna ois pelkäksi kotiäidiksi.
 
kahvikirahvi
Kohta 2kk ollut kotona ja meinaa tosissaan hajottaa...

Kuhan mini syntyy niin on taas päiviin enemmän täytettä,
mutta tiedän kyllä että reilu vuoden päästä soi hallelujaat ja hoosiannat kun pääsee takas työelämään. Musta ei ikuna, ikuna ois pelkäksi kotiäidiksi.
Meikä kypsy siihen kotona hengailuun muksun kanssa vuodessa, puolikas tais olla 1,5v kun menin iltaduuniin ja se oli siistiä kun sai muutakin tekemistä. Oon niin miljoona kertaa parempi ja tyytyväisempi äiti kun on muutakin tekemistä kun olla vain lapsen kanssa, vaikka se onkin ihana ja rakas.
 
Meikä kypsy siihen kotona hengailuun muksun kanssa vuodessa, puolikas tais olla 1,5v kun menin iltaduuniin ja se oli siistiä kun sai muutakin tekemistä. Oon niin miljoona kertaa parempi ja tyytyväisempi äiti kun on muutakin tekemistä kun olla vain lapsen kanssa, vaikka se onkin ihana ja rakas.
mie olisin aina halunnu olla kotona lasten kans, töissäpä sitä piti kuiten olla..
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä