Öitä :kiss:.Ei jaksa enää leikkiä. Nukkumaan ja huomenna töihin. öitä :kiss:
Öitä :kiss:.Ei jaksa enää leikkiä. Nukkumaan ja huomenna töihin. öitä :kiss:
Öitä.Ei jaksa enää leikkiä. Nukkumaan ja huomenna töihin. öitä :kiss:
Öitä! :wave:Ei jaksa enää leikkiä. Nukkumaan ja huomenna töihin. öitä :kiss:
Eihän niihin itse ole koskaan tyytyväinen :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066729:Hyvältähän nuo hiukset näyttää :heart:.
En miekään ole omiini .Eihän niihin itse ole koskaan tyytyväinen :kieh:
Juu, on se kumma miten muiden pörröpäät on aina niin söpöjä ja kivannäköisiä, mutta oma on ihan ruma.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30066738:En miekään ole omiini .
Onneksi ei ole luvannut sadetta lähiaikoina .Juu, on se kumma miten muiden pörröpäät on aina niin söpöjä ja kivannäköisiä, mutta oma on ihan ruma.
Huh, nyt sain suoristettua, voi olla taas hetken tyytyväinen. Kunnes sataa :xmas:
Katohan joskus mun söpöä kaljamasuani...Niin, nyt alkaa ne helteet niin pääsee polttamaan ihonsa :xmas:
Mihin kaikki nyt täältä yhtäkkiä hävis? Oliko niin järkyttävä pehko? |O
I feel your pain. Mulla on kiharaisuuteen tapuva tukka, mutta kosteus on vihollinen. Pahimmat virheet on mennä märillä hiuksilla nukkumaan ja kostealla kelillä ulos. Voin laittaa kuvasaastetodistetta myöhemmin.Tukansuoristushommiin ->
(miks mun pitää olla tällänen pörröpää...)
Onko sun kaljamasus kans söpön pörröinen?Katohan joskus mun söpöä kaljamasuani...
Voi sitä hävityksen kauhistusta.
Kerran tein sen virheen, että tukkaa föönatessa puristelin sitä silleen, että ehkä se olisi mennyt sillain kivasti kiharalle. Juu kyllä ei mennyt. Pörröisyysfaktori vain moninkertaistui jollain 300:lla prosentilla. Tulos ei ollut kaukana tuosta Monicatukasta.I feel your pain. Mulla on kiharaisuuteen tapuva tukka, mutta kosteus on vihollinen. Pahimmat virheet on mennä märillä hiuksilla nukkumaan ja kostealla kelillä ulos. Voin laittaa kuvasaastetodistetta myöhemmin.
No on.Onko sun kaljamasus kans söpön pörröinen?
Kuva tai ei uskota :attn:No on.
Oli kuvakin näytillä pauttiaralla puolvuotta sitten.
On taatusti vähintään söpön pörröinen.
Tai mistäs mä tiedän.
Tukan tekstuuri näyttää ihan samalta kuin omani . Otan osaa :flower:
Oli ja meni.Kuva tai ei uskota :attn:
Jee, kohtalotoveri :kiss: Kun tääkään ei oo oikeesti kihara, semmonen ärsyttävä vaan. Yleensä tuun toimeen suoristelematta mutta jos hiukset märkänä menee maate niin auta armias.Tukan tekstuuri näyttää ihan samalta kuin omani . Otan osaa :flower:
Mutta nyt on uudestitulemisen aika!Oli ja meni.
Eikä johdu! Kun se katsoo kalenterista sen kolme vuorokautta, ennenkuin kehtaa ottaa taas yhteyttäJee, kohtalotoveri :kiss: Kun tääkään ei oo oikeesti kihara, semmonen ärsyttävä vaan. Yleensä tuun toimeen suoristelematta mutta jos hiukset märkänä menee maate niin auta armias.
Ei ihme ettei oo tullu kutsua toisille treffeille, siitä sen täytyy johtua.
Ai kolme vuorokautta treffeistä? Siit on kohta kolme viikkoa Tai ollaanhan me yhteyksissä oltu montakin kertaa, mut ei oo tullu kutsua. Höh.Eikä johdu! Kun se katsoo kalenterista sen kolme vuorokautta, ennenkuin kehtaa ottaa taas yhteyttä